Jos teiltä pyydetään?

Ajatteko itsenne posliiniksi jos teiltä sitä vaaditaan?

19

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Posliini_Poika

      Eipä ole tarvinnut edes vaatia, oon vuosia ajellut ihan omaehtoisesti karvat pois.

    • Karvainenjalka

      Ajaisin. Mutta vain alapäästä. Jalkakarvoistani en ainakaan luovu. :)

    • melkeinposliini

      hänen vaatimuksiinsa on pakko suostua...

    • Lirputin

      Jos hän sitte ajaa minut ja nuolee kunnola , mikäs sen kivempaa!

    • Martinnn

      Totta kai. Kyllähän nyt sen verran voi miellyttää toista. Ei ole mikään liian iso myönnytys suostua ajelemaan karvat kokonaan pois. Olen nyt ekaa kertaa suhteessa jossa posliinia on pyydetty. Se on sinänsä outoa, koska en ole aiemmin seurustellut reilusti vanhemman naisen kanssa (nainen 38, minä 26). Nuoremmat kumppanit eivät ikinä pyydelleet mitään, mutta nyt sitten joutuu. Muuten tuskin ajelisin, mutta menköön nyt kun kuitenkin saan vastalahjana kiihkeää seksiä melkein joka päivä.

      • petri2

        Samaa mieltä. Jos vakikumppani pyytää, voi sen tehdä toisen ja ehkä itsensäkin mieliksi.


    • Dhdh83

      Jos pyydetään ajan mutta jos vaaditaan en aja.

    • yksmiesvaan-

      Kyllä tyttöystävä ajaa ilman pyytämättä ja se tykkää kun nuolen

    • d9fss8ds8f0

      Jos tyttöystävä pyytää, että ajatko häpykarvat pois, niin tottakai ajan.

    • subpoika

      jes master

    • juttasanni

      itse olen myös kahdenvaiheilla, poikaystävä on pyytänyt ajelemaan mutta en ole vuelä ajellut. Oltiin muutama viikko sitten kaveripariskunnan kanssa illanvietossa pikkuhiprakassa ja mentiin yhteissaunaan, huomasin kutn myös poikaystäväni huomasi että kaveripariskunnan nainen oli kokonaan posliini, huomasin että poikaystävääni kiihotti tuo karvaton pilde,joten luulen että siksi haluaisi minut karvattomaksi...

      • Se on vähän parin yhteinen juttu. Mites poikaystäväsi karvat?


      • Melkein posliini, vaimo haluaa vähäkarvaista.


    • Mieheni ajelee mun puolest ja käärii niistä sätkän

    • No ei tarvii pyytää, olemme molemmat poslareita, niinkuin myös "leikkikaverimmekin" :)

    • vahattu

      Olen antanut ottaa alapään karvoituksen pois sokeroimalla tai vahalla jo useita vuosia. Aloitin, kun minulle tehtiin ympärileikkaus ja huomasin, että on paljon mukavampi olo. Jotenkin tuntuu myös, hygienia toimii paremmin, vaikka aikaisemminkin pesin jopa monta kertaa päivässä. Ei valittamista paitsi Suomen kalliit hinnat, jotka ovat jopa 10 kertaiset esim. Espanjaan verrattuna.

    • ikänainen

      Nautinnon nimissä, ajan säännöllisesti karvat. En ole kysynyt, luulen että miellyttää kumppaniani..

    • hutresa

      Minulta on vaadittu saada ajella alapää posliiniksi. Kaksi kaveria katseli vieressä, kun mua shevattiin karvattomaksi...Aina olen karvoja ajellut ja pitänyt alapään siistinä jo yläasteella.

    • hyiuop

      Minulta on vaadittu saada ajella alapäästä karvat. Aina olen itsekin pitänyt alapään siistinä jo yläasteella.
      Kaksi kaveria katseli vieressä, kun mua sheivattiin...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe