Palvelualojen ammattijärjestö PAM on antanut pääministeri Juha Sipilälle jäsenhankintapalvelun edistämisestä Kepun vihreän Jopon palkkioksi. PAM:iin liittyi syyskuun aikana ennätysmäärä uusia jäseniä. Varmaan muillakin ammattiliitoille voisi olla syytä antaa Sipilälle samasta syystä tunnustusta.
Hyvä Juha.
Juha Sipilä palkittiin
42
135
Vastaukset
Hmm... kaunis ajatus, mutta itse kieltäytyisin pääministerinä moisesta lahjasta, koska se voidaan tulkita lahjukseksi.
Tuskin tuollaisen Jopon arvo on suuri, että sitä voitaisiin pitää lahjuksena, kun se on myönnetty palkintona jo tapahtuneen jäsenhankinnan edistämisestä. Tuskin Sipilä on ainakaan ollut tietoinen jäsenhankitatoimiin ryhtyessään, että hänet tultaisiin siitä tällä tavoin palkitsemaan. Palkinto on erinomaisen hyvin valittu, kun tiedetään, että Sipilä on pyöräilyintoinen ihminen. Kesällä hän tulikin minua vastaan pyörällä tuolla pohjoisemmassa Suomessa. Ei sitä olisi muuten niin huomannut, mutta porukassa oli ainakin parikymmentä ns. perässäpyöräilijää, mistä joukon tunnisti. Vähän samaan tapaan siis kuin Kekkosella oli aikoinaan niitä perässähiihtäjiä.
- aikahyväaikahyvä
Olisiko tuo Juhan synneistä suurimpia, jos yhden pyörän vastaanottaa?
ps. Erittäin hieno oivallus PAMilta näpäyttää Sipilää toimistaan. aikahyväaikahyvä kirjoitti:
Olisiko tuo Juhan synneistä suurimpia, jos yhden pyörän vastaanottaa?
ps. Erittäin hieno oivallus PAMilta näpäyttää Sipilää toimistaan.Kyllä se todennäköisesti paheksuntaa herättäisi. On eri asia olla pelkästään syytettävänä korporativismista kuin että siihen syyllistyminen myös näkyisi.
En ymmärrä mistä näpäyttämisestä puhut. Sipilälle lienee sama, lisääntyykö vai väheneekö järjestöjen jäsenmäärät vai ei. Ei hallitus suunnittele politiikkaansa suhteessa järjestöjen jäsenmääriin. Eiköhän esimerkiksi EK:lla ollut jo kesällä vähemmän jäseniä kuin PAM:illa.- hehbuaahhaahhhaaheh
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Kyllä se todennäköisesti paheksuntaa herättäisi. On eri asia olla pelkästään syytettävänä korporativismista kuin että siihen syyllistyminen myös näkyisi.
En ymmärrä mistä näpäyttämisestä puhut. Sipilälle lienee sama, lisääntyykö vai väheneekö järjestöjen jäsenmäärät vai ei. Ei hallitus suunnittele politiikkaansa suhteessa järjestöjen jäsenmääriin. Eiköhän esimerkiksi EK:lla ollut jo kesällä vähemmän jäseniä kuin PAM:illa.En minä ainakaan paheksuisi. Hupaisaahan se olisi. Sipilä voisi siihen PALKINTOpyöräänsä sitten taas asennellla sähkömoottorinkin, että saa pyörät pyörimään eikä mene vatuloinniksi Suomi kuntoon teema:)
ps. Erittäin hieno oivallus PAMilta näpäyttää Sipilää toimistaan.
- Pol_asiantuntija
Minä kyllä sanoisin tuota hienovaraiseksi vittuiluksi. Hyvä PAM. Tätähän tämä nyt on. Meillä on "pääministeri" jolle nauraa nykyään kaikki.
Ehkä PAM todellakin itse kokee vittuilleensa, mutta kuten sanottua, pääministerille on ihan sama, paljonko ammattijärjestöillä on jäseniä. Vain kilpailevien puolueiden kansanedustajien lukumäärällä on politiikassa merkitystä.
- Sipiläsainenilleen
Ehkä PAM todellakin itse kokee vittuilleensa, mutta kuten sanottua, pääministerille on ihan sama, paljonko ammattijärjestöillä on jäseniä. Vain kilpailevien puolueiden kansanedustajien lukumäärällä on politiikassa merkitystä.
Kansalaiset myös näkee sen selkeänä v..tuiluna.
Sinä et ole näkevinäsi sitä sellaisena, kun olet lähes ammattimainen kepuselittäjä. Sipiläsainenilleen kirjoitti:
Kansalaiset myös näkee sen selkeänä v..tuiluna.
Sinä et ole näkevinäsi sitä sellaisena, kun olet lähes ammattimainen kepuselittäjä.Oho, eivätkö lähes ammattimaiset kepuselittäjät olekaan kansalaisia? Vai meneekö raja lähes ammattisen ja täysammattimaisen kepuselittäjän välistä?
Mutta itse pääasiaan. Ihmettelen nimittäin, ettet uskaltanut ottaa kantaa siihen, että pääministerille on yhdentekevää, paljonko PAM:illa on jäseniä ja ovatko määrät laskussa vai nousussa.- jopojussi
Oho, eivätkö lähes ammattimaiset kepuselittäjät olekaan kansalaisia? Vai meneekö raja lähes ammattisen ja täysammattimaisen kepuselittäjän välistä?
Mutta itse pääasiaan. Ihmettelen nimittäin, ettet uskaltanut ottaa kantaa siihen, että pääministerille on yhdentekevää, paljonko PAM:illa on jäseniä ja ovatko määrät laskussa vai nousussa.Hyvä oivallus itseltäsi! Olet toki kansalainen, mutta myös kepulainen ja siksi selität asiat kepulaisittain. Kaikki, joilla ei ole kepulasit päässä, näkevät PAMin päässeen näpäyttämään Sipilää oikein kunnolla.
jopojussi kirjoitti:
Hyvä oivallus itseltäsi! Olet toki kansalainen, mutta myös kepulainen ja siksi selität asiat kepulaisittain. Kaikki, joilla ei ole kepulasit päässä, näkevät PAMin päässeen näpäyttämään Sipilää oikein kunnolla.
Nähtävästi esitin sinulle liian vaikean kysymyksen vastattavaksi. Teenkin nyt sinulle ammattiyhdistyksen jäsenenä toisen ja toivottavasti myös helpomman kysymyksen:
Miksi näet ainakin tämän yhden ammattiyhdistyksen sellaisena mörkönä, että sillä on muka tarve näpäyttää pääministeriä sen sijaan, että se vain iloitsisi jäsenmääränsä kasvusta ja kertoisi siitä tällaisella positiivisella tavalla? Myönteinen julkisuushan saattaisi jopa edelleen vauhdittaa PAM:in jäsenhankintaa.- IloinenAsia
Nähtävästi esitin sinulle liian vaikean kysymyksen vastattavaksi. Teenkin nyt sinulle ammattiyhdistyksen jäsenenä toisen ja toivottavasti myös helpomman kysymyksen:
Miksi näet ainakin tämän yhden ammattiyhdistyksen sellaisena mörkönä, että sillä on muka tarve näpäyttää pääministeriä sen sijaan, että se vain iloitsisi jäsenmääränsä kasvusta ja kertoisi siitä tällaisella positiivisella tavalla? Myönteinen julkisuushan saattaisi jopa edelleen vauhdittaa PAM:in jäsenhankintaa.Totta kai PAM iloitsee jäsenmäärän kasvusta. Ja "kiittää" Sipilää näpäytyksellä, koska Sipilän tavoitehan ei suinkaan ollut AY-liikkeen jäsenmäärän kasvattaminen, mutta hänen toimensa koettiin sellaisiksi, että tyhminkin kansan osa alkoi liittyä AY-liikkeeseen Sipilän pakkolakien pelottamina. Vai pitäisikö sanoa EK:n, Vanhasen ja Ahon sanelemien pakkolakien pelottamina? Sipiläähän on jossain kutsuttu pelkäksi juoksupojaksi. Aikamoinen näpäytys sekin, kun kyseessä on sentään miljonääri.
- tiedäsittemikätotta
Jaah ,minä kun olen enemmän niin kuin itkun tuherrusta ollut havaitsevinani
jopa SAKn taholta. Keisari Lylykin nyyhkytti tv uutisissa,kertoi ääni väristen, että kaikki "SAAVUTETUT EDUT ON MENETETTY: Ja syyllinen tämä helvetin Sipilä. - muut-on-rupu-sakkia
Oho, eivätkö lähes ammattimaiset kepuselittäjät olekaan kansalaisia? Vai meneekö raja lähes ammattisen ja täysammattimaisen kepuselittäjän välistä?
Mutta itse pääasiaan. Ihmettelen nimittäin, ettet uskaltanut ottaa kantaa siihen, että pääministerille on yhdentekevää, paljonko PAM:illa on jäseniä ja ovatko määrät laskussa vai nousussa.Ihan samantekevää se kyllä onki ! Meikäläiselle se ei tee kesää eikä talvea,oli tuomosia pamia olemassa tai ei. Akava on olemassa ja se minulle hyvin riittää:
- olisikonoin
muut-on-rupu-sakkia kirjoitti:
Ihan samantekevää se kyllä onki ! Meikäläiselle se ei tee kesää eikä talvea,oli tuomosia pamia olemassa tai ei. Akava on olemassa ja se minulle hyvin riittää:
Kirjoitustaidottomuutesi panee epäilemään akavalaisuuttasi.
- MitäPystisSelittää
Mutta itse pääasiaan. Ihmettelen nimittäin, ettet uskaltanut ottaa kantaa siihen, että pääministerille on yhdentekevää, paljonko PAM:illa on jäseniä ja ovatko määrät laskussa vai nousussa.Mistä tiedät mitä Sipilä ajattelee? Kun kirjoitat "Sipilälle lienee sama, lisääntyykö vai väheneekö järjestöjen jäsenmäärät vai ei." Sipilää voi hyvin rankastikin harmittaa se, että "palkitaan" jäsenhankinnasta liitolle.
Se, että sinua ei harmita pystis ei tarkoita, etteikö Sipilää harmita joutuessaan ironisen "palkinnon" saajaksi. - Jopo_jopo_jopo
Mutta itse pääasiaan. Ihmettelen nimittäin, ettet uskaltanut ottaa kantaa siihen, että pääministerille on yhdentekevää, paljonko PAM:illa on jäseniä ja ovatko määrät laskussa vai nousussa.Ja taas tämä Sipilän ajatustenlukija latelee totuuksia. Tietääkö Sipilä itse tästä uskollisesta puolustajastaan. Minkä kruunun hän painaa päähänsä?
Vihreällä Jopollahan mitataan onko kepulla ja sen harjoittamalla politiikalla, ilmestyskirjan Sipilällä, ihmisten päätöksiin vaikutsta.
- Hienosti_vittuiltu
Pääministeri Sipilä ja hallitus on hölmöillä päätöksillään heikentänyt työntekijöiden oikeuksia ja turvaa, ja samalla onnistunut kasvattamaan liiton jäsenten määrää. Jostain sitä oikeutta ja turvaa on haettava, kun pääministeri hallituksineen ei sitä kykene antamaan. Kyllä tuo Jopo on rivien välistä luettuna vittuilua pääministerille.
- näinhän_se_menee
Mitä turvaa kuvittelette niiltä liitoiltanne saavanne jos ette ole niinsanotusti sopivia.
Turvaakin on, jos on kunkin liittoon sopivan puolueen jäsenkirja.
- Viherpiipertäjä
Tuskin Juha akkojen vitunhankaus Jopoa tarvitsee; PAM:n puheenjohtajan ahteri uppoaa Jopon satulaan lieriään myöten, sieltä idea lähtöisin.
- Tuskinpatosiaantarvitsee
Palkintohan se on. Jos Sipilä ei ota sitä vastaan, se todistaa Sipilänkin tajuavan sen ...tuiluksi. Jos taas ottaa, Sipilälle nauretaan silti, kun antaa ...tuilla päin naamaa.
- luulisin-tuntevani
Tuskinpatosiaantarvitsee kirjoitti:
Palkintohan se on. Jos Sipilä ei ota sitä vastaan, se todistaa Sipilänkin tajuavan sen ...tuiluksi. Jos taas ottaa, Sipilälle nauretaan silti, kun antaa ...tuilla päin naamaa.
Oli vittuilua tai ei,vuoden vaihteeseen mennessä se on muuttunut lahjuksen vastaanottamiseksi. Jos nyt yhtään olen oppinut näitä ay ihmisiä tuntemaan.
- häkkiheilahtaa_akalle
Tuskinpatosiaantarvitsee kirjoitti:
Selvä (lahjontayritys). Semmosesta on säädetty jonkunlainen rangaistuski.
Aika suuriki rankkari,koska lahjontayritys koskee maan pääministeriä. - Eri_laki_poliitikoilla
luulisin-tuntevani kirjoitti:
Oli vittuilua tai ei,vuoden vaihteeseen mennessä se on muuttunut lahjuksen vastaanottamiseksi. Jos nyt yhtään olen oppinut näitä ay ihmisiä tuntemaan.
Jopo on melko edullinen ajokki, joten sitä ei taideta lahjukseksi mieltää. Ei ainakaan politiikassa, sillä muut ovat vastaanottaneet kalliimpaakin tavaraa. Eräs kepulainen sai vaasin, joka arvioitiin 1000 - 2000 euron arvoiseksi. Senkään vastaanottamisesta ei syytettä nostettu.
- fasistinatsukka
onkos tukijussin ay-pomoa,
sika-liisa junttilaa,
näkyny pyörän satulassa... - SaaNauraa
http://www.suomenmaa.fi/etusivu/7688154.html
Jäsenhankkijat palkitaan.- lestaaaltalipan
Palvelualojen ammattiliitto PAM on luovuttanut jopon pääministeri Juha Sipilälle (kesk.). Palkintopyörä myönnettiin Sipilälle, koska monet liiton uudet jäsenet mainitsivat liittymisensä syyksi hallituksen niin sanotut pakkolakiesitykset ja muut heikennykset.
– Hyvästä jäsenhankinnasta palkitseminen kuuluu PAMin tavallisiin käytäntöihin, järjestöasiantuntija Johanna Sparf luonnehtii.
--
Sparf taitaa veetuilla. - Ei_mikään_punainen
lestaaaltalipan kirjoitti:
Palvelualojen ammattiliitto PAM on luovuttanut jopon pääministeri Juha Sipilälle (kesk.). Palkintopyörä myönnettiin Sipilälle, koska monet liiton uudet jäsenet mainitsivat liittymisensä syyksi hallituksen niin sanotut pakkolakiesitykset ja muut heikennykset.
– Hyvästä jäsenhankinnasta palkitseminen kuuluu PAMin tavallisiin käytäntöihin, järjestöasiantuntija Johanna Sparf luonnehtii.
--
Sparf taitaa veetuilla."Pyörän värinä on keskustan vihreä."
- värinääkepussa
Ei_mikään_punainen kirjoitti:
"Pyörän värinä on keskustan vihreä."
Tietysti se on kepun vihreä, että kaikki tietää EK- kepulaisen saaneen palkinnon ammattiliittojen jäsenhankinnasta. Ja pinnoissa PAMin heijastavat logot.
- tguiopååä
:D :D :D
- sopii_kokeilla
Jos Sipilä ottaa lahjan vastaan,.Ennen vaaleja se onkin jo muuttunut lahjuksen vastaanottamiseksi.Sen vettan minä jo tunneen näitä vihervasemmisto ihmisiä:
- sopii_kokeilla
verran
- minkälahjan
Palkinto se on ja Sipilä on ottanut jo sen vastaan.
minkälahjan kirjoitti:
Palkinto se on ja Sipilä on ottanut jo sen vastaan.
Vaikuttaa vähän siltä, että pamilaiset eivät luovuttaneetkaan Jopoa Sipilälle kasvotusten, vaan veivät sen vain johonkin kellariin.
"Sparf luovutti Jopon valtioneuvoston jakelukeskukseen tiistaina."
http://www.suomenmaa.fi/etusivu/7688154.html- kaikkihyvin-
Vaikuttaa vähän siltä, että pamilaiset eivät luovuttaneetkaan Jopoa Sipilälle kasvotusten, vaan veivät sen vain johonkin kellariin.
"Sparf luovutti Jopon valtioneuvoston jakelukeskukseen tiistaina."
http://www.suomenmaa.fi/etusivu/7688154.htmlhttp://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/pam-palkitsi-paaministeri-sipilan-jopolla-syyna-pakkolait-jotka-auttaneet-jasenhankintaa/709454/
Toden totta. Sipilä ei todistettavasti olekaan palkintoaan noutanut.
Tajuaa kai, että hänelle ...tuillaan ja raskaasti.
Kiitos kuitenkin uusista jäsenistä lessujussille.
Hyvää illanjatkoa sinullekin.
- kapikapi
Liittoja ei kohta tarvi
huraa 3 maailmansota on alkanut.
usa-venäjä on sodassa.
äkkiä tänne toverit pelastamaan meidät kapitalisteilta. - palkinto.sipilälle
Sipilä on jo aiemmin saanut palkinnon mistä valtamedia on vaiennut. Hänelle annettiin ansiokkaasta päättömästä ja järjettömästä Suomen vastaisesta toiminnasta Pekka Puupää -palkinto. Hän oli palkinnosta syvästi liikuttunut ja kommentoi; kyllä tämän eteen on töitä pitänytkin tehdä.
- Uudistusmielinen
Jos Sipilä ajaa yhtähuonosti polkupyörällä kuin hoitaa hallitus asioita niin tämä on suunniteltu murhayritys.
- HöttöKeittiHuttuu
Tuosta on vaikea pistää ironia paremmaksi. Ammattijärjestö vittuilee Lestahötölle siitä, kun tämä oli niin tyhmä että vesitti ainoan kunnollisen osan politiikkaansa kun järjestö vähän inisi.
- vapaamatkaajatkinheräsi
- etsillee
Pamin ilonpäivä, kaupan alalla menee huonosti, jäseniä lisää muutta töitä vähemmän, tuskinpa muut saa palkankorotuksia kuin Pamin isopalkkainen nainen,
- SuomlaineN
Ann Selin nainen, jonka rasvaprosentti on suurempi kuin älyykkyysosamäärä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574