Jos teiltä pyydetään?

Ajatteko itsenne posliiniksi jos teiltä sitä vaaditaan?

19

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Posliini_Poika

      Eipä ole tarvinnut edes vaatia, oon vuosia ajellut ihan omaehtoisesti karvat pois.

    • Karvainenjalka

      Ajaisin. Mutta vain alapäästä. Jalkakarvoistani en ainakaan luovu. :)

    • melkeinposliini

      hänen vaatimuksiinsa on pakko suostua...

    • Lirputin

      Jos hän sitte ajaa minut ja nuolee kunnola , mikäs sen kivempaa!

    • Martinnn

      Totta kai. Kyllähän nyt sen verran voi miellyttää toista. Ei ole mikään liian iso myönnytys suostua ajelemaan karvat kokonaan pois. Olen nyt ekaa kertaa suhteessa jossa posliinia on pyydetty. Se on sinänsä outoa, koska en ole aiemmin seurustellut reilusti vanhemman naisen kanssa (nainen 38, minä 26). Nuoremmat kumppanit eivät ikinä pyydelleet mitään, mutta nyt sitten joutuu. Muuten tuskin ajelisin, mutta menköön nyt kun kuitenkin saan vastalahjana kiihkeää seksiä melkein joka päivä.

      • petri2

        Samaa mieltä. Jos vakikumppani pyytää, voi sen tehdä toisen ja ehkä itsensäkin mieliksi.


    • Dhdh83

      Jos pyydetään ajan mutta jos vaaditaan en aja.

    • yksmiesvaan-

      Kyllä tyttöystävä ajaa ilman pyytämättä ja se tykkää kun nuolen

    • d9fss8ds8f0

      Jos tyttöystävä pyytää, että ajatko häpykarvat pois, niin tottakai ajan.

    • subpoika

      jes master

    • juttasanni

      itse olen myös kahdenvaiheilla, poikaystävä on pyytänyt ajelemaan mutta en ole vuelä ajellut. Oltiin muutama viikko sitten kaveripariskunnan kanssa illanvietossa pikkuhiprakassa ja mentiin yhteissaunaan, huomasin kutn myös poikaystäväni huomasi että kaveripariskunnan nainen oli kokonaan posliini, huomasin että poikaystävääni kiihotti tuo karvaton pilde,joten luulen että siksi haluaisi minut karvattomaksi...

      • Se on vähän parin yhteinen juttu. Mites poikaystäväsi karvat?


      • Melkein posliini, vaimo haluaa vähäkarvaista.


    • Mieheni ajelee mun puolest ja käärii niistä sätkän

    • No ei tarvii pyytää, olemme molemmat poslareita, niinkuin myös "leikkikaverimmekin" :)

    • vahattu

      Olen antanut ottaa alapään karvoituksen pois sokeroimalla tai vahalla jo useita vuosia. Aloitin, kun minulle tehtiin ympärileikkaus ja huomasin, että on paljon mukavampi olo. Jotenkin tuntuu myös, hygienia toimii paremmin, vaikka aikaisemminkin pesin jopa monta kertaa päivässä. Ei valittamista paitsi Suomen kalliit hinnat, jotka ovat jopa 10 kertaiset esim. Espanjaan verrattuna.

    • ikänainen

      Nautinnon nimissä, ajan säännöllisesti karvat. En ole kysynyt, luulen että miellyttää kumppaniani..

    • hutresa

      Minulta on vaadittu saada ajella alapää posliiniksi. Kaksi kaveria katseli vieressä, kun mua shevattiin karvattomaksi...Aina olen karvoja ajellut ja pitänyt alapään siistinä jo yläasteella.

    • hyiuop

      Minulta on vaadittu saada ajella alapäästä karvat. Aina olen itsekin pitänyt alapään siistinä jo yläasteella.
      Kaksi kaveria katseli vieressä, kun mua sheivattiin...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe