Kas kas, evokit tunnustivat huijanneensa.

Jyrikumoron

http://tieku.fi/tieteen-kuvalehdesta/afrikasta-loytyi-puuttuva-rengas


Siis nytkö se löytyi se puuttuva rengas jonka puuttumista ei ole tähä asti evokkipiireissä edes tunnustettu, hehe?

---Mutta mitäpäs jos tämäkään ei osoittaudu todelliseksi puuttuvaksi renkaaksi sillä apinnan leukaluun palahan tuo selvästi on?

Siis onko nyt niin että meitä on tähän saakka huijattu raskaasti kun meille on sanottu että ihmisen sukupuu apinasta eteenpäin on selvitetty eikä mitään puuttuvia renkaita ole ?????

Veikkaanpa että eivät puuttuvat renkaat tähän lopu vaan saamme odottaa ikuisuuden sellaista puuttuvaa rengasta joka todella osoittaisi ihmisen periytyneen apinasta.

7

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinhornankattila

      Jumala loi ihmisen.

      Joten ihminen ei ole voinut evolutioitua apinasta.

    • >>Siis onko nyt niin että meitä on tähän saakka huijattu raskaasti kun meille on sanottu että ihmisen sukupuu apinasta eteenpäin on selvitetty eikä mitään puuttuvia renkaita ole ?????<<
      Missäs noin on sanottu? Kerro.

    • cswienersnitsel

      Taas täydentyi ihmisten kehityksestä kertovat fossiili aineistot. Kuvitelkaapa tilanne 50 vuoden päästä. Jeesus ei ole palannut eikä Jumalasta ole vieläkään todisteita. Sen sijaan uudet löydöt ihmis apinoiden fossiileista karttuvat ja kokonaiskuva tarkentuu. Ja kretuja kiukuttaa ...

    • Totean vain sivullisia varten, ettet ole ymmärtänyt mitään tuosta keväällä julkaistusta tutkimuksesta (fossiili löydettiin vuonna 2013) eikä sinulla ole minkään valtakunnan kompetenssia päätellä tuosta leukaluusta yhtään mitään.

      • Jyriäeihhuijata

        Toki apinan ja ihmisen kalloja kymmeniä vuosia tutkaillut maallikkokin näkee ensi silmäyksellä että tuo on ilmiselvä apinan leukaluu.
        Ihmisen leukaluu on huomattavasti sirompirakenteinen.

        Muuten, kumman kallo on mielestäsi ihmismäisempi, Lucyn vai simpanssin, heheheh?

        Niin että ei kun tiirailemaan ja vertaisarvioimaan Lucy-vahanukkien autenttisuutta. Voit yllättyä.


      • tieteenharrastaja
        Jyriäeihhuijata kirjoitti:

        Toki apinan ja ihmisen kalloja kymmeniä vuosia tutkaillut maallikkokin näkee ensi silmäyksellä että tuo on ilmiselvä apinan leukaluu.
        Ihmisen leukaluu on huomattavasti sirompirakenteinen.

        Muuten, kumman kallo on mielestäsi ihmismäisempi, Lucyn vai simpanssin, heheheh?

        Niin että ei kun tiirailemaan ja vertaisarvioimaan Lucy-vahanukkien autenttisuutta. Voit yllättyä.

        Ymmärsin, että siinä ovat ihmismäiset hampaat apinamaisessa leukaluussa. Siis välimuoto. Luoja paratkoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe