Ahneidenmaalla on huumeiden käyttö

fy.fan

rajusti lisääntynyt, kertoi uutiset.

Ahvenanmaan rasistit ovat siis narkkareitakin.

23

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tragiskt

      Det är säkert de här förtryckta inflyttade finnarna som måste använda knark när de dagligen utsätts för språkrasism och inte vågar använda sitt modersmål.

      • älkääalistukoenää

        Aww, tähänkin löytyi syy suomenkielisistä :). Ruotsin huumekuolemat ovat yli 5- kertaisia Suomeen nähden, ihan vain tiedoksi.

        Suomi yksikieliseksi.


      • tgtgtggtgtt

        Siellä paljon aito suomalaisia ole.


    • vanha_totuus

      Tuo todentaa sen vanhan totuuden, että härski etuilu ja (kieli)rasismi aiheuttaa alitajuisesti syyllisyydentuntoa, jota yritetään usein vaimentaa päihtymällä.

    • Olisiko jotain linkkiä tuohon uutiseen? Ainakaan poliisin mukaan ei ole lisääntynyt. Ålands Framtidin maakuntavaaliehdokas Glenn Koskinen (ajatella, ihan suomalainen sukunimi, mutta tietääkseni ei puhu suomea) tosin väittää huumeiden käytön lisääntyneen, mutta se on vain osa hänen vaalikampanjaansa. Mitään lukuja ei ole hänelläkään esittää.

      • Ruotsituhontiellä

        Jos kerran Ruotsissa huumekuolemat ovat yli 5-kertaisia Suomeen nähden, on aivan mahdollista, että sama luku on myös ruotsalaisella Ahvenanmaalla. Uskon siis aivan hyvin tuota aloittajaa, koska ruotsalaisten nuorten huumeidenkäyttöä olen itse joutunut paljonkin sivusta seuraamaan.


      • somvanligt

        Nyhet från språkaktivisternas notisbyrå ?


    • Ruotsalainen Ahvenanmaa? Ahvenanmaa on itsehallinnollinen maakunta Suomessa. Kyllä Ahvenanmaa poikkeaa melkoisesti Ruotsista (ja Suomestakin). Olisi mukava, jos kertoisitte, mistä tietonne ovat peräisin sillä ei Suomen ja Ahvenamaan huumeiden käytön välillä taatusti noin suurta eroa ole.

      • erivuosilta

        Ahvenanmaa todellakin on ruotsalainen! Suomen ruotsalaisetkin ovat rutosalaisia, koska ITSE haluavat itseään kutsua Suomen RUOTSALAISIKSI.

        Minä en osaa vastata aloittajan mainitsemaan tietoon mitään, mutta Ruotsin ja Suomen välisestä erosta minulla kyllä on tietoa:

        "Statistik från Socialstyrelsen gör gällande att 589 personer avled på grund av någon narkotikaexplicit diagnos i Sverige år 2013. Inget tidigare år har så många narkotikarelaterade dödsfall inträffat. Under alla år har männen varit i majoritet bland de avlidna och under 2013 utgjorde de närmare 75 % av de avlidna. "

        "Vuonna 2011 Tilastokeskuksen kuolinsyytilaston mukaan huumeisiin kuoli 197 henkilöä, kun vuonna 2010 vastaava luku oli 156."

        Tosin nuo on hieman eri vuosilta, mutta nämä luvut ovat heitelleet eri vuosina vain vähän, molemmissa maissa.


      • erivuosilta kirjoitti:

        Ahvenanmaa todellakin on ruotsalainen! Suomen ruotsalaisetkin ovat rutosalaisia, koska ITSE haluavat itseään kutsua Suomen RUOTSALAISIKSI.

        Minä en osaa vastata aloittajan mainitsemaan tietoon mitään, mutta Ruotsin ja Suomen välisestä erosta minulla kyllä on tietoa:

        "Statistik från Socialstyrelsen gör gällande att 589 personer avled på grund av någon narkotikaexplicit diagnos i Sverige år 2013. Inget tidigare år har så många narkotikarelaterade dödsfall inträffat. Under alla år har männen varit i majoritet bland de avlidna och under 2013 utgjorde de närmare 75 % av de avlidna. "

        "Vuonna 2011 Tilastokeskuksen kuolinsyytilaston mukaan huumeisiin kuoli 197 henkilöä, kun vuonna 2010 vastaava luku oli 156."

        Tosin nuo on hieman eri vuosilta, mutta nämä luvut ovat heitelleet eri vuosina vain vähän, molemmissa maissa.

        No, ahvenanmaalaiset eivät kutsu itseään ruotsalaisiksi, eikä edes suomenruotsalaisiksi, vaan AHVENANMAALAISIKSI.


      • enhaluamaksaaepäisänmaal
        ahvennainen kirjoitti:

        No, ahvenanmaalaiset eivät kutsu itseään ruotsalaisiksi, eikä edes suomenruotsalaisiksi, vaan AHVENANMAALAISIKSI.

        Tämän perusteella meidän suomalaisten on verovaroissamme maksettava heidän elättämisensä, kun he eivät edes itse suostu kutsumaan itseään suomalasiksi? Ei kiitos! Itsenäisyyspäivänä ei kuulemma näe Ahvenanmaalla Suomen lippuja tangoissa. Suomalainen se ei ainakaan ole!


      • enhaluamaksaaepäisänmaal kirjoitti:

        Tämän perusteella meidän suomalaisten on verovaroissamme maksettava heidän elättämisensä, kun he eivät edes itse suostu kutsumaan itseään suomalasiksi? Ei kiitos! Itsenäisyyspäivänä ei kuulemma näe Ahvenanmaalla Suomen lippuja tangoissa. Suomalainen se ei ainakaan ole!

        Missä kirjoitin etteivät ahvenanmaalaiset kutsu itseään suomalaisiksi? Kirjoitin, että he eivät ole ruotsalaisia tai suomenruotsalaisia. He kutsuvat itseään suomalaisiksi ja ahvenanmaalaisiksi. Nettifennon lueten ymmärtämisessä on aina ollut puutteita.


      • enhaluamaksaaepäisänmaal
        ahvennainen kirjoitti:

        Missä kirjoitin etteivät ahvenanmaalaiset kutsu itseään suomalaisiksi? Kirjoitin, että he eivät ole ruotsalaisia tai suomenruotsalaisia. He kutsuvat itseään suomalaisiksi ja ahvenanmaalaisiksi. Nettifennon lueten ymmärtämisessä on aina ollut puutteita.

        Kyllä tiesin, että kirjoitit "suomenruotsalaisiksi". Mutta itse hyvin sen kyllä tiedän, etteivät he kutsu itseään myöskään suomalaisiksi. Vain siinä tapauksessa, jos kyse on jostain maksun saamisesta/taloudellisesta hyödystä jne. kys. saarelle.


      • Kyllä he kutsuvat itseään suomalaisiksi. Mutta sitä ei voi tietää nettifenno, joka ei ole koskaan tavannut yhtään ahvenanmaalaista.


      • narkkarit.saatana
        ahvennainen kirjoitti:

        Missä kirjoitin etteivät ahvenanmaalaiset kutsu itseään suomalaisiksi? Kirjoitin, että he eivät ole ruotsalaisia tai suomenruotsalaisia. He kutsuvat itseään suomalaisiksi ja ahvenanmaalaisiksi. Nettifennon lueten ymmärtämisessä on aina ollut puutteita.

        Luopio sinä olet.


      • RasistiÅlannissaKuohuu
        ahvennainen kirjoitti:

        Kyllä he kutsuvat itseään suomalaisiksi. Mutta sitä ei voi tietää nettifenno, joka ei ole koskaan tavannut yhtään ahvenanmaalaista.

        "Kyllä he kutsuvat itseään suomalaisiksi. Mutta sitä ei voi tietää nettifenno, joka ei ole koskaan tavannut yhtään ahvenanmaalaista."
        Mitä sanoo jos on tavannut ahvenanmaalaisia?


      • RasistiÅlannissaKuohuu kirjoitti:

        "Kyllä he kutsuvat itseään suomalaisiksi. Mutta sitä ei voi tietää nettifenno, joka ei ole koskaan tavannut yhtään ahvenanmaalaista."
        Mitä sanoo jos on tavannut ahvenanmaalaisia?

        Silloin tietää, että ahvenanmaalaiset pitävät itseään suomalaisina, eikä tarvitse höpötellä omiaan.


      • arkipäivänrasismi
        ahvennainen kirjoitti:

        Silloin tietää, että ahvenanmaalaiset pitävät itseään suomalaisina, eikä tarvitse höpötellä omiaan.

        Minä olen useamman kerran käynyt Ahvenanmaalla ja olen jopa nähnyt tilanteen, jossa ahvenanmaalainen nyrpistelee nenäänsä, kun näkee LAPSEN, siis LAPSEN puhuvan suomen kieltä!

        Lisäksi olen nähnyt tilanteen, jossa ahvenanmaalainen valittaa siitä, että maitopurkissa ensimmäinen teksti onkin SUOMEN KIELELLÄ eikä ruotsin kielellä! Tämä on Ahvenanmaalal oikeasti arklipäivää.


      • karmeaa
        arkipäivänrasismi kirjoitti:

        Minä olen useamman kerran käynyt Ahvenanmaalla ja olen jopa nähnyt tilanteen, jossa ahvenanmaalainen nyrpistelee nenäänsä, kun näkee LAPSEN, siis LAPSEN puhuvan suomen kieltä!

        Lisäksi olen nähnyt tilanteen, jossa ahvenanmaalainen valittaa siitä, että maitopurkissa ensimmäinen teksti onkin SUOMEN KIELELLÄ eikä ruotsin kielellä! Tämä on Ahvenanmaalal oikeasti arklipäivää.

        Tuo on faktaa.


    • RKPnRasistipesä

      Hyvä on että olette ruotsalaismielisiä ja vihaatte suomalaisia että erottelette ihmisiä jotka ovat suomenkielisiä. Turha teidän on paskaa jauhaa kun sen jo tiedämme että olette rasisteja ja muutenkin tympeää porukkaa koko saarelaiset.
      Parempi on ettei suomalaiset enää matkustaisi rasitipesäänne että pitäkää koko paskanne hyvänänne senkin luopiorasistit.

      • jätämmeomaanarvoonsa

        Nimenomaan, vaikka en nyt ihan noilla sanoilla sitä sanoisi, niin ihmisen, joka kohtelee vihamielisesti toisia ihmisiä vain äidinkielen perusteella, voi jättää omaan arvoonsa! Se kertoo enemmän ruotsalaisista ja ruotsinkielisistä kuin suomalaisista.

        Meille suomalaisille jokaisen ihmisen ihmisarvon on sama.


      • vitunhurri
        jätämmeomaanarvoonsa kirjoitti:

        Nimenomaan, vaikka en nyt ihan noilla sanoilla sitä sanoisi, niin ihmisen, joka kohtelee vihamielisesti toisia ihmisiä vain äidinkielen perusteella, voi jättää omaan arvoonsa! Se kertoo enemmän ruotsalaisista ja ruotsinkielisistä kuin suomalaisista.

        Meille suomalaisille jokaisen ihmisen ihmisarvon on sama.

        Just så,men hurrit har inte samma människovärde,oss hotas det med misshandel och önskningar att vi skall försvinna från vårt hemland (också på den här spalten.)


    • AntaaSenPaikanOlla

      Ei sinne Ahvenanmaalle kannata paljon mennä. Ne on siellä vähän sommosia. On olevinaan, vaikka luodolla pönöttävät ja kalalle haisevat.
      Eivät oikein osaa kieliäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      2431
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      154
      2051
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      44
      1967
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      151
      1846
    5. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      104
      1613
    6. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      56
      1557
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      83
      1369
    8. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      90
      1106
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      1075
    10. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      1059
    Aihe