Lääkäri Pekka Tuomola on huolissaan paperittomien siirtolaisten terveydenhuollosta. Hän ei ole huolissaan suomalaisten terveydenhuollon toimivuudesta. Tiedän hänen taustastaan sen verran, että hän on kotoisin työläisperheestä joltakin tehdaspaikkakunnalta. Pikkupoikana hän katseli aidanraosta, kun herrojen kakarat pelasivat tennistä. Hänkin olisi halunnut pelata, mutta eihän nyt työläisressukkaa tenniskentälle päästetty. Niinpä hänestä tulikin vasemmistolainen Tavja Halosen ystävä. Ja lähti lukemaan lääkäriksi Leningradiin. Nyt hän pelastaa maailmaa Suomessa, nimenomaan maailmaa, ei Suomea. Kunpa hän vain olisi päässyt sitä tennistä pelaamaan!!!!
Huoli paperittomien terveydenhuollosta
8
54
Vastaukset
Tiedot ja taidot eivät sitten riittäneet kommentoimaan asiaa. Keskityit vain typerällä tavalla Tuomolan persoonaan ja henkilöhistoriaan, jolla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa.
Mutta teikäläisiltä hyvin tyypillistä!- Tennistä_ja_sympatiaa
Niin, katsos, maailmankatsomus voi olla pienestä kiinni kuten vaikka tenniksestä!!!
- psykiatrinhoitaja
VARMAA TIETOA, erasmus mielenterveys eläkeläinen, ei siis kannata noteerata,
- sumsare
Asiahan tuli selväksi jo kommentissa. Erasmus olet aina eri mieltä kuin muut. Vastarannan kiiskikö.
Olen eri mieltä kuin tänne kirjoittelevien enemmistö. Olen samaa mieltä kuin Suomen kansan enemmistö.
- uyuyuyuyuyuy
Hienoa, Pakolaisetkin pääsevät nauttimaan laadukkaasta suomalaisesta help-by-burana-hoidosta. Kyllä varmasti kehuvat Suomea sen jälkeen.
- Väinö73v
Tuomola, ei sun ole pakko hoitaa henkilöitä, jotka eivät halua todistaa henkilöllisyyttään.
- Asiatoikein
Suomessa ei ensinnäkään pitäisi olla ensimmäistäkään paperitonta henkilöä! Verorahoilla pitää huolehtia ihmisten maastakarkoitus, eikä suinkaan heidän terveydenhuollostaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241