Suosittelisin Jouko Pihon Auran kärkeä, Se olisi ainakin valvotumpi. Tutustukaapa ja ajatelkaa siihen liittymistä. Se olisi lähinnä profetia palstaa vastaava.
Jouko Piho on profetioihin erikoistunut mies. Tunnen hänet.
Aletaan hakee turvallista palstaa kirjoittajile.
14
73
Vastaukset
- Huomioitavaksi
Yritä nyt pysyä ensin tämän palstan aiheessa.
- Redistsew7
Sisaret ja veljet. Te tunnette minua paremmin nämä "nettikuviot" joten arvioikaa tuon ehdotuksen sopivuus meille
Rakkaat uskon siskot ja veljet !
KIRJOITIT: "Aletaan hakee turvallista palstaa kirjoittajile."
Ei nämä asiat - karkuun menemällä - tai - vaihtamalla - parane . . . tämä SOTKU selvitetään . . . !
TOTEUTAN -Jumalan tahtoa. Kaikki viestini täällä ovat Jumalan määräämiä ja ne kirjoitetaan Jumalan kanssa yhdessä ---> OSA VIESTEISTÄNI ON SUORIA JUMALAN ILMOITUKSIA, ja siten Pyhiä, joten niitä ei saa muokata tai osaa tekstistä irrottaa erilleen asiayhteydestänsä.
Jumala valmistelee tuloansa, tälle palstalle, sillä . . .
******** JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ. ********
Henkilö, joka täällä SOTKEE tällähetkellä ja varastaa NIMIMERKKEJÄ on Jumalan VALITTU - toteuttamaan . . . Jumalan tahtoa . . . kuten myös . . . sinettisormus . . . !
HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, vaihtaa nykyisin jatkuvasti NIMIMERKKIÄÄN . . .
. . . ON SEKAISIN HUUMEISTA ja joutuu HUUMEVIEROITUKSEEN ---> POISTETAAN PALSTALTA . . . PALAA TÄNNE VASTA, KUN ON HOITANUT ASIANSA KUNTOON.
HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, on tuleva TYÖPARINI ja otan VASTUUN hänen TEKEMISISTÄÄN . . . :-)
NYT ON PALSTAN PUHDISTUS KÄYNNISSÄ . . . Jumala TEKEE ja minä avustan.
NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !
Palaan asiaan . . . :)
---------------------------------------------------------------------
LUE TUO -"Redistsew7" - niin ymmärrät paremmin . . . mikä vaihe menossa !
-------------------------------
HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, AVASI tuon KESKUSTELUN . . .
. . . NIMIMERKKI - "kirjoituksista" = "raamatusta" - EI OLLUT TUOLLOIN SEKAISI !!!
******** LUE TÄMÄ **********************************************************
pyhitetään palsta Herralle!
kirjoituksista
15.9.2015 17:04
tehdäänkö näin?
että tästä lähin tällä palstalla otetaan seurakuntakuri käyttöön?
toimitaan palstalla kuin Herra on sanassaan ohjeet antanut ja jokainen pitää huolen siitä että niitä noudatetaan omasta puolestaan?
palstalle ei mitään turhaa tuoda ja palstalle tuodaan vain asiaa Herran käskystä ja puhutaan ja keskustellaan rakentavasti Herran johdatuksella?
tehdään tästä esimerkkipalsta tänne uskonnot ja uskomukset osioon joka toimii järjestyksesä eikä epäjärjestyksessä?
sitten semmonen sääntö että pilkkaajien viesteihin ei vastata ja noteerata heitä ollenkaan eikä lähdetä mihkään provo alotuksiin mukaan?
katsotaan mitä tapahtuu ja mitä Herra tekee? ;)
onko kaikki mukana tässä omasta puolestaan? minä ainakin olen... :)
******** KIRJOITIN SINETTISORMUKSELLE VASTAUKSEN ********
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13818954/pyhitetaan-palsta-herralle!#comment-80854675
Jumalan_henkäys
20.9.2015 20:57
Rakas uskonsiskoni sinettisormus1 !
TOTEUTAN -Jumalan tahtoa. Olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.
Minulla on kaikki valtuudet kirjoittaa . . . Jumalan nimissä.
--------------------------------------------------------
Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN. Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . en minä määrää yhtään mitään missään . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !
------------------------------------------------------------------------
Jumala on juuri ilmoittanut minulle . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !
En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE kun Hän suorittaa puhdistuksensa . . . joten minulle on turha, kenenkään suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)
Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !
En ole omalta osaltani kiinnostunut niistä henkilöistä tai valitsemassa niitä henkilöitä, joita Jumala poistaa tältä palstalta, sillä en voi mitenkään vaikuttaa Herran valintoihin, enkä siihen tapaan tai keinoon millä Jumala puhdistaa palstaa.
Olen kiinnostunut vain niistä HENKILÖISTÄ . . . jotka palstalle jäävät. . . :)
Toivottavasti, ilmaisin ASIAN riittävän selvästi, mutta tarkennan . . . tarvittaessa !
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !- gdfgdafgadf
". . . ON SEKAISIN HUUMEISTA ja joutuu HUUMEVIEROITUKSEEN ---> POISTETAAN PALSTALTA . . . PALAA TÄNNE VASTA, KUN ON HOITANUT ASIANSA KUNTOON."
nytte kyllä valehtelet en ole huumeisii koskennut kuule 7 viikko ja se on SYNTIÄ EIKÄ SYNTIÄ SAA TEHDÄ!
MIKSI JATKAISIN SYNNIN TEKOA?
NYTTEN SYYLISTYIT TAAS KERRAN VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMISEEN!
synnistä pitää tehdä parannus ja Herra minut jo vierotti niistä kertaheitolla 7 viikkoa sitten en enää mihkään vierotukseen joudu kun en tarvitse!
PILKAAMISEENI ON NETISSÄ SYYLLISTYNYT KAIKKI ENNEN KUIN LANKESIN NIIN JOPA JARMO JA MAIJALIISAKIN PILKKASI MINUA KUKAAN TEISTÄ EI OLE PUHDAS PILKKAAMISEN SUHTEEN!
SITTEN LEIKITTE NIIN PYHIÄ JA VANHURSKAITA ETTE OMIANNE PILKAA JA KIUSAA MUTTA KYLLÄ KAIKKIA MUITA!
MINULTA SAATTE ANTEEKSI MUTTA KATOTAAN MITÄ HERRA ON MIELTÄ TEIDÄN 7 VUODEN PILKASTA JA VASTUSTAMISESTA!
pelastussanomasta yksi juttu viel...
23.6.2008
Suomi24 sivustolla vihataan ja pilkataan
En taida viitsiä enää käydä tuolla Suomi24 sivuilla, kuin katsomassa joskus, mistä puhutaan. Olen kirjoitellut siellä jonkin verran ja yrittänyt tasoittaa tietä lähimmäisen kunnioitukseen ja Rakkauteen, varoittaa pilkkaamasta ja panettelemasta lähimmäistä, varsinkin jos tämä profetoi. Sieltä yksi kymmenestä on hyväntahtoinen ihminen ja yhdeksällä heistä löytyy yksinoikeus armahdukseen, uskoon ja oikeaan teologiseen oppiin. Ihmiset perustelevat omaa näkemystään nettiraamatusta kopioimalla jakeita, jossa lukee jotain aiheesta, mutta ei kokonaisuutta. Sitten nämä vetoavat jakeeseen Jumalan sanana, aivan samalla tavalla kuin tekivät aikanaan sovinistit uskovalle vaimolleen, sanoen "sinun kuuluu olla minulle alamainen, sehän lukee Raamatussa". Eikä vaimo voi sanoa siihen yhtään mitään, koska sehän tosiaan lukee Raamatussa niin.
Jeesuksen Kristuksen Rakkauden käsky puolestaan on täysin päinvastainen, eikä alamaisuus ole alamaisen hallintaa, koska Raamattu käskee kaikkien olemaan toisilleen alamaiset. Yritin eräälle oikaista ymmärrystä lähimmäisen panettelusta ja tuomitsemasta toisen uskonelämää, sanomalla että oletko asettunut Kristuksen yläpuolelle, joka ratsasti aasilla ja pesi jalkani? Kristuksen yläpuolelle on helppo itsensä sijoittaa, mutta Hänen alapuolelleen aika mahdotonta.
Kyllä tuolla Suomi24 sivustolla Herraa paljon ylistetään, mutta liian monesti omin käsin tehdyn uskon ja egon kautta.
Osa Suomi24 sivuston kävijöistä pilkkaa jumalattomuuttaan, mutta nyt en puhunutkaan heistä, vaan tien oheen kylvetystä siemenestä, jolla on jumalisuuden ulkokuori mutta kieltävät sen voiman. Tämä ihmisjoukko on valtavan suuri. He tietävät kaiken, osaavat kaiken ja osaavat ennen kaikkea nöyryyttää lähimmäistä, käskemällä tätä nöyrtymään, koska tämä on selvästi eksynyt kerettiläinen ja hän itse tietää kyllä kaiken ja ilmeisesti osaa näyttää tienkin taivaaseen tälle eksyneelle poloiselle. Olemme kummallisessa maailmantilanteessa, jossa kristitytkin ovat kääntyneet kulkemaan väärään suuntaan, tai vähän niinkuin selkä edellä, jossa he yksin ovat tuomareina ja maailman valoina. Lähimmäinen on joka suhteessa ja poikkeuksetta eksynyt lammas. - sovitaannäin
sinä voiti ja tahtosi toteutukoon tulen sitten joskus kun pääsen huumevierotuksesta tiedä jos pääsen? kun tuntuu että joudun muumilakksoon eli suljetulle... ;)
minulle kun tuli psykoosi diagnoosi... :(
lähden maanantaina kuntoutukseen...
Jumalan_henkäys
11.10.2015 2:25
KIRJOITIT: "Aletaan hakee turvallista palstaa kirjoittajile."
Ei nämä asiat - karkuun menemällä - tai - vaihtamalla - parane . . . tämä SOTKU selvitetään . . . !
TOTEUTAN -Jumalan tahtoa. Kaikki viestini täällä ovat Jumalan määräämiä ja ne kirjoitetaan Jumalan kanssa yhdessä ---> OSA VIESTEISTÄNI ON SUORIA JUMALAN ILMOITUKSIA, ja siten Pyhiä, joten niitä ei saa muokata tai osaa tekstistä irrottaa erilleen asiayhteydestänsä.
Henkilö, joka täällä SOTKEE tällähetkellä ja varastaa NIMIMERKKEJÄ on Jumalan VALITTU - toteuttamaan . . . Jumalan tahtoa . . . kuten myös . . . sinettisormus . . . !
HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, vaihtaa nykyisin jatkuvasti NIMIMERKKIÄÄN . . .
. . . ON SEKAISIN HUUMEISTA ja joutuu HUUMEVIEROITUKSEEN ---> POISTETAAN PALSTALTA . . . PALAA TÄNNE VASTA, KUN ON HOITANUT ASIANSA KUNTOON.
HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, on tuleva TYÖPARINI ja otan VASTUUN hänen TEKEMISISTÄÄN . . . :-)
Palaan asiaan . . . :)
HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, AVASI tuon KESKUSTELUN . . .
. . . NIMIMERKKI - "kirjoituksista" = "raamatusta" - EI OLLUT TUOLLOIN SEKAISI !!!
******** LUE TÄMÄ **********************************************************
pyhitetään palsta Herralle!
kirjoituksista
15.9.2015 17:04
tehdäänkö näin?
että tästä lähin tällä palstalla otetaan seurakuntakuri käyttöön?
toimitaan palstalla kuin Herra on sanassaan ohjeet antanut ja jokainen pitää huolen siitä että niitä noudatetaan omasta puolestaan?
palstalle ei mitään turhaa tuoda ja palstalle tuodaan vain asiaa Herran käskystä ja puhutaan ja keskustellaan rakentavasti Herran johdatuksella?
tehdään tästä esimerkkipalsta tänne uskonnot ja uskomukset osioon joka toimii järjestyksesä eikä epäjärjestyksessä?
sitten semmonen sääntö että pilkkaajien viesteihin ei vastata ja noteerata heitä ollenkaan eikä lähdetä mihkään provo alotuksiin mukaan?
katsotaan mitä tapahtuu ja mitä Herra tekee? ;)
onko kaikki mukana tässä omasta puolestaan? minä ainakin olen... :)
******** KIRJOITIN SINETTISORMUKSELLE VASTAUKSEN ********
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13818954/pyhitetaan-palsta-herralle!#comment-80854675
Jumalan_henkäys
20.9.2015 20:57
Rakas uskonsiskoni sinettisormus1 !
TOTEUTAN -Jumalan tahtoa. Olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.
Minulla on kaikki valtuudet kirjoittaa . . . Jumalan nimissä.
--------------------------------------------------------
Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN. Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . en minä määrää yhtään mitään missään . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !
Jumala on juuri ilmoittanut minulle . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !
En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE kun Hän suorittaa puhdistuksensa . . . joten minulle on turha, kenenkään suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)
Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !
En ole omalta osaltani kiinnostunut niistä henkilöistä tai valitsemassa niitä henkilöitä, joita Jumala poistaa tältä palstalta, sillä en voi mitenkään vaikuttaa Herran valintoihin, enkä siihen tapaan tai keinoon millä Jumala puhdistaa palstaa.
Olen kiinnostunut vain niistä HENKILÖISTÄ . . . jotka palstalle jäävät. . . :)
Toivottavasti, ilmaisin ASIAN riittävän selvästi, mutta tarkennan . . . tarvittaessa !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Siunausta ja Herran rauhaa ! Rakas uskonveljeni "raamatusta" !
******** KIRJOITIT:
nytte kyllä valehtelet en ole huumeisii koskennut kuule 7 viikko ja se on SYNTIÄ EIKÄ SYNTIÄ SAA TEHDÄ!
******** VASTAAN:
ET OLE VIELÄ . . . puhdistunut HUUMEIDEN VAIKUTUKSESTA . . . ja sen kyllä HUOMAA . . . !
. . . ON SEKAISIN HUUMEISTA ja joutuu HUUMEVIEROITUKSEEN ---> käytät ilmeisesti jotain helpottavaa AINETTA, joka EI OLE HUUME.
KORJAA ASIASI KUNTOON . . . tai MUUTEN OLET ULKONA . . .
. . . Jumalan suunnitelmista . . !
-----------------------
Siunausta ja Herran rauhaa !Rakas uskonveljeni "raamatusta" !
Moni varmasti LOUKKAANTUI . . . tuosta mitä kirjoitin !
Kirjoitit osuvasti Jarmo: "Palstalla ihan hirveitä ihmisraunioita." (5.10.2015 17:17)
PYYDÄN ANTEEKSI . . . tuota kirjoitustani, MUTTA . . .
Minä ITSE - olen TÄLLÄHETKELLÄ erittäin sairas ---> ELI >hirveä ihmisraunio<
Kehossa Freonia ---> MYRKYTYSTILA sairautena . . . :(
******** KIRJOITIT:
sinä voiti ja tahtosi toteutukoon tulen sitten joskus kun pääsen huumevierotuksesta tiedä jos pääsen? kun tuntuu että joudun muumilakksoon eli suljetulle... ;)
minulle kun tuli psykoosi diagnoosi... :(
lähden maanantaina kuntoutukseen...
******** VASTAAN:
TEE niin . . . toivottavasti onnistut . . . ja . . .
. . . PALAA TAKAISIN . . . KUN OLET KUNNOSSA . . . !
RUKOILEMME PUOLESTASI . . . KAIKKI YHDESSÄ . . . ;-)
---------------------------------------------------------
Evankeliumi Matteuksen mukaan, Matt. 18: 19-20 ---> Jumalan Lupaus
"Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa.
Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."
---------------------------------------------------------
******** LAINAUS:
Jumala haluaa keskinäistä sopimusta, ja siellä missä pyhät sopivat rukouksesta, Hän on luvannut vastata heidän rukouksiinsa. Katsokaa, mikä moninkertainen voima on tällaisella rukouksella!
Kun yksi toisensa jälkeen tuo Jumalan eteen voimakkaan rukouksensa,
kun monet vetävät yhdessä samaa köyttä,
kun yhdessä kolkutetaan armon ovelle,
kun palavien sydänten väkevä huuto nousee yhdessä taivaaseen,
ja kun vilpittömän, pyhän rukouksen ääni voimallaan
vavisuttaa taivaan portteja — silloin Jumala vastaa.
******** LAINAUS: Charles Spurgeon
Siunausta ja Herran rauhaa !
- sovitaanmäin
KORJAA ASIASI KUNTOON . . . tai MUUTEN OLET ULKONA . . .
. . . Jumalan suunnitelmista . . !
olen olut jo viimeset 3 vuotta! :(- sovitaannäin
hyvä on myönnetään en ole mitään parannusta tehnyt van olen vetänyt 7 viikko putkeen amfetamiinia ja subutexiä ja jäin kiinni huumekaupoista kun pääsen kuntoutuksesta niin joudun oikeuteen ja todennäkösesti tulee linna tuomio... :(
ja palasin muuten takas mustan raamatun pariin tos toissa pävänä... :(
en enää kestänyt himojani ni lankesin takas saatanan huomiin! - PyhäJärjestys1
Kuten toisaalla ilmoitin, tarvitsette apua Luojalta. Pyytäkää sitä Kristuksen nimessä. Ja muistakaa, että Kristuksessa on valtava vapauttava voima. Se nopeuttaa vapautumistanne. Jo siitä voitte päätellä, kuka on todellinen ystävänne, Kristus, joka vapauttaa vaiko perkele, joka kahlitsee.
Kaikkivaltias teitä Kristuksessa auttakoon. Ja Hänen Pyhä Henkensä sen vahvistakoon. Mutta ensiksi pyytäkää anteeksi ja katukaa. Rakas uskonveljeni "raamatusta" !
Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN . . . Jumala hoitaa sinut KUIVILLE . . . !
Jumala pystyy vaikuttamaan . . myös OIKEUDEN TUOMARIIN . . . ;)
OLET VALITTU - toteuttamaan . . . Jumalan tahtoa . . . kuten myös . . . sinettisormus . . . !
Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes.
Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19, 23 --->Johannes Kastajan todistus
Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"
Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."
TIE ON AUKENEVA
........Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman. Jes. 40:31
Jesaja 40:3-8
40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.
40:4 Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.
40:5 Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."
40:6 Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:
40:7 ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.
40:8 Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.
Jesaja 40:25-31
40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.
40:26 Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut? Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki; suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä: ei yksikään jää häneltä pois.
40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?
40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.
40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
Melko hyvä aloitus! Malliesimerkki jumalharhasta ja siitä mihin se voi johtaa.
Kun olemattomiin uskoo, niin kaikki rajat ovat auki, järjen ääni hiljenee ja sitten voipi päänsisäinen, mutta muuten olematon jumala ottaa vallan.Rakas he-ma !
Jumala on todellinen . . . TULET SEN VIELÄ NÄKEMÄÄN ja KOKEMAAN . . . :-)
Kiitos . . . kommentistasi . . . !
Jesaja 40:28-31
40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.
40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
- jarmooo
joko uskot????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti15622383Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2462982Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos292521Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori912491Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks152373- 1001597
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821562Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s181361Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta221337Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2411330