Tylsistynyt.

Tylsistynytapua

Olen täysin tylsistynyt. Olen ihan finaalissa syrjäytymiseen. On aivan tolkuttoman tylsää.

9

141

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä.se.lähtee

      Joku sanoi minusta aika hauskasti ja osuvasti. Ovi avautuu ulospäin. Olen ollut ainoastaan yhdessä talossa, jossa se aukesi sisäänpäin jostain syystä.
      ELi sanomani, lähde ulos ja ihmisten kanssa juttelemaan, harrastamaan, kirjastoon jne. Pieniä askelia suureen asiaan. Ei tarvitse olla suvakki tai yhtään mitään. Hyvä on se, että hymyilee ja on ystävällinen tavallisille ihmisille. Muita ei tarvitse edes huomioida.

      • toinentylsä

        olet aivan oikeassa tässä asiassa. mutta yksin ei tule lähdettyä. sitä vaan tylsistyy. ja odottaa että joku tulis hakemaan ,vaikka lenkille.


    • kaikkisyrjäytyneet

      .ittu täällä ei mitään ihmisiä oo.Kaikki muutkin on meidän kulmilla syrjäytyneitä.
      Täällä tervehditään muita:"terve .erkele!"

    • TeeNytJotain

      Juokse täysillä tunti raikkaassa ulkoilmassa tai vaikka heittele kärrynpyöriä - virkistyminen taattu!

    • Einäinvaanmitenseon

      kuin asia koskisi.

    • Erityisen

      Tyhjä tympääntynyt ja hölmistynyt. Totaalisen tylsä. Olematon. Mato.

    • mummolassa

      Siis täh? Sinä olet tolkuttomman täysillä jossain tylsässä finaalissa. Mikä finaali kyseessä? Olen urheiluhullu ja haluaisin myös osallistua tähän finaaliin. En vaan nyt heti huomenna pysty tulemaan. Mummolan yli lensi äskön hornetti, ja järjetön pamaus. Mummo ressukalta meni kuulo. Ja sillä on tekussa kuulon ymmärrys koe. Joudun olla kuulotulkkina hänelle kokeessa.. Ylihuomenna onnistuu, otan jo nyt pari pervitiini tablettia ni jaksan paremmin, haluatko että tuon sinullekkin sinne finaaliin?

    • Cheekvastaan

      Cheek! Tuli vastasan Keisari. Ihansiis käxzsittämätöntäkaikkion

      • jejeejeejee

        Joomäolinihantäysinkyllästynyttyöttyysvittu -sit vittu seoli. okei silloli joku konsertti Tampereella siisvittu. Mätulinmestaansiiskeskustorille-siistuhannetvittukännykkäkameratsiinäolikuvaamassa siinäsamassavigtt kuntulin Cheekin kanssa Keskustorille.u


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe