http://andrejkoymasky.com/liv/fam/biop1/perk1.html
Kyseisellä sivulla väitetään Psykossa Norman Batesia näytelleen Anthony Perkinsin olleen homo, vaikka itse olen kyllä ymmärtänyt, että hän olisi ollut naimisissa ja että hänellä on myös yksi lapsi.
Eikö Psyko-mies ollutkaan kiinnostunut naisista?
Oliko rouva Bates sittenkin mustasukkainen aivan turhaan?
Oliko Anthony Perkins homo?
10
2001
Vastaukset
- Make
Kyllä mä muistaisin lehdissä lukeneen, että Anthony Perkins kuoli aidsiin ja oli homo.
Muistelen minäkin, että Perkins oli homo. Mutta kyllä monellakin homolla on ollut naissuhteita aiemmassa elämässä samalla tavalla kuin lesboilla miessuhteita.
Tietääkseni vain hyvin harva homoseksuaali on ollut alusta saakka niin selvillä identiteetistään, ettei omaa laisinkaan kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta.- sari
Anthony oli naimisissa Berry Berensonin kanssa vuodesta 1973 kuolemaansa asti ja heillä on 2 poikaa. Berry Berenson kuoli syyskuun terrori-iskuissa.
- jusa
Mitä tulee Norman Batesiin, tony, se tais olla naisten perään aika paljonkin.
- Steve
Ei kai Antohny Perkinsiä luulla homoksi vain sen takia, että hän sai aidsin?
Kyllähän aidsin voi saada muullakin lailla kuin miesten kanssa makaamalla!
En suostu uskomaan, että idolini olisi ollut homo.
- no jaa
Monilla sivuilla hänet on mainittu heteroksi.
Tälläkin sivulla puhutaan niin kauniisti kyseisestä miehestä, ei tosin hänen seksualisuudestaan, mutta kuitenkin:
http://www.geocities.com/oldhiway/tonymeeting - thony
Mitä sillä on merkitystä oliko vaiko eikö. Pääasiahan on, että oli hyvä näyttelijä. Tosin Psykon jälkeen roolitarjonta ei kovin monipuolista ollut.
Yleensäkin, itse ainakin, olen kiinnostunut vain miten näyttelijä, ohjaaja ym hoitaa hommansa työssään. Yksityiselämä tai muut ei oikein innosta. - fyllitäti
joskus jostain lukeneeni, missä kertoi olleensa tosi ujo kokematon mies Psyko-leffan aikoihin, myöhemmin oli päässyt kyllä naisten suosioon ja vuoteeseenkin...ei rooli kuvasta miestä itseään, äläkä väitä vastaan, äiti, tai kannan sinut taas kellariin!
- Anonyymi
Hän oli bi. Tykkäsi molemmista sukupuolista. Oli kumminkin naimisissa naisen kanssa. Oli 2 poikaa. Hänellä oli mies suhteita avioliittonsa aikana useita.
- Anonyymi
Muistaisin kanssa, että hänen kuolemastaan uutisoinnin yhteydessä mainittiin hänen homoseksuaalisuudestaan.
Eikä nuo naisasiat mitään meinaa, muunmuassa Rock Hudson oli hetken aikaa naimisissa 50-luvulla ja Freddie Mercury oli myös aika pitkään suhteessa naisen kanssa ja olivat aikeissa avioituakin, ennen kuin Mercury ymmärsi olevansa homoseksuaali.
Siitähän elää vielä tänäkin päivänä huhut, että tämän Mercuryn ex-naisystävän poika olisi Freddie Mercuryn poika, vaikka siitä ei virallista dokumenttia/varmistusta olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303411Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71460Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131443Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241225Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34863Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60849
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66834Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.119795