Hervannassa mummut ja papat rollaattorien kanssa , pienet päiväkotilapset, sekä muut jalankulkija hyppivät nurmikolle, kun kuningas-ja kuningatar pyöräilijät huristavat jalkakäytävällä.
Minä en väistä milliäkään jalkakäytävällä pyöräilijää. Sen takia päälleni on syljetty, potkittu ja näytetty "keskaria". Ovatko nämä pyöräilijät todella noin tyhmiä? Poliisille olen puhunut jo 3,5 vuotta mitään muutosta jalkakäytäväpyöräilyyn ei ole tapahtunut.
Pyöräilykulttuuri
3
94
Vastaukset
- klvkiituri
Onko siellä montakin pyöräilijää loukkaantunut tai kuollut käytöksesi tähden?
- onkolowiq
Onko vaikea noudattaa liikennesääntöjä?
On meinaan poliisi sanonut, että jalkakäytävällä ei tarvitse väistellä polkupyöriä. Pyöräilijät ovat täysin omalla vastuulla ajelemassa jalkakäytävällä. Jos siellä jotakin sattuu, niin pyöräilijä on aina syyllinen ja korvausvelvollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384