Ajatteko itsenne posliiniksi jos teiltä sitä vaaditaan?
Jos teiltä pyydetään?
19
549
Vastaukset
- Posliini_Poika
Eipä ole tarvinnut edes vaatia, oon vuosia ajellut ihan omaehtoisesti karvat pois.
- Karvainenjalka
Ajaisin. Mutta vain alapäästä. Jalkakarvoistani en ainakaan luovu. :)
- melkeinposliini
hänen vaatimuksiinsa on pakko suostua...
- Lirputin
Jos hän sitte ajaa minut ja nuolee kunnola , mikäs sen kivempaa!
- Martinnn
Totta kai. Kyllähän nyt sen verran voi miellyttää toista. Ei ole mikään liian iso myönnytys suostua ajelemaan karvat kokonaan pois. Olen nyt ekaa kertaa suhteessa jossa posliinia on pyydetty. Se on sinänsä outoa, koska en ole aiemmin seurustellut reilusti vanhemman naisen kanssa (nainen 38, minä 26). Nuoremmat kumppanit eivät ikinä pyydelleet mitään, mutta nyt sitten joutuu. Muuten tuskin ajelisin, mutta menköön nyt kun kuitenkin saan vastalahjana kiihkeää seksiä melkein joka päivä.
- petri2
Samaa mieltä. Jos vakikumppani pyytää, voi sen tehdä toisen ja ehkä itsensäkin mieliksi.
- Dhdh83
Jos pyydetään ajan mutta jos vaaditaan en aja.
- yksmiesvaan-
Kyllä tyttöystävä ajaa ilman pyytämättä ja se tykkää kun nuolen
- d9fss8ds8f0
Jos tyttöystävä pyytää, että ajatko häpykarvat pois, niin tottakai ajan.
- subpoika
jes master
- juttasanni
itse olen myös kahdenvaiheilla, poikaystävä on pyytänyt ajelemaan mutta en ole vuelä ajellut. Oltiin muutama viikko sitten kaveripariskunnan kanssa illanvietossa pikkuhiprakassa ja mentiin yhteissaunaan, huomasin kutn myös poikaystäväni huomasi että kaveripariskunnan nainen oli kokonaan posliini, huomasin että poikaystävääni kiihotti tuo karvaton pilde,joten luulen että siksi haluaisi minut karvattomaksi...
Mieheni ajelee mun puolest ja käärii niistä sätkän
No ei tarvii pyytää, olemme molemmat poslareita, niinkuin myös "leikkikaverimmekin" :)
- vahattu
Olen antanut ottaa alapään karvoituksen pois sokeroimalla tai vahalla jo useita vuosia. Aloitin, kun minulle tehtiin ympärileikkaus ja huomasin, että on paljon mukavampi olo. Jotenkin tuntuu myös, hygienia toimii paremmin, vaikka aikaisemminkin pesin jopa monta kertaa päivässä. Ei valittamista paitsi Suomen kalliit hinnat, jotka ovat jopa 10 kertaiset esim. Espanjaan verrattuna.
- ikänainen
Nautinnon nimissä, ajan säännöllisesti karvat. En ole kysynyt, luulen että miellyttää kumppaniani..
- hutresa
Minulta on vaadittu saada ajella alapää posliiniksi. Kaksi kaveria katseli vieressä, kun mua shevattiin karvattomaksi...Aina olen karvoja ajellut ja pitänyt alapään siistinä jo yläasteella.
- hyiuop
Minulta on vaadittu saada ajella alapäästä karvat. Aina olen itsekin pitänyt alapään siistinä jo yläasteella.
Kaksi kaveria katseli vieressä, kun mua sheivattiin...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504