ruoka-apua

niiiiiih

Jakaako Kauhavalla diakoni tms. ruokaa?

24

2475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elimikakaiow

      Eiköhän toi kirkon ruoka apu mene nykyään näille parta lapsille...

    • Sitä kannattaa kysyä seurakunnan diakoniatoimistolta. http://www.kauhavanseurakunta.fi/seurakunnat/kauhava/diakoniatyo/

      Helluntaiseurakunnalla on muutaman viikon välein "Soppatykki" eli ilmaisruokailu, seuraavan kerran la 24.10. klo 13
      http://kauhava.helluntaiseurakunta.fi/ohjelma?page=1

      Vapaaseurakunnassa on "Hyvät elämän eväät" -ilmaisruokailu kerran kuukaudessa, seuraavan kerran tulevana lauauntaina 17.10. klo 12.
      https://www.facebook.com/640396085996365/photos/a.643268552375785.1073741828.640396085996365/921585771210727/?type=3&theater

    • elimikakaiow

      Kyllähän siinä nälkä tuloo jos joutuu odottamaan 24.10 asti,no lankkia namaan ja businespisineksen ruokalaan syömään...

      Helluntaiseurakunnalla on muutaman viikon välein "Soppatykki" eli ilmaisruokailu, seuraavan kerran la 24.10. klo 13

    • Vapaakirkolle on tällä viikolla, ilmeisesti keskiviikkona, tulossa EU-ruoka-avustuskuorma, joten sieltä kannattaa kysellä!

      • jepjephjgy

        Eiköhän sekin kuorma mene mamulandiaan


      • Kyllä siitä riittää itse kullekin tarvitsevalle.


    • Pisnes_etusijalla

      Ainakin ruokatarpeita olisi. Laitettiin vain haaskuun. (Kaupallisista syistä?) Lisää asiasta voi kysyä Sirkka-Liisa Anttilalle. (aihe: HK:n siat)

    • Hallitushoivaaväärääporu

      Jäitä hattuun, onko tämäkin perätön juuttu.

      Hennalan turvapaikanhakijoiden päivässä on neljä ruokailua, kaikki valmistettuna ja tarjoiltuna:

      09:00-10:30 Aamupala

      13:00-14:30 Lounas

      17:00-18:30 Päivällinen

      21:00-22:00 Iltapala

      Missä on valtion kustantamat asunnot suomalaisille asunnottomille, joita on yli 7 000, ja ruoka niille suomalaisille, jotka näkevät nälkää?! Suomessa on lähes miljoona omaa köyhää!!

    • Huomenna tiistaina 2.8. on EU-ruokajako Kauhavan Vapaakirkolla klo 10-12. Seuraavan viikon lauantaina 13.8. on vapiksella ilmaisruokailu klo 12-13.30.

      • Anonyymi

        Eikö perjantaisin enää saa seurakunnalta ruoka-kasseja


    • dfghijh

      Mitä matutus jättää sittää jaetaan hylätyä

    • kyllävaan-

      Ev.lut.seurakunnan diakoniatyöstä voi kysyä lahja-/ ostokorttia kauppaan.

    • Lataamoon.kriittiset

      PeruSluuseri ei ole muutakuin latauksen tarpeessa. Menkää siis piirille Törnävälle, niin paranevat piuhat teille päähän ja plugin seinään.

      • EutanasiaaSuvakiille

        Mikset itse voisi mennä happirikkaalle iltalenkille lentokentäntielle, siellä
        voimavaroista Rekkakuskeja-kurssilaiset harjoittelee, älä jää puskuriin roikkumaan.


    • Huomenna 10.9. olisi vapaakirkolla tarjolla makkarakeittoa klo 12-13.30.

    • Huomenna lauantaina 1.4. EU-ruokajako Kauhavan Vapaakirkolla klo 10.

    • Huomenna lauantaina 1.4. EU-ruokajako Kauhavan Vapaakirkolla klo 10.

    • HyvinvointivaltioEi

      Käykää Irakissa ruskettumassa niin saatte monta kertaa päivässä nenäneteen tehtyä valmista ruokaa.
      Niille se ei kelpaa, mutta kaikki suomalaiset ottaisi varmasti sen palvelun ilomielin vastaan.
      Eipä tarttis itte kokkailla kenenkään vaikka ois rahaakin tai sitten ei.

    • asdffgg

      Myös Kauhavan työttömät jakavat ns. EU-paketteja, siis ruokakasseja. Sieltä hakemaan!

      • Anonyymi

        Missä jakavat ja monelta


    • Vaikeaestääkkään

      Hakijoissa myös huippunuukia eläkeläisiä joilla huomattava summa pankkitilillä ja oma asunto ja auto.

    • Huomenna lauantaina Hyvät elämän eväät -ilmaisruokailu Kauhavan Vapaakirkolla klo 12. Tervetuloa!

    • KauhavaPilattu

      Kaikille "pakolaisille" muista viis.

    • Anonyymi

      Jaetaan mutta kun kauhavalla ollaan niin välistä vetäjät vie ne ja oikesti tarvitsevat eivät saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2864
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      974
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      83
      823
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      94
      710
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe