Yksi kysymys.. tatamilla painii "uskon" kovat.. Menkää pois. .. kuka pyysi teidät tänne painimaan. Menkää pois!!
Kiitos teille kaikille. . Yritin hyvää..
4
106
Vastaukset
- Peniel
Kysyin koettelemuksista. .kysyin..kiusauksista
. Kysyin kaitselmuksesta.. Olen niin väsynyt.. Olen yrittänyt löytää vastausta miksi jäädä edelleen kitumaan. Itse asiassa... Sain jo vastauksen..ei ole syytä jäädä.. usko Suomessa on vain toistensa parjausta.
"Hiekka laatikolla" hyökkäätte toisiinne. .hävettää..en enää edes halua yrittää... yrittää löytää yhtä ainutta elävää ihmistä. .. Luovun jo.Eikö kukaan teistä..jotka Riitelette. Syyttäen toistaan..eikö ja miksi ei ollut yhtä ainutta joka olisi.. - Peniel
Olen niin väsynyt ja pettynyt haluan vain kuolla kuin Joona.
- Peniel
Menen nyt. Tuskin Jumala laittaa varjokseni risiini kasvia autiomaassa.. sillä Niinive uskoi.. ja pelastui...
- Peniel
Teitä ei saa mikään uskomaan. Rakastatte kaikkea.. turhaa. Hyökkäätte äidin ja isän..ystävän..naapurin..läheisen.. kimppuun. .ilman (häpyä)ilman häpeää. Minä..m minä.minä... aina minä.. ihminen voi olla kuollut..vuosikausiin. .muumi... saatana.. muumi mammoitua! Etkä edes hajua tunne! Tiedätkö..? Kuinka monta kertaa ovellani käy kukaan? Kerronko?? Ehkä 2 kertaa vuodessa.. kuinka usein he tulevat sisään..? Ei milloinkaan..Olenko seuraava uutinen??? Ööö sorry.en siis seuraava.
. . Näillä näkymin.. oon seuraava "muumio" uutinen.
Kiitos..anteeksi että järkytys. ..Kun löysit minut!, (saatan päästä lööppeihin..viel 2030.m
JEE!!!!
..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901