Velkojen tarkastelu

mietinpävaan

Aiemmin tuli otettua useita pikavippejä. Onko mitään menetelmää jolla voisi tarkastella velkojen suuruutta kokonaisuudessaan?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 913

      Ei ole valitettavasti muuta tapaa kuin selvität minne kaikkialle olet velkaa ja kysyt velkasaldoa. Jos velat on ulosotossa, niin sitten voit pyytää sieltä erittelyn.

    • kokeilenäin

      Olen huomannut että monet eivät enää muista mistä kaikista paikoista vippejä ottanut.Koska nuorten vippikierteet yleensä 1-2 vuotta ennen kuin tulee seinä vastaan niin pyydä pankista tiliote 2 vuoden tapahtumista. Jos tapahtumia paljon niin pyydä lista vain rahansiiroista tilillesi mistä voit katsóa firmat. Maksoin itse 30 euroa siitä palvelusta joskus. Toki en pikavippien takia.

    • elämän_hallinta

      Kyllä ihmisen pitäisi itse muistaa mistä kaikkialta on ottanut lainoja. (myös ne vipit). Ihmisen pitäisi myös muistaa ne omat ansiotulonsakin josta niitä lainoja on tarkoitus lyhentää.
      Jotkut eivät vaan kykene ymmärtämään sitä, että ne lainat, velat ja vipit pitää myös maksaa takaisin sopimuksen mukaan.
      Lainojen, velkojen ja vippien hallinta kuuluu jokaisen ihmisen omiin velvollisuuksiin. Elämän hallinta kuuluu jokaiselle itselleen, toki apuakin voi pyytää.

    • lhku

      Onhan noita: ruutupaperi, laskutikku, excel...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      101
      1944
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      93
      1363
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      476
      1060
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      938
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe