Takasivuikkuna rikki katsastukseen

hylkyvaikorjauskehotus

Farkun takakontin sivulasi rikottu ja kiire katsastukseen. Meneekö läpi, jos päälle teipattu/liimattu pleksi?

9

4169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M30lukioamis

Pitäs mennä läpi. Ei lainmukaan tarvitse läpi nähdä kuin tuuli- ja etusivulaseista jos autossa on 2x sivupeilit.

• Reo59

Kaikissa sivulaseissa pitää olla hyväksyntä merkintä, toimenpide korjaukehoitus/hylkäys, korjauskehoitus ensisijainen vaihtoehto.

• ertver

Joo, auton osat täytyy olla paikoillaan katsastuksessa, siis ne osat jotka oli kun auto tyyppikatsastettiin. Esim. ovet, ikkunat, konepelti, takaluukku, ja sitä rataa. Myös auton oma nopeusmittari taytyy toimia, navin näyttö ei kelpaa, eikä puhelimen.

• gseru

Ja vain se rengas kelpaa joka oli tyyppikatsastuksessa. Muilla turha yrittää. jos eri nimni

• a.siantuntija

Mistä helvetin tyyppikatsastuksista puhutte? Ei sellasia ole tehty sitten 90 luvun. Viimeistään vuodesta 1998 henkilöautot ovat olleet EY-tyyppihyväksyttyjä, eli riippumattoman tutkimuslaitoksen testaamia ja hyväksymiä. Tervetuloa 2000-luvulle!

• Villiveikkaustäältä

Veikkaan, en tiedä, että siitä tulee merkintä ja voit sitten kunnostaa määräajassa. Jos auto muuten on. Jos se on plasticpaddingilla kasassa pysyvä jarruton savuttava hyrysysy karvanopilla niin sitten se on rikka rokassa ja yksi askel lähempänä sitä että autosta tulee projekti.

• Tyypillistä

Väärä tyyppi konttorilla. Ei mene läpi.

• jäminki

Sivulasit oltava turvalasia vuodesta 1982 lähtien. Joku hyväksyntä on löydyttävä. Tätä vanhempiin voi laittaa vaikka pleksin. Muuten korjauskehotus.

• ilmanikkunoita

Mulla oli -00 hiluxissa toissakesänä helteiden aikana molemmat sivuikkunat ihan auki kun kävin katsastamassa. Inssi ei niitä ylösnostanut eikä mitään kysellyt. Leimapaperiin ja hyvää matkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe