Virolahden kunnanjohtaja on Etelä-Suomen aluehallintoviraston taholta kutsuttu neuvottelemaan turvapaikanhakijatilanteesta. Kunnalle on myös annettu ohjeet vastaanottokeskuksen perustamista varten.
Tieto Virolahden kunnan sivuilta : http://www.virolahti.fi/d5webvirol/kokous/20151731-13.HTM
Saa nähdä onko asian käsittely avointa ja kuullaanko kuntalaisten ääntä.
Kunnanjohtaja pakolaisneuvotteluun
18
188
Vastaukset
- kiitosjanäkemiin
Ei kuulla. Pakolaisia tulee, kunta ostaa rivarit ja myy ne tappiolla yrittäjälle joka vuokraa ne maahanmuuttovirastolle ja käärii massit.
- ullatusullatus
Näin se varmaan menee, päästään käräjöinnistä ja kaikille win-win tilanne paitsi pakolaisten tuloa vastustaville. Vuoden päästä joka kämppä täysremonttia vailla ja takapihoilla omat halal-lampaat. "Monikulttuurius on rikkaus, ei mulla muuta"-Alexander Stubb
- muma
Hyvin sanottu
- Jeååo
VIllasukkia kudotaan jo.
- ToveritMeKestämmeSen
Olen sosiaalidemokraatti klamilasta ja haluan auttaa hädänalaisia afrikkalaisia ja homoja joita kaltoin kohdellaan.
- Vittusaatanaperkeleeeee
Pistäs se korkki kiinni mursuviiksi hirvipeijaiset oli jo eilen.
- eihänvoiollatotta
Ei naurata, kuulemma ensimmäinen! ryhmä 150 henkeä.
- Jeppistäjuu
Se tippuu sitten virolahdella vokin läheisyydessä olevien asuntojen arvo lähelle nollaa.
Muistakaa sitten että käydään porukalla viemässä vaikka hirvipaistia kiitokseksi sille joka tilat vuokraa.- Mimmi2
HANKKIKKAA OMA ELÄMÄ.
- SPRÖLÖLÖ
NII HANKITAANKII! JA HANKITAAN SAMALLA ELÄMÄ MILJOONALLE IRAKILAISELLE!! KAIKILLE HIRVIPAISTIA, VARAA ON!!
- yxkaxkol
Mimmi2 kirjoitti:
HANKKIKKAA OMA ELÄMÄ.
Miten tyhmää!!!!
- Mimmi2
HANKI IHAN OMA ELÄMÄ.
- sitätätä
Mimmi2 kirjoitti:
HANKI IHAN OMA ELÄMÄ.
ookkona ihan ok, kantsis tarkistaa.
- Vironpimpero
Goncratulations virolahti! Te saata oma osuus pakoloisist.
- eimullamuuta
Eipä taidettu saada, ainakin paikallislehti tiesi kertoa että kunnanjohtaja on todennut ettei asuntoja ole mihin niitä otettaisi. Eipä kyllä harmita yhtään, saavat muut minun puolesta pitää sen kulttuuririkkauden.
- jeppistäkeika
eimullamuuta kirjoitti:
Eipä taidettu saada, ainakin paikallislehti tiesi kertoa että kunnanjohtaja on todennut ettei asuntoja ole mihin niitä otettaisi. Eipä kyllä harmita yhtään, saavat muut minun puolesta pitää sen kulttuuririkkauden.
Jos niitä tulloo 150 päivässä torniosta niin on aivan varmaa jotta niitä on koko suomi täynnä 5 vuoden päästä. perheet vielä yhteen ni ihanaa monikulttuurisuutta. Sinäkin tiedät miksi käyt töissä.
- vitutuksenmultihuipennus
olis viimenen aika kuntien jyrätä nurin joka ikinen ylimääräinen vuokratalo ja muu rakennus. varmasti säästäisi rahaa paljon jos kunnat ostaisi kaikki kiinteistöt mitä voi ja polttaisi heti niin kuin germaanit lapista lähtessä. kaikki viime aikojen veronkorotukset ja kiristykset ja säästöt menee maahanmuuttopaskaan eikä edes riitä.
- maassarauha
vitutuksenmultihuipennus kirjoitti:
olis viimenen aika kuntien jyrätä nurin joka ikinen ylimääräinen vuokratalo ja muu rakennus. varmasti säästäisi rahaa paljon jos kunnat ostaisi kaikki kiinteistöt mitä voi ja polttaisi heti niin kuin germaanit lapista lähtessä. kaikki viime aikojen veronkorotukset ja kiristykset ja säästöt menee maahanmuuttopaskaan eikä edes riitä.
Totta puhut. Minäkin tuijotan vain omaan napaan, minulla hyvin sinulla ei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812