Suositelkaapa joitakin maustettuja alkoholipitoisia vahvoja juomia, joissa ei viina maistuisi kovin terävästi! Esim. Minttuviina, salmari... Kokemuksia?
Vastaukset 6
- entinen_pappi
kakku kahvit ratkaisee ongelmia
- Viina_on_viinaa
Viina joka ei maistu viinalle? Oletko pitkäänkin ollut lääkityksessä?
Toki viina maituu aina enemmän tai vähemmän viinalle, tai se ei ole viinaa.
Suositelen kokeilemaan maustettuja viinoja tai blandaamaan viina liköörin ja limpparin kanssa. Vaihtoehtoja on liki äärettömästi. Suosituksia en anna - kokeile itse.- makuuaisti
Kieltämättä jotkin lääkkeet vaikuttavat makuaistiin.
- Asiantuntijaa
Salmari ja yrttiviinat on hyviä. Yrttiviinoista suomessa tunnetuin on Jägermeister; mun mielestä paras on kuitenkin unkarilainen Unicum, sitä saa Alkosta satunnaisesti tai tilaamalla Alkoon. Liki samanmakuista on tanskalainen Gammel Dansk, sitä tosin ei saane Alkosta millään. Käytännössä iisemmin saatavia massojen suosimia tommosia viinoja ovat siis Salmari tai Jägermeister.
- tätä..t
Vana Tallinn. Siinä on niin paljon sokeria että maku on toinen.
- hirvilimu
Kokeile Jägeriä. On mukavan makean tuntuinen, mutta ei ole kuitenkaan sokeritököttiä. Laatu kamaa, itse tutustuin siihen 1995 ja en ole vaihtanut. Jos juo pakkaskylmänä niin on makeamman tuntuinen, lämpimänä hieman kitkerän yrttinen. Viina ei pistä liikaa läpi. Ei kuitenkaan lapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.862689Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442253Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391093- 35948
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153819Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58680Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7625- 21545
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su785312 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk36527