Paras itsetyydytys välineesi ?

dikkaaja

Millainen on paras dildosi itsetyydytykseen, väri, koko tai joku muu seksivälineesi josta tykkäät ja voit vapaasti kehua, kerrotko myös ikäsi.

23

483

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välinemies

      Ei naiset näytä käyttävän välineitä tai eivät vaan kerro?

    • kiimassa-n49

      Minulla on monta ihanaa dildoa suurin osa pinkkejä. Sellainen pieni jolla tyydytetään klitorista on pop saa takuuvarmasti... käytän melkein joka päivä ja olen melkein 50v. Olen eronnut mutta en elä puutteessa, käytän vaki panoja ja didoja siinä välissä.

    • kiihoittaa

      Käytän 5 cm/20cm juomuista jormaa kyllä visva saa kyytiä olen 55 eronnut ja kostea

      • Miten olisi sekä strap-on että oikea?:) Postini kuin merkkini ja suomi24.fi:)


      • kiihoittaa

        Minä olen rakastunut jormaani ja olen sille uskollinen antaa myös mahtavat orkut aina kuin kosteani sitä kaipaa. En vaihda enää miehen renttuun ja jos haluaa isompaa niin vain valitsee ja ostaa.


    • Suihku eli vedenpaine. Kamalaa keskellä päivää alkoi nyt haluttaa nyg vaan odotellaan.

    • Dildoilijanainen

      Ei ainakaan silikonidildoa, oli se sitten mitä kalipeeria tahansa. Haluaisin dildon joka on mahdollisimman luonteva (emättimen Ph kun imee viimeisetkin kiillot pinnasta) ja hyvin käsitelty ja ehdottomasti klitoris kiihottimella varustettu, muuten en orgasmia saa. Motorisoiduista versioista en tosiaankaan pidä, ei mitään vaikutusta. Ja koko..sopivasti pitkä että ylettyy oikeisiin paikkoihin ja kärjessä g-pisteen löytävä ns.koukistin. Siinä naisen onni.

    • Hilja_78v

      Mulla on pinkki saunakauha.

      • Naineen

        Ihan perus vihreä kaalimato, ilman pattereita.


      • Hiljako

        Ole Hiljaa.....


      • Hiljako

        Tarkoittain Hiljaa


      • Hilja_78v

        Hiljaahan minä sitä lykinkin.. Hiljaa hyvä tulee..


    • Ineedyou

      Dildo on ihan ok - tosin se ei saa olla liian iso. Ex-mies osti joskus aivan valtavan ja sitä ei siis voi edes käyttää.
      Toisaalta, en tarvitse muuta kuin jonkun sopivankokoisen vaatemytyn jalkoväliin, mielikuvitus on ehdottomasti se paras "kyytipoika".
      Silloin kun on se joka neljäs "hormoni"viikko niin en tarvitse kuin sen mielikuvituksen.
      No, olen melkein 50, eli tätä on tullut vuosien varrella harjoiteltua :-)

    • Janina-89
    • Jonna_88
    • Dildoilijamyös

      Kaalimato-sivustolla on aikas varteenotettavia dildoja meille naisille, käykääs kurkkaamassa.

    • Dildoilijamyös

      -Ikä 40 v

    • RoussuRoosa

      Tilasin tuolta Libido.fi :stä tuon vibraattoripaketin. Hieman kädet jo syyhyää että pääsee testailemaan :)

      Onko kellään suosituksia hyvistä anustapeista? Noiden kanssa varmaan joku liukkari olis melko ehdoton?

      • Ineedyou

        Peppupuoli tarvitsee ehdottomasti liukkarin!


    • Tintti36

      45 cm pitkä 2,5 - 4 cm paksu taipuisa jellyvibraattori kolmella moottorilla. Työnnän sauvan vaan sisään joko peppuun koko mitaltaan tai sit kolminkerroin pimpsaan. Sitten värinät päälle ja vaan makaan ja nautiskelen joskus parikin tuntia menee ihan ettei huomaakkaan. Pepusta ja suolesta saa miellettömiä viboja oon ihan koukussa niihin. En käytä niit eestaas survimia ollenkaan. En saa sellasest oikeen kunnolla nautintoo.

    • Xeni

      Mä oon käyttäny tushia,siis sellasta kun tiedätte, tuntuu hyvältä! Btw, homot, ei sit teille tää

    • Juujuuso
    • RoussuRoosa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe