Olisko heti lähtijöitä Lapuan uimahalliin höyryihin? ;)
Olis kolmeen asti aikaa.
Lapua uimahalli höyrysauna
86
4546
Vastaukset
- 22vJKL
Harmi kun noin kauas oot menossa, muuten lähtisin mukaan mielellään ;) ei kyllä jklässä taija olla höyrysaunoja joissa ei oo väliseinää..
- 33runkaten
Ilmeisesti ei kukaan ehdi :/
Missäs olis paikka lähellä jossa vois olla samanhenkistä porukkaa? ;) - Yourtoybooy
Vois lähteä huomenna vaikka heti aamupäivällä?
- Höyryrunkkari33wee
Olisko tänään illalla saunojia?
Käsileikkejä haluaisin, mut ei mitään imuja tjms.
Rohkeasti vain munaan kiinni ;)
Mulla on kyrpä ainakin kovana nyt jo ajatuksesta ;)- Häpeällistä_käytöstä_
Kuules, homo! Tietääkö vaimosi tästä?
- puoliseisokissa-aina
Onko Lapualla paljon höyrysaunassa kullin esittelijöitä?
Vois lähteä katselemaan joskus.
- Saunarunkku
Mihinkäs sitä pääsis saunaan runkkaileen?
Jos joku haluaa saunaseuraa ;) - qwfrtyhgfdsaqwerty
Millainen aloite voi olla höyryssä
- aloite
Itse olen katsonut julkeasti toisen aisaa, samalla näyttänyt avoimesti omaa kulliani.
Jos ei ole vastapuoli kiinnostunut niin lyö jalat ristiin tai poistuu höyrystä. Yllättävän usein saa pientä vastakaikua, varsinkin yli 50v. herroilta ja pääsee juttuun, siit' se alkaa. - mmmm55
Ootko menossa tänään höyryyn?
- 33runkkaillen
Ei taida lapua olla auki?
Toki, jos muita paikkoja löytyy joskus 19.00-21.00, niin ehdotuksia otetaan vastaan ;) - mmmm55
Ylistaron levari, oisko mitään?
- 53m-m
mmmm55 kirjoitti:
Ylistaron levari, oisko mitään?
Levari kello 19-21.
- saunakatselija
Onko tuolla ollut mitään toimintaa kellään?
Näkeekö naisten puolelle hyvinkin?
Koska kantsii olla höyryssä? - anttivm1970
Sunnuntaina 1.11 klo 20
- anssivm70
Tai maanantaina
- M33BI
nyt höyryihin
- uimaribi
Tänään aamupäivällä ketään menossa
- 33runk
Vois mennä?
- Höyryssä
Ketään menossa hetipian?
- nytköheti
mä voisin tulla.mun kalu on 16cm ja paksu4,5cm ja aika käyrä.kelpaako?panettaa.asun 10km päässä.
- tyydytttynyt
onse prkl kun täälä teinipojat keskustelee keskenään, edellä kysyttiin näkeekö naisia. pidetään naiset pääosissa KOSKA TÄMÄ EI OO HOMOPALSTA.
- lasselöyly
No perkele lue hetken aikaa ja mieti onko vai eikö ole.
BTW kellään tietoo koska ylistaron levarilla ois panoauto taas paikalla?
Tekisi mieli paksua kyrpää anaaliin.
- Kävijää
Naisten ja miesten puolen erottaa välimuuri joka on noin 70 cm korkea, yli näkee mut ei näy kun naisten päitä, pimpsaa ei näy, tissit voi näkyä kun nainen kävelee paikalle.
- fgfdgfdgfd
Mutta ei teitä homoja tissit ja pillut edes kiinnosta. Siellä vaan porukassa runkkaatte ja hipelöitte toistenne kulleja. Helvetin hintit.
- lasselöyly
Sinä konservatiivipaska hiljaa. Jos palstan sisältö ei mielytä niin suksi kuuseen. Siinä on vaan naiset kuule tiellä kun äijät alkaa paneen.
- Kibe64
Maanantaina 16.11 puolenpäivän jälkeen saunomaan ja uimaan Lapualle.
- simmari
Onko siellä mahdollista koitella?
- suihkuhöyrysuihku
Tänään puolelta päivää.
- asasasssaaasssaa
Tullut höyrysaunaan lasiseinä.Reijästä näki tulijan tissit,siinä kaikki.Eipä näkynyt seisottelijoita,taaskaan:( Joutui olla itsekäs:)
- hgdeykllbvcdfykkj
Aamupäivällä ketään menossa?
- Kikkelii
Huomenna torstaina illalla ennen sulkemista runkulle lapuan uimahallin höyryyn! Saat vaikka imee.
- Seisoooo
Ei huono ajatus ollenkaan, minä voin tulla runkkaileen... klo 19.30-
- Pieninäyttiolevan
Aika vaisua oli, yks runkkari nurkas istuskeli... ei kiinnostanut.
- ghghghhhjj
Minkä ikäistä porukkaa? Onko kaikki 50plus.
- Höyryrun
33 vuotta. Tekis mieli kyllä saunoa taas...
- Sortsit
No onko runkkuja saatu aikaiseksi? Tuskin, taitaaa jäädä kirjoitteluksi. Sitäpäitsi onko tuo edes sopiva paikka?
- Sjk35
Onko kellään Sjoesta kokemusta? Lapualla kyllä näihin touhuihin vanhoja ukkoja riittää, mutta Sjoella ei vielä oo näkyny?
Tänään lähtisin saunaan, jos tietäisi siellä olevan joku/jotkut samalla asialla ;) - höyryissä
huomenaamuna vois tulla höyryihin nautiskelemaan heti hallin auettua
- hetiseisoo
Klo9jälkeen höyryssä
- mielitekiskoskea
olitko höyryissä...minä olin...kolme miestä höyryissä klo 9 jlk.. mitään ei tapahtunut
- Höyryissä
Olisiko tänään ketään höyrysaunassa? Voisin päivän mittaan lähteä käymään uimahallissa, ei vaan viitsisi tehdä turhaa käyntiä :/
- mieskatselija
missä muuten lapualla mitään tapahtuu m m
- ffffffffffffffff
Mitä sulle pitäis tapahtuu kerro ny
- jjjjjjjjjjjjjjjj
Onko sull ny kädes vai mikä menossa
- uuuuuuuuuuuuuuuu
kui usei ite runkkailet ja annat spegut lentää laattialle
- pppppppppppppfff
Tääl on aivan sairasta sakkia kirjottelemas vaan omista kaluistaa
- nurkkasuihku
Pitäis olla joku varma merkki,mistä toisen halut tietäis.Jää halukas helposti ilman,kun ei tiedä varmasti.Tutulle voi seisottaa jo suihkussa:) ajan jos sopii,ei toimi.
- 33höyry
Olisko tänään illalla saunojia Lapualla? Miksei Sjoellakin?
- Katselijana
Tänään keskiviikkona menossa, klo 19.30- myöhemmällä ei enää porukkaa niin paljoa.
- suihkusaunasuihku
Iltasauna sopii
- vakava_sairaus
homous on vakava sairaus.
- fgggggjjjfdd
Oliko illalla tapahtumia? En itte päässyt.
- Höyrytellen
Ei mitn 20-21 välisenä aikana :/
- Keinotkäyttöön
No olis siellä ollut mutta ei saanut vasta kaikua, vaivihkaa yritin munia hipelöidä ja näyttää kaverille. Ei uskalla ihan julkisesti vedellä ettei kukaan pahoita mieltä. Miten sen sais helpoiten näytettyä toiselle että tällä asialla olen jos kiinnostaa...
- ainaseisois
Joo,edelliseen kun löytyis vastaus? Reilusti kysyä,haittaako jos runkkaan? Joskus joku tuli höyryssä kysymäänkin,saako imeä.Ja sopivan se..
- Höyrytellen
Niin... Yritin minäkin siinä näyttää mitä olis mielessä, mutta kun ei sitä voi kun vaivihkaa tehdä ja taitaa monelta jäädä näkemättä :/
Sitten jos on enemmän porukkaa, niin menee aina vaikeammaksi...
Mä ainakin istun niin että kaikki näkyy ja välillä kokeilen itseäni sieltä ;D
Se vaan edellyttää vastapuolelta että ymmärtää merkit.
Pitäiskö vaikka roplata muniaan sisään tullessa, niin asianomaiset tietäisi millä asialla ;)
- jannunen70
onko tänään puolenpäivän aikaan menossa höyryihin ja altaalle. vois ainakin katsella.
- löääöllöääöl
En usko minkäänlaisiin runkku touhuihin tuolla.Koska ollut ja mitä mitä tapahtunut?
- Jfsuvgi
Oliskos tänään ketää lähdös höyryyn?
- Janipetr
Huomenna höyryttään makkaraa? Otan myös poskeen kuumat!
- qweerttyuuiioop
Aamu saunaan?
- LapuaHöyry
Tänään?
- ggghhfffffgggsaadxc
Nyt heti
- 15-5
Klo 19 jälkeen tänään Lapuan uimahalliin....
- Höyrytellen
Tänään Lapualle uimaan ja höyryileen!
Olisko ketään runkkumielellä liikkeellä? ;)
Joskus klo 19.00 ja siitä eteenpäin... - kerroongelm
Läppä on läppää mutta jos oikeasti kyrvän kans tuohon laihin häärää se on
aivan sairaan mielijohteita jotenka voisitt käydä lääkäris - oinasssss
Perkel mitä saastaista hommaa lopeta pikinmiten
- Höyrytellen
Olisko tänään ketään alle 50v höyryissä? Klo 10-14 olis väli lähteä saunottelemaan?
Kattelen tätä ketjua vähän väliä, et laita viestiä ja mahdollista aikaa niin ei tuu hukkareissu ;)- Hyvää-kuntoilua
Uimahallin kuntouintireissu ei ole koskaan hukkareissu.
- asdafasdfdfsdaf
Urbaanilegendaa nää höyrysaunarunkkailut
- nmnnmnmmmmnm
4.2 klo10 höyryyn
- bi69
Höyryssä kiva ottaa suihin äänekoskella kokemusta siitä!
- Anonyymi
Kyllä Äänekoskella suihin iso kaluinen tarjosi.
- Swimmeeees
Vieläkö höyryssä tapahtuu?
Tänään muita paikalla? - tosikohahhaaaa
Sairasta munaan jauhantaa täällä keskusteluissa, vettä vaan myllyyn.
Onko joku tosissaan näis jutuis kysyn vaan - JesseK
Mukavaa on usein ollut.
- Anonyymi
Olisko höyryyttelijöitä?
- Anonyymi
Huomenna klo 6.30 olis
- Anonyymi
Näkeekö naisten puolelle enää?
- Anonyymi
Siinä on nykyään pleksi melkein kattoon asti ja se tuppaa olemaan niin höyryssä ettei näe tisuleita kunnolla. Jos kehtaat pyyhkiä kädellä höyryn pois omalta puolelta pois, niin näkee vähän paremmin. Yleensä vain naiset häipyy heti kun alat pyyhkimään, saati että luuraat aidan yli sieltä katon rajasta.
- Anonyymi
gay
- Anonyymi
lupaan henkilökohtaisesti jos näemme yhdenkin saatanan homon vetämässä täälä käteen niin tulemme ja hirtämme teidät vitun hintit palleista kattoon T: Viljami K
- Anonyymi
tää oli vitsi täälä odotellaan että joku tulis höyryihi ;)
- Anonyymi
About kello 19 sillo vähä vähemmän porukkaa paikall (; ps:Toki muutkin ovat tervetulleita mieluusti alle 50v ja imutkin kelpaavat
- Anonyymi
Tynjälän Juuso oli oma henkilökohtainen lempparini näistä kaikista kerroista
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082120En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 87925
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738