Alennetut hinnat

vedättäjät

Oulussa Kaakkurin Citymarketti myi sauvasekoitinta alennettuun hintaa 25 e ja normaalihinta oli 35 e heillä. Samana päivänä kävin Raksilan Citymarketissa ja sama sauvasekoitin oli siellä normaalihinnalla 25 e. Keväällä yks Dna liike myi tablettia alennettuun hintaa, normi hinta oli rutkasti suurempi. Sama tabletti oli marketissa myynissä normihinnalla joka oli Dna alennettu hinta.
Harvoin tulee näin hintoja vertailtua, mutta aina joskus kun jotain tarvitsee ostaa.
Onko tämä hinnoilla kikkailu kovin yleistä ja laillistakaan?
Ainakin tiedän mitä liikkeitä jatkossa vältän.

1

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e-Valehtelua

      Kikkailu ja asiakkaille valehtelu on alan normi laitoin tapa huijata asiakkaita. Erityisen ansioitunut netissä trollaava sumuttaja tällä hetkellä on kiinaan veronsa maksava verkkokauppa e-ville.com, joka mainostaa suomalaisille että myyvät tuotteita halvalla, edullisemmin ja tehdashintaan. Todellisuudessa kiinalaisten kilpailevien verkkokauppojen hinnat TÄSMÄLLEEN SAMOISTA tuotteista on lähes aina 50% halvempia, joskus jopa 90% edullisempia kuin e-villen hinnat (postikuluineen). Ainoa etu mitä e-villeltä saa on suomen kieli, mutta kannattaako sen takia maksaa sekundahalpasälästä 10-kertainen hinta? Alla esimerkkejä tuotteista ebay:ssä ja e-ville:ssä:

      Tyylikäs pullonavaaja: ebay 1,82 €, e-ville 11,95 €
      Pimeässä hohtavat delfiinitarrat: ebay 0,96 €, e-ville 8,95 €
      Mini Thermometer Digitaalinen lämpömittari: ebay 1,37 €, e-ville 10,95 €
      Dosetti - 7:n päivän lääkeannostelija: ebay 1,15 €, e-ville 11,95 €
      Käsiompelukone: ebay 1,86 €, e-ville 10,95 €
      Crystal Ball Pendant Kristalliriipus: ebay 0,91 €, e-ville 11,95 €
      Koiran haukunestopanta: ebay 2,38 €, e-ville 14,95 €
      Yösilmälaput: ebay 1,08 €, e-ville 9,95 €
      Kokoontaittuva juomapullo: ebay 1,55 €, e-ville 10,95 €

      Huom! ebay hinnoissa on mukana postikulut Suomeen, e-ville hintoihin ne lisätään vielä hintaan.

      TOISINSANOEN, E-VILLE VALEHTELEE! EI KANNATA USKOA MITÄÄN MITÄ NETISSÄ (JOKU) POSTAILEE AMMATTIMAISESTI E-VILLESTÄ, VAAN PAREMPI AINA ITSE TARKISTAA TUOTTTEN TODELLINEN HINTA EBAY:STÄ TAI ALIEXPRESS:ISTÄ!

      Lisää asiasta on keskusteltu tuolla:
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13563711/e-ville-rahastaa-holmoilta-ihan-kunnolla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe