Punavihreät miehet

postimiäs

Punavihreä "virallinen" media värittää disinformaatiollaan suomalaisten päitä. Ylivoimaisesti suurin osa somessa tapahtuvasta maahanmuuttoon liittyvästä keskustelusta on kriittistä, mutta tätä ei huomaa "virallisesta" totuuden linjasta. Tulee mieleen hyvät 60-70-luvun ajat, kun vain tietynlaiset ajatukset mediassa sallittiin.

11

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Somen kirjoitukset ovat tietenkin valtaosaltaan vihamielisiä maahanmuuttajia kohtaan, mutta se ei todista mitään. Vihanlietsojilla on strategiana vallata some niin mahdollisimman paljon.

      Maahanmuuttoon ja maahanmuuttajiin asiallisesti ja ymmärtäväisesti suhtautuvat ihmiset ovat sen sijaan kansan enemmistöä. Kun puhutaan "suvakeista", puhutaan kansasta.

      • Jagodibadudiku

        Mielipide mittausten mukaan tämä on väärin. Kansasta jopa 90% vastustaa nykyisiä maahanmuuttolinjauksia liian suvaitsevaisina. Tämä perustuu faktoihin, suvakkien heitot arvauksiin ja fiiliksiin.


      • Mitätekivätkään

        Vihanlietsojat löytyvät suvaitsevaisina eli itseään suvaitsevien joukosta sekä muslimimaahanmuuttajien laumoista. Suvaitsevaisina itseään pitävien joukoista kieltämättä kyllä löytyy ymmärtämistä enemmän kuin muun kansan joukosta, jota on onneksi yli 80 prosenttia ja määrä on kasvussa.

        Suvaitsevaisen vähemmistön ylitsevuotavainen ymmärrys totisesti kattaa alleen kaiken tulijoiden mukanaan tuoman saastan, joihin kuuluvat pidäkkeetön laumassa tehty väkivalta, raiskaukset, ryöstöt ja mellakoinnit. Tämä kaikki siis valtavien kulujen rinnalla.

        Voit lukea uutisia muualta Euroopasta, vaikka Saksasta. Näistä maista löytyy myös, kiitos nykytekniikan, autenttista materiaalia, missä näet, miten meininki meilläkin tulee muuttumaan. Kyllä, et näe väkivaltaisissa apinalaumoissa skienjä, etkä rasisteja, patsi muslimirasisteja, jotka eivät suvaitse mitään. Heidän rinnallaan ahdasmielisimmätkin persut ja kristityt ovat avarakatseisia.

        Erasmus Rotterdamilainen häpeäisi naiivia tyhmyyttäsi. Humanismi ei ole hölmöyden synonyymi. Humanismiin kuuluvat oikeuksien ja vapuksien lisäksi myös vastuut ja velvollisuudet. Edellisiä ei voi kahmia itselleen ja ulkoistaa jälkimmäisiä muille niin kuin nyt tehdään tässä maahantunkeutumisasiassa. Suomalaiset maksavat ja kärsivät kaiken, mitä suvaitsevaiset ääliöt ja mamulaumat saavat aikaan hallituksen rummuttaessa taustalla ja median puhaltaessa pasuunoihin.


      • totuus.ei.pala.tulessa

        Höpöhöpö. Maahanmuuttoa vastustavat ovat enemmistö. Et osaa lukea sen todistavia signaaleja enkä aio sinua opettaa.


      • totuus.ei.pala.tulessa kirjoitti:

        Höpöhöpö. Maahanmuuttoa vastustavat ovat enemmistö. Et osaa lukea sen todistavia signaaleja enkä aio sinua opettaa.

        Minä en teikäläisten, jotka luette vain samaa mieltä olevien tekstejä, signaaleihin usko. Teiltä jää näkemättä ympäröivä maailma.


      • Mitätekivätkään kirjoitti:

        Vihanlietsojat löytyvät suvaitsevaisina eli itseään suvaitsevien joukosta sekä muslimimaahanmuuttajien laumoista. Suvaitsevaisina itseään pitävien joukoista kieltämättä kyllä löytyy ymmärtämistä enemmän kuin muun kansan joukosta, jota on onneksi yli 80 prosenttia ja määrä on kasvussa.

        Suvaitsevaisen vähemmistön ylitsevuotavainen ymmärrys totisesti kattaa alleen kaiken tulijoiden mukanaan tuoman saastan, joihin kuuluvat pidäkkeetön laumassa tehty väkivalta, raiskaukset, ryöstöt ja mellakoinnit. Tämä kaikki siis valtavien kulujen rinnalla.

        Voit lukea uutisia muualta Euroopasta, vaikka Saksasta. Näistä maista löytyy myös, kiitos nykytekniikan, autenttista materiaalia, missä näet, miten meininki meilläkin tulee muuttumaan. Kyllä, et näe väkivaltaisissa apinalaumoissa skienjä, etkä rasisteja, patsi muslimirasisteja, jotka eivät suvaitse mitään. Heidän rinnallaan ahdasmielisimmätkin persut ja kristityt ovat avarakatseisia.

        Erasmus Rotterdamilainen häpeäisi naiivia tyhmyyttäsi. Humanismi ei ole hölmöyden synonyymi. Humanismiin kuuluvat oikeuksien ja vapuksien lisäksi myös vastuut ja velvollisuudet. Edellisiä ei voi kahmia itselleen ja ulkoistaa jälkimmäisiä muille niin kuin nyt tehdään tässä maahantunkeutumisasiassa. Suomalaiset maksavat ja kärsivät kaiken, mitä suvaitsevaiset ääliöt ja mamulaumat saavat aikaan hallituksen rummuttaessa taustalla ja median puhaltaessa pasuunoihin.

        Uutisia luen tarpeeksi, jotta tiedän maailman menosta. Itse et näytä pidä muslimeja etkä yleensäkään vääränvärisiä ihmisiä ihmislajiin kuuluvina, vaan näytät kuvittelevan heitä jonkinlaisiksi puoliapinoiksi, joilta puuttuu ihmiselle ominaiset moraaliset periaatteet. Suhtautumisesi muistuttaa esimerkiksi natsisaksalaisten propagandaa juutalaisista, jotka kuvallisestikin esitettiin tavattoman rumina ja luihuina. Samaa propagandaa harrastivat mm. myös amerikkalaiset.

        Mitä tarkoitat "autenttisella materiaalilla?" Jos viittaat johonkin Mv-lehteen, niin sanon: kiitos ei. En roskajulkaisujen varaan maailmankuvaani luo. Jos tarkoitat kaiken maailman video-otoksia, niin kyllä tiedän, kuinka helppo näitä on väärentää ja manipuloida. Yleensä näiden videoklippien tekijöillä on vahva agenda, eivätkä he pyrikään totuuteen. Tarkoitus on vain oman asian edistäminen.


      • Jagodibadudiku kirjoitti:

        Mielipide mittausten mukaan tämä on väärin. Kansasta jopa 90% vastustaa nykyisiä maahanmuuttolinjauksia liian suvaitsevaisina. Tämä perustuu faktoihin, suvakkien heitot arvauksiin ja fiiliksiin.

        Minkä mielipidemittauksen?


      • pysy_suvakki_totuudessa

        Olet kyllä oikein suvakkien suvakki,kehtaat tuomosia kirjoitella joka ei todella pidä paikkaansa.Jos puhutaan humanitäärisestä maahnmuutosta ,josta maahnmuuttotossa on kysymys , on 90% kansasta sitä vastaan.Loput 10% siitä hyötyvät taloudellisesti,tai on muuten höynättävissä olevia.

        Kaikki ei vain niin herkästi nouse parrikaadeille,mutta hiljaisella tavallaan sitä vastustavat.


      • pysy_suvakki_totuudessa kirjoitti:

        Olet kyllä oikein suvakkien suvakki,kehtaat tuomosia kirjoitella joka ei todella pidä paikkaansa.Jos puhutaan humanitäärisestä maahnmuutosta ,josta maahnmuuttotossa on kysymys , on 90% kansasta sitä vastaan.Loput 10% siitä hyötyvät taloudellisesti,tai on muuten höynättävissä olevia.

        Kaikki ei vain niin herkästi nouse parrikaadeille,mutta hiljaisella tavallaan sitä vastustavat.

        Me suvakit olemme enemmistö kansasta. Wir sind das Volk!


    • titityyty

      Voihan kukin muuttaa omaan paratiisimaahansa Venäjälle tai Syyriaan tai Iraniin.... USA: aan tai Australiaan ei taida päästä kovin helposti maahanmuuttajana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe