Suositelkaapa joitakin maustettuja alkoholipitoisia vahvoja juomia, joissa ei viina maistuisi kovin terävästi! Esim. Minttuviina, salmari... Kokemuksia?
viina, joka ei maistu viinalle!
6
514
Vastaukset
- entinen_pappi
kakku kahvit ratkaisee ongelmia
- Viina_on_viinaa
Viina joka ei maistu viinalle? Oletko pitkäänkin ollut lääkityksessä?
Toki viina maituu aina enemmän tai vähemmän viinalle, tai se ei ole viinaa.
Suositelen kokeilemaan maustettuja viinoja tai blandaamaan viina liköörin ja limpparin kanssa. Vaihtoehtoja on liki äärettömästi. Suosituksia en anna - kokeile itse.- makuuaisti
Kieltämättä jotkin lääkkeet vaikuttavat makuaistiin.
- Asiantuntijaa
Salmari ja yrttiviinat on hyviä. Yrttiviinoista suomessa tunnetuin on Jägermeister; mun mielestä paras on kuitenkin unkarilainen Unicum, sitä saa Alkosta satunnaisesti tai tilaamalla Alkoon. Liki samanmakuista on tanskalainen Gammel Dansk, sitä tosin ei saane Alkosta millään. Käytännössä iisemmin saatavia massojen suosimia tommosia viinoja ovat siis Salmari tai Jägermeister.
- tätä..t
Vana Tallinn. Siinä on niin paljon sokeria että maku on toinen.
- hirvilimu
Kokeile Jägeriä. On mukavan makean tuntuinen, mutta ei ole kuitenkaan sokeritököttiä. Laatu kamaa, itse tutustuin siihen 1995 ja en ole vaihtanut. Jos juo pakkaskylmänä niin on makeamman tuntuinen, lämpimänä hieman kitkerän yrttinen. Viina ei pistä liikaa läpi. Ei kuitenkaan lapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393