Olen täysin tylsistynyt. Olen ihan finaalissa syrjäytymiseen. On aivan tolkuttoman tylsää.
Tylsistynyt.
9
255
Vastaukset
- siitä.se.lähtee
Joku sanoi minusta aika hauskasti ja osuvasti. Ovi avautuu ulospäin. Olen ollut ainoastaan yhdessä talossa, jossa se aukesi sisäänpäin jostain syystä.
ELi sanomani, lähde ulos ja ihmisten kanssa juttelemaan, harrastamaan, kirjastoon jne. Pieniä askelia suureen asiaan. Ei tarvitse olla suvakki tai yhtään mitään. Hyvä on se, että hymyilee ja on ystävällinen tavallisille ihmisille. Muita ei tarvitse edes huomioida.- toinentylsä
olet aivan oikeassa tässä asiassa. mutta yksin ei tule lähdettyä. sitä vaan tylsistyy. ja odottaa että joku tulis hakemaan ,vaikka lenkille.
- kaikkisyrjäytyneet
.ittu täällä ei mitään ihmisiä oo.Kaikki muutkin on meidän kulmilla syrjäytyneitä.
Täällä tervehditään muita:"terve .erkele!" - TeeNytJotain
Juokse täysillä tunti raikkaassa ulkoilmassa tai vaikka heittele kärrynpyöriä - virkistyminen taattu!
- Einäinvaanmitenseon
kuin asia koskisi.
- Erityisen
Tyhjä tympääntynyt ja hölmistynyt. Totaalisen tylsä. Olematon. Mato.
- mummolassa
Siis täh? Sinä olet tolkuttomman täysillä jossain tylsässä finaalissa. Mikä finaali kyseessä? Olen urheiluhullu ja haluaisin myös osallistua tähän finaaliin. En vaan nyt heti huomenna pysty tulemaan. Mummolan yli lensi äskön hornetti, ja järjetön pamaus. Mummo ressukalta meni kuulo. Ja sillä on tekussa kuulon ymmärrys koe. Joudun olla kuulotulkkina hänelle kokeessa.. Ylihuomenna onnistuu, otan jo nyt pari pervitiini tablettia ni jaksan paremmin, haluatko että tuon sinullekkin sinne finaaliin?
- Cheekvastaan
Cheek! Tuli vastasan Keisari. Ihansiis käxzsittämätöntäkaikkion
- jejeejeejee
Joomäolinihantäysinkyllästynyttyöttyysvittu -sit vittu seoli. okei silloli joku konsertti Tampereella siisvittu. Mätulinmestaansiiskeskustorille-siistuhannetvittukännykkäkameratsiinäolikuvaamassa siinäsamassavigtt kuntulin Cheekin kanssa Keskustorille.u
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513525Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1062311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922256Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431638KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar731610Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351491- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921391