Harmaantalouden peruspilari on Suomenvaltio itse.
Valtion taholta suojellaan ja tuetaan verovaroilla strateegisesti erittäin tärkeän alan tuhoamista, jonka toiminnan turvaamiseksi tulisi kiinnitää kasvavaa huomiota maailman tilanteen kärjistyessä.
Esimerkkinä muutama valtiojohtoinen kuljetus ja logistiikkayritys joka käytää rahanpesuun erikoistuneiden itäeurooppalaisten kuljettajien ja kuljetusyrittäjien palveluita, näin sortaen Suomalaisia veronmaksjia ja Suomalaisia alan yrittäjiä.
Esim. ko. yritysten palveluksessa on toimihenkilöitä joilla on arveluttavan "lämpimät" ja läheiset suhteet ko.toimiojihin, palvelevatko ken ties "kahtaherraa".
Lisäksi ko. ilmiön mukana on tullut ikävä oheisilmiö, polttoaineen kulutusen jyrkkä nousu Suomalaisissa autoissa, joka ilmenee öiseenaikaan parkkipaikoilla ja aiheutuu todennäköisesti mystisesti rikkoutuneesta polttoainetankista, tai sen korkista.
Voisi myös verrata pizzakeskusteluun, varo alle 6.den euron pizzaa/ varo alle euron/km kuljetusta.
Lisäksi voitaisiin tutkia ja selvittää miten nämä idän - talousihmeet selviytyvät täällä Länsi - Eurooppalaisessa taloudessa töissäolessaan ja raha riittää perheenelättämiseen kotimaassaan kun kuukausiansio on 80 - 150 €:a / kk:ssa, voitaisiin saada hyvä pohja, paljonko leikkausvara todellisuudessa on Suomalais - talouksilla, ettei jäisi turhaa ilmaa ostovoimaan ja saataisiin talous pian kuntoon.
HARMAATALOUS
0
146
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781386
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121325Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181100- 21996
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45863Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114858- 17793
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652