Suositelkaapa joitakin maustettuja alkoholipitoisia vahvoja juomia, joissa ei viina maistuisi kovin terävästi! Esim. Minttuviina, salmari... Kokemuksia?
viina, joka ei maistu viinalle!
6
460
Vastaukset
- entinen_pappi
kakku kahvit ratkaisee ongelmia
- Viina_on_viinaa
Viina joka ei maistu viinalle? Oletko pitkäänkin ollut lääkityksessä?
Toki viina maituu aina enemmän tai vähemmän viinalle, tai se ei ole viinaa.
Suositelen kokeilemaan maustettuja viinoja tai blandaamaan viina liköörin ja limpparin kanssa. Vaihtoehtoja on liki äärettömästi. Suosituksia en anna - kokeile itse.- makuuaisti
Kieltämättä jotkin lääkkeet vaikuttavat makuaistiin.
- Asiantuntijaa
Salmari ja yrttiviinat on hyviä. Yrttiviinoista suomessa tunnetuin on Jägermeister; mun mielestä paras on kuitenkin unkarilainen Unicum, sitä saa Alkosta satunnaisesti tai tilaamalla Alkoon. Liki samanmakuista on tanskalainen Gammel Dansk, sitä tosin ei saane Alkosta millään. Käytännössä iisemmin saatavia massojen suosimia tommosia viinoja ovat siis Salmari tai Jägermeister.
- tätä..t
Vana Tallinn. Siinä on niin paljon sokeria että maku on toinen.
- hirvilimu
Kokeile Jägeriä. On mukavan makean tuntuinen, mutta ei ole kuitenkaan sokeritököttiä. Laatu kamaa, itse tutustuin siihen 1995 ja en ole vaihtanut. Jos juo pakkaskylmänä niin on makeamman tuntuinen, lämpimänä hieman kitkerän yrttinen. Viina ei pistä liikaa läpi. Ei kuitenkaan lapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1803241Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732121Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441979- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3841071Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817