Oliko Anthony Perkins homo?

tony

http://andrejkoymasky.com/liv/fam/biop1/perk1.html

Kyseisellä sivulla väitetään Psykossa Norman Batesia näytelleen Anthony Perkinsin olleen homo, vaikka itse olen kyllä ymmärtänyt, että hän olisi ollut naimisissa ja että hänellä on myös yksi lapsi.


Eikö Psyko-mies ollutkaan kiinnostunut naisista?
Oliko rouva Bates sittenkin mustasukkainen aivan turhaan?

10

1899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

      Kyllä mä muistaisin lehdissä lukeneen, että Anthony Perkins kuoli aidsiin ja oli homo.

    • Muistelen minäkin, että Perkins oli homo. Mutta kyllä monellakin homolla on ollut naissuhteita aiemmassa elämässä samalla tavalla kuin lesboilla miessuhteita.

      Tietääkseni vain hyvin harva homoseksuaali on ollut alusta saakka niin selvillä identiteetistään, ettei omaa laisinkaan kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta.

      • sari

        Anthony oli naimisissa Berry Berensonin kanssa vuodesta 1973 kuolemaansa asti ja heillä on 2 poikaa. Berry Berenson kuoli syyskuun terrori-iskuissa.


    • jusa

      Mitä tulee Norman Batesiin, tony, se tais olla naisten perään aika paljonkin.

      • Steve

        Ei kai Antohny Perkinsiä luulla homoksi vain sen takia, että hän sai aidsin?
        Kyllähän aidsin voi saada muullakin lailla kuin miesten kanssa makaamalla!

        En suostu uskomaan, että idolini olisi ollut homo.


    • no jaa

      Monilla sivuilla hänet on mainittu heteroksi.
      Tälläkin sivulla puhutaan niin kauniisti kyseisestä miehestä, ei tosin hänen seksualisuudestaan, mutta kuitenkin:
      http://www.geocities.com/oldhiway/tonymeeting

    • thony

      Mitä sillä on merkitystä oliko vaiko eikö. Pääasiahan on, että oli hyvä näyttelijä. Tosin Psykon jälkeen roolitarjonta ei kovin monipuolista ollut.

      Yleensäkin, itse ainakin, olen kiinnostunut vain miten näyttelijä, ohjaaja ym hoitaa hommansa työssään. Yksityiselämä tai muut ei oikein innosta.

    • fyllitäti

      joskus jostain lukeneeni, missä kertoi olleensa tosi ujo kokematon mies Psyko-leffan aikoihin, myöhemmin oli päässyt kyllä naisten suosioon ja vuoteeseenkin...ei rooli kuvasta miestä itseään, äläkä väitä vastaan, äiti, tai kannan sinut taas kellariin!

    • Anonyymi

      Hän oli bi. Tykkäsi molemmista sukupuolista. Oli kumminkin naimisissa naisen kanssa. Oli 2 poikaa. Hänellä oli mies suhteita avioliittonsa aikana useita.

    • Anonyymi

      Muistaisin kanssa, että hänen kuolemastaan uutisoinnin yhteydessä mainittiin hänen homoseksuaalisuudestaan.
      Eikä nuo naisasiat mitään meinaa, muunmuassa Rock Hudson oli hetken aikaa naimisissa 50-luvulla ja Freddie Mercury oli myös aika pitkään suhteessa naisen kanssa ja olivat aikeissa avioituakin, ennen kuin Mercury ymmärsi olevansa homoseksuaali.
      Siitähän elää vielä tänäkin päivänä huhut, että tämän Mercuryn ex-naisystävän poika olisi Freddie Mercuryn poika, vaikka siitä ei virallista dokumenttia/varmistusta olekaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2108
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1647
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe