Punavihreä "virallinen" media värittää disinformaatiollaan suomalaisten päitä. Ylivoimaisesti suurin osa somessa tapahtuvasta maahanmuuttoon liittyvästä keskustelusta on kriittistä, mutta tätä ei huomaa "virallisesta" totuuden linjasta. Tulee mieleen hyvät 60-70-luvun ajat, kun vain tietynlaiset ajatukset mediassa sallittiin.
Punavihreät miehet
11
75
Vastaukset
- jaa.tätäkö.tarkoitit
? http://markusjansson.blogspot.fi/2015/05/kulttuurimarxismi-mika-se-on-ja-miksi.html
Somen kirjoitukset ovat tietenkin valtaosaltaan vihamielisiä maahanmuuttajia kohtaan, mutta se ei todista mitään. Vihanlietsojilla on strategiana vallata some niin mahdollisimman paljon.
Maahanmuuttoon ja maahanmuuttajiin asiallisesti ja ymmärtäväisesti suhtautuvat ihmiset ovat sen sijaan kansan enemmistöä. Kun puhutaan "suvakeista", puhutaan kansasta.- Jagodibadudiku
Mielipide mittausten mukaan tämä on väärin. Kansasta jopa 90% vastustaa nykyisiä maahanmuuttolinjauksia liian suvaitsevaisina. Tämä perustuu faktoihin, suvakkien heitot arvauksiin ja fiiliksiin.
- Mitätekivätkään
Vihanlietsojat löytyvät suvaitsevaisina eli itseään suvaitsevien joukosta sekä muslimimaahanmuuttajien laumoista. Suvaitsevaisina itseään pitävien joukoista kieltämättä kyllä löytyy ymmärtämistä enemmän kuin muun kansan joukosta, jota on onneksi yli 80 prosenttia ja määrä on kasvussa.
Suvaitsevaisen vähemmistön ylitsevuotavainen ymmärrys totisesti kattaa alleen kaiken tulijoiden mukanaan tuoman saastan, joihin kuuluvat pidäkkeetön laumassa tehty väkivalta, raiskaukset, ryöstöt ja mellakoinnit. Tämä kaikki siis valtavien kulujen rinnalla.
Voit lukea uutisia muualta Euroopasta, vaikka Saksasta. Näistä maista löytyy myös, kiitos nykytekniikan, autenttista materiaalia, missä näet, miten meininki meilläkin tulee muuttumaan. Kyllä, et näe väkivaltaisissa apinalaumoissa skienjä, etkä rasisteja, patsi muslimirasisteja, jotka eivät suvaitse mitään. Heidän rinnallaan ahdasmielisimmätkin persut ja kristityt ovat avarakatseisia.
Erasmus Rotterdamilainen häpeäisi naiivia tyhmyyttäsi. Humanismi ei ole hölmöyden synonyymi. Humanismiin kuuluvat oikeuksien ja vapuksien lisäksi myös vastuut ja velvollisuudet. Edellisiä ei voi kahmia itselleen ja ulkoistaa jälkimmäisiä muille niin kuin nyt tehdään tässä maahantunkeutumisasiassa. Suomalaiset maksavat ja kärsivät kaiken, mitä suvaitsevaiset ääliöt ja mamulaumat saavat aikaan hallituksen rummuttaessa taustalla ja median puhaltaessa pasuunoihin. - totuus.ei.pala.tulessa
Höpöhöpö. Maahanmuuttoa vastustavat ovat enemmistö. Et osaa lukea sen todistavia signaaleja enkä aio sinua opettaa.
totuus.ei.pala.tulessa kirjoitti:
Höpöhöpö. Maahanmuuttoa vastustavat ovat enemmistö. Et osaa lukea sen todistavia signaaleja enkä aio sinua opettaa.
Minä en teikäläisten, jotka luette vain samaa mieltä olevien tekstejä, signaaleihin usko. Teiltä jää näkemättä ympäröivä maailma.
Mitätekivätkään kirjoitti:
Vihanlietsojat löytyvät suvaitsevaisina eli itseään suvaitsevien joukosta sekä muslimimaahanmuuttajien laumoista. Suvaitsevaisina itseään pitävien joukoista kieltämättä kyllä löytyy ymmärtämistä enemmän kuin muun kansan joukosta, jota on onneksi yli 80 prosenttia ja määrä on kasvussa.
Suvaitsevaisen vähemmistön ylitsevuotavainen ymmärrys totisesti kattaa alleen kaiken tulijoiden mukanaan tuoman saastan, joihin kuuluvat pidäkkeetön laumassa tehty väkivalta, raiskaukset, ryöstöt ja mellakoinnit. Tämä kaikki siis valtavien kulujen rinnalla.
Voit lukea uutisia muualta Euroopasta, vaikka Saksasta. Näistä maista löytyy myös, kiitos nykytekniikan, autenttista materiaalia, missä näet, miten meininki meilläkin tulee muuttumaan. Kyllä, et näe väkivaltaisissa apinalaumoissa skienjä, etkä rasisteja, patsi muslimirasisteja, jotka eivät suvaitse mitään. Heidän rinnallaan ahdasmielisimmätkin persut ja kristityt ovat avarakatseisia.
Erasmus Rotterdamilainen häpeäisi naiivia tyhmyyttäsi. Humanismi ei ole hölmöyden synonyymi. Humanismiin kuuluvat oikeuksien ja vapuksien lisäksi myös vastuut ja velvollisuudet. Edellisiä ei voi kahmia itselleen ja ulkoistaa jälkimmäisiä muille niin kuin nyt tehdään tässä maahantunkeutumisasiassa. Suomalaiset maksavat ja kärsivät kaiken, mitä suvaitsevaiset ääliöt ja mamulaumat saavat aikaan hallituksen rummuttaessa taustalla ja median puhaltaessa pasuunoihin.Uutisia luen tarpeeksi, jotta tiedän maailman menosta. Itse et näytä pidä muslimeja etkä yleensäkään vääränvärisiä ihmisiä ihmislajiin kuuluvina, vaan näytät kuvittelevan heitä jonkinlaisiksi puoliapinoiksi, joilta puuttuu ihmiselle ominaiset moraaliset periaatteet. Suhtautumisesi muistuttaa esimerkiksi natsisaksalaisten propagandaa juutalaisista, jotka kuvallisestikin esitettiin tavattoman rumina ja luihuina. Samaa propagandaa harrastivat mm. myös amerikkalaiset.
Mitä tarkoitat "autenttisella materiaalilla?" Jos viittaat johonkin Mv-lehteen, niin sanon: kiitos ei. En roskajulkaisujen varaan maailmankuvaani luo. Jos tarkoitat kaiken maailman video-otoksia, niin kyllä tiedän, kuinka helppo näitä on väärentää ja manipuloida. Yleensä näiden videoklippien tekijöillä on vahva agenda, eivätkä he pyrikään totuuteen. Tarkoitus on vain oman asian edistäminen.Jagodibadudiku kirjoitti:
Mielipide mittausten mukaan tämä on väärin. Kansasta jopa 90% vastustaa nykyisiä maahanmuuttolinjauksia liian suvaitsevaisina. Tämä perustuu faktoihin, suvakkien heitot arvauksiin ja fiiliksiin.
Minkä mielipidemittauksen?
- pysy_suvakki_totuudessa
Olet kyllä oikein suvakkien suvakki,kehtaat tuomosia kirjoitella joka ei todella pidä paikkaansa.Jos puhutaan humanitäärisestä maahnmuutosta ,josta maahnmuuttotossa on kysymys , on 90% kansasta sitä vastaan.Loput 10% siitä hyötyvät taloudellisesti,tai on muuten höynättävissä olevia.
Kaikki ei vain niin herkästi nouse parrikaadeille,mutta hiljaisella tavallaan sitä vastustavat. pysy_suvakki_totuudessa kirjoitti:
Olet kyllä oikein suvakkien suvakki,kehtaat tuomosia kirjoitella joka ei todella pidä paikkaansa.Jos puhutaan humanitäärisestä maahnmuutosta ,josta maahnmuuttotossa on kysymys , on 90% kansasta sitä vastaan.Loput 10% siitä hyötyvät taloudellisesti,tai on muuten höynättävissä olevia.
Kaikki ei vain niin herkästi nouse parrikaadeille,mutta hiljaisella tavallaan sitä vastustavat.Me suvakit olemme enemmistö kansasta. Wir sind das Volk!
- titityyty
Voihan kukin muuttaa omaan paratiisimaahansa Venäjälle tai Syyriaan tai Iraniin.... USA: aan tai Australiaan ei taida päästä kovin helposti maahanmuuttajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514