Lääkäri Pekka Tuomola on huolissaan paperittomien siirtolaisten terveydenhuollosta. Hän ei ole huolissaan suomalaisten terveydenhuollon toimivuudesta. Tiedän hänen taustastaan sen verran, että hän on kotoisin työläisperheestä joltakin tehdaspaikkakunnalta. Pikkupoikana hän katseli aidanraosta, kun herrojen kakarat pelasivat tennistä. Hänkin olisi halunnut pelata, mutta eihän nyt työläisressukkaa tenniskentälle päästetty. Niinpä hänestä tulikin vasemmistolainen Tavja Halosen ystävä. Ja lähti lukemaan lääkäriksi Leningradiin. Nyt hän pelastaa maailmaa Suomessa, nimenomaan maailmaa, ei Suomea. Kunpa hän vain olisi päässyt sitä tennistä pelaamaan!!!!
Huoli paperittomien terveydenhuollosta
8
62
Vastaukset
Tiedot ja taidot eivät sitten riittäneet kommentoimaan asiaa. Keskityit vain typerällä tavalla Tuomolan persoonaan ja henkilöhistoriaan, jolla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa.
Mutta teikäläisiltä hyvin tyypillistä!- Tennistä_ja_sympatiaa
Niin, katsos, maailmankatsomus voi olla pienestä kiinni kuten vaikka tenniksestä!!!
- psykiatrinhoitaja
VARMAA TIETOA, erasmus mielenterveys eläkeläinen, ei siis kannata noteerata,
- sumsare
Asiahan tuli selväksi jo kommentissa. Erasmus olet aina eri mieltä kuin muut. Vastarannan kiiskikö.
Olen eri mieltä kuin tänne kirjoittelevien enemmistö. Olen samaa mieltä kuin Suomen kansan enemmistö.
- uyuyuyuyuyuy
Hienoa, Pakolaisetkin pääsevät nauttimaan laadukkaasta suomalaisesta help-by-burana-hoidosta. Kyllä varmasti kehuvat Suomea sen jälkeen.
- Väinö73v
Tuomola, ei sun ole pakko hoitaa henkilöitä, jotka eivät halua todistaa henkilöllisyyttään.
- Asiatoikein
Suomessa ei ensinnäkään pitäisi olla ensimmäistäkään paperitonta henkilöä! Verorahoilla pitää huolehtia ihmisten maastakarkoitus, eikä suinkaan heidän terveydenhuollostaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893564Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253103- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642710Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622436Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 692138
- 452132