Raamatun jumala on rikkonut käskynsä itse?

Älä Tapa!
Raamatun tarinoista kenellekään ei jää epäselväksi se, että jumalalla oli VT:n tarinoiden mukaan suunnaton tappamisen ja tuhoamisen halu.
Läheskään kaikki eivät ole huomanneet sitä, että Jumala itse rikkoi kaikkia eräälle paimentolaisheimolle antamiaan 10-käskyn lakeja vastaan.
Esim. Älä te huorin käskyn jumala rikkoi silloin, kun hän Raamatun tarinan mukaan pyhää henkeään hyväksi käyttäen pani paksuksi neitsyeen nimeltä Maria, joka nainen oli jo varattu toiselle miehelle. Jumala myös himoitsee toisen omaisuutta. Adventtikirkko on tätä jumalan himoa keppihevosenaan käyttäen riistänyt jumalan nimissä suuria määriä toisten omaisuutta lahkonsa hyödyksi. Onko siis Raamatun jumala puhtoinen kuin karitsa, vai onkohan sittenkin itse se peto, joka on vetänyt vain lampaan taljan ylleen peittääkseen oikean minänsä?

20

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käsky "älä tapa" on oikeastaan "älä murhaa" ja tarkoitti, että juutalainen ei saanut murhata toista juutalaista. Esim. sodassa tapahtuvaa tappamista se ei kieltänyt. Näin olen lukenut selitettävän alkutekstin perusteella.

• Hei!

En jaksa nyt miettiä aikajärjestystä, mutta osaat päätellä itse;

1.) Jumala on maailmanhistoriassa antanut luvan vain 7 kpl sodan käymiseen. (7- pakanakansaa)

2.) > 2 Moos 20, 5 Moos 5 annettiin kivitauluissa laki, mutta tuo sama laki on ollut ihmisen sydämessä samalla tavalla aikaisemmin (Kain ja Abel esim.) kuin uudenkin liiton aikana; Hebr 8:10, 10:12-18.

Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija

• pyhpyhpyhpyhpyh

Olet aloittaja äärimmäien typerä valehtelija.

• Olet.itse

"Olet aloittaja äärimmäien typerä valehtelija."
        Todista se!
        Tai sitten olet "pyhpyhpyhpyhpyh" itse valehtelija, kuten kaikki jo ovat huomanneetkin.

• Tiedetään.hyvin
        Olet.itse kirjoitti:

"Olet aloittaja äärimmäien typerä valehtelija."
        Todista se!
        Tai sitten olet "pyhpyhpyhpyhpyh" itse valehtelija, kuten kaikki jo ovat huomanneetkin.

Sellainen on lahkon jäsen kuin on hänen esikuvansa ja palvomansa jumalakin. Molemmat ovat äärimmäisen typeriä valehtelijoita.

• pyhpyh

Aloittaja valehtelee ja niin sinäkin.

• Malliesimerkki.pahassa
        pyhpyh kirjoitti:

Aloittaja valehtelee ja niin sinäkin.

Itse valehtelet pyhpyh. Olet palstan suurin velehtelija. Sovit siis vallan hyvin valheellisen lahkosi äänenkannattajaksi.

• höpönlöpönjne

pyhpyh on ilmeisen selkeästi mentaalisesti vammainen ihminen joten hänen kommentit kannattaa ohittaa.

• pidä.vain.isäsi

Ole huoletta aloittaja, Jumala elämänantajana ottaa sinultakin elämän ja tappaa sielusi ja se oli tämä elämä siinä. Vaivaiset 80-vuotta kituuttamista, viinanjuontia ja panettelua, eikä sen enempää iloa. Eikös olekin karseeta.

Me todella ymmärrämme syyn, miksi Jumala tappaa. Siksi sinulla ei ole sydäntilanteesi mukaan lupa käyttää Hänestä sanaa Isä. Eihän kahta isää voi sinulla olla.

Mutta tämänmaan ruhtinas, joka tappaa syyttä, raiskaa, sekä pitää ihmiskauppaa yllä, on sinun isäsi ja hän on siementänyt sydämesi kaikkeen piruuteen, siksi sinun elämäsi on kuoleman oma.
      Siksi sinun isäsellesi on osa helvetin tulessa, että pahuus loppuisi, sekä teille, jotka kaveraatte rienaaja-isän kanssa.

Siis, rienaaja on todella rikkonut Jumalan lain, ja Jumala itse lainsäätäjänä on säätänyt synnin palkaksi kuoleman. Siis isällesi- rienaajalle ja hengenheimolaisillesi.

Pidä hyvänäsi, kirjoituksesi ei liikuta täällä pätkääkään, koska pallosi oli käsissäsi, ei meidän.

• Mistä sellaista "pidä.vain.isäsi" sait päähäsi, että juon viinaa? Taitaa itselläsi tekstistäsi päätellen olla viinasten suhteen suuria ongelmia? Oli se sinun sopertelusi niin sekopäistä, että tuollaiseen tilaan ei pääse varmaan kuin ottamalla pari pulloa kossua ja jotkut niistäkin, jotka ovat pari pulloa kossua ottaneet ovat vielä paljon selväpäisempiä jutuissaan kuin sinä?

• viinan.juovuttavuus
        Adventtiairut kirjoitti:

Mistä sellaista "pidä.vain.isäsi" sait päähäsi, että juon viinaa? Taitaa itselläsi tekstistäsi päätellen olla viinasten suhteen suuria ongelmia? Oli se sinun sopertelusi niin sekopäistä, että tuollaiseen tilaan ei pääse varmaan kuin ottamalla pari pulloa kossua ja jotkut niistäkin, jotka ovat pari pulloa kossua ottaneet ovat vielä paljon selväpäisempiä jutuissaan kuin sinä?

Humaltua voi tästä maailmastakin, ja sen tuomasta rienaamisesta. Se päihdyttää, koska se sekottaa näköalan.
        Juopumisen tähden, josta iloa haetaan maailmasta, ei tarviste kossua meillä katsella. Mutta kuka on Isäsi, tai isäsi? Mistä sinun siintymisesi on kotoisin, jota rakkain silmin katselet?
        Tuskin taivaallinen Isä Henkensä kautta saa mieltäsi kirvoittaa.
        Mutta, tämänmaanruhtias, isänä, sen sanoja näytät paljon lainaavan, koska hän mielellään käyttää kanavaasi esiintulemiseen ja saa sinut kirjoittamaan.

Siksi "älkää juopuko" kertoo juuri siitä, mihin ihminen nautinnoistaan tarttuu. Se humalluttaa, //päihdyttää// laittaa ajatukset harhailemaan, pois Jumalan Pyhän Hengen läsnäolosta. Se voi hyvin olla omaminäinen jumala, joka korottaa itsensä viinapäissään vertauskuvana epäjumalanpalvontaan. päihde, päihdyttävyys, epäjumalanpalvonta, harha jne.

Siis hedelmistä puusi tunnetaan, ei se senkummoisempi toteamus ole.

• Oikea.oppi

Sä sitten luet kuin piru Raamattua, ei voi kyllä muutakaan sanoa. Jumalan käskyt ovat voimassa vielä tänäänkin niin kuin ne on ikuisuuksiin olleet. Siis älä tapa!
      Islam elää Vanhan Testamentin mukaan ja siksi sen oppi on kosto, viha, ristiinnaulitseminen kun se ei tunne Jeesusta, Jeshuaa joka maailman pelastaa! Jeesusta joka täytti lain teot, joka kuoli ristillä, Jumala.........Jumalan Poika....ihmisten syntien tähden. Lukekaa hyvät ihmiset Uutta Testamenttia! Siellä on teille armo ja sovitus kerrottu!
      Voi miten maailma onkaan sekaisin kun se ei tunne ARMOA, Jumalan sovitustyötä Jeesuksessa.

• "Voi miten maailma onkaan sekaisin kun se ei tunne ARMOA, Jumalan sovitustyötä Jeesuksessa."
      Jumalan armosta ei ole mitään todisteita ja siksi yhä harvempi enää uskokaan niihin valheisiin jumalan armosta. Jumalan armottomuudesta sen sijaan Raamattu todistaa näin:

Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."

Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."

Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."

Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."

2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."
      jne...
      Jumala on itse sanonut, että hän on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Yhtä julma ja armoton. Tappoi jopa ainoan poikansakin?

• humalan.puhettasi

Olet erittäin humaltunut maailmasta, koska et tunne tuomiota, edes kohdallesi.
        Jeremia kertoo, 13: Synnin tähden tuomio lähtee Jumalan huoneesta. Siis älä sinäkään sitä unhota. Jumalalla on oikeus tappaa vaikka meidät molemmat, sinut ja minut, eikä siinä ole meillä mussuttamista.
        Jer 13:10 Tämä paha kansa, joka ei tahdo kuulla minun sanojani, joka vaeltaa sydämensä paatumuksessa, seuraa muita jumalia, palvelee ja kumartaa niitä, tulee tämän vyön kaltaiseksi, joka ei mihinkään kelpaa.
        Samuelin kirja kertoo sen, lainaten 3 Moos. 27,, Ihmistä,, ketä hyvänsä, joka on tuhon omaksi vihitty, älköön lunastako, vaan hänet surmattakoon.
        Siis sinunkin syntisi palkka on kerran kuolema Helvetin tuli. Tuliko selväksi, ettei kannata Luojaa vastaan mussuttaa tässä ajassa vaan tehdä parannus.
        Siis tämänmaan ruhtinas synnin tähden on tuomittu ja KAIKKI sen mussututus porukka mukana, koska MAAILMA tähtennne on mätä.
        Miksi valitat, tee parannus. Ei elämää lantaläjään ole tarkoitettu, jos sitä et ymmärrä.
        Ja jos Naahumin tuomiota luet, älä ole niin tyhmä, että et käsittäsi vaikka rinnakkaisviitteineen sitä, että tämä maailma on tuomion ja kuoleman OMA teidän tekojen tähden, millä pilaatte maailman, siis älä edelleenkään kiertele tuomiotasi, helvetin tulta, se on voimassa. Kuten lainaamasi kohta tuo asiat esiin. Ei kannata maaimaa niin rakastaa, että raahaisi sen maailman sonnan ikuisuuteen, kuten itket kirjoituksinesi,.

Jos mies ei osaa lukea raamattua ja tuomioita, ketä ja kelle ne kuuluu, on aika retale. Siis aivan tämäkin maailma tekojen tähden MITÄ TEETTE vaikka omille lapsillenne, saatte tuomionne. Minkä te teette yhdelle näistä vähimmistä, sen te teette Vapahtajalle, Luojalle ja siksi jokainen teistä on sen tuomion alla, jonka luette VL- toon muistiinmerkittynä vakavasta tuomiosta. Te ette pääse tekojanne pakoon, ei kukaan, etkä sinäkään. Että sen tiedät.... turha on mussuttaa ja mitata Jumalaa, kun Hän varoittaa, vaan tehkää parannus, älkääkä urputtako selvästä sanasta, joka sokea lyytikin osaa raamatustaan lukea. Vai onko pimeys teillä niin paha, että pimeys on käsittämättömän pimeää??? NÄyttää olevan.

• täytyy.hoksata

Maailman tuomio kohtaa kaikkia, kääntymättömiä. Jopa lapset, isien opetuksen takia maailmassa vievät helvetin tulen perintönä eteenpäin.
        Ja äidit opettavat jne. Siksi tuomio on niin lopullinen, siis kuolema ajassa pistää pisteen pahuudelle.
        Nytkin maailman merien kuohunnalle on pahuudelle jokin stoppi laitettava, jos puhe ei auta, niin "esivallan" miekka tavallaan puhuu viimeisen tuomion.
        Tätä kautta ymmärtää, kun verraten lukee ja avaa ymmärrystä, että maailman pahuuden tähden on tuomiotkin käyneet kansojen yli.

Mutta, lopullinen tuomion on Herran ja siitä ei säästy muotojumalisuus, ei kä maailma. Se on piste siihen ja jos ei Karitsan seuraaminen kiinnosta elämässä, niin miksi pitäisi tätä saastaa elättää?
        Jos lähtisin saastaisuuden tielle, jossa lähimmäinen ei kokisi sitä luomisen kautta Jumalallista rakkautta kauttani, niin Jumalalla olkoon oikeus silloin tappaa minunkin sieluni Helvetin tulessa. Sellaisella sielullani ei olisi iankaikkisuus arvoa. Miksi sen pitäisi jatkaa elämää?
        Miksi tämä maailma ei saisi sitä rakkautta meidän kunkin kautta tässä ajassa, mikä luomisen perusteella sille kuuluisi?
        Siis pallo on meidän hallussa ja pallo, mitä sillä teemme saa sen pelituomion, mikä sille kuuluu, kuinka olemme sillä "pelanneet" elämämme.

Meidän, minunkin on turhaa itkeä Jumalaa vastaan jos teot on vastoin hänen suunnitelmiaan. Se olisi suurta tyhmyyttä minulta valitella ja nurista, että se pahuus olisi jos sitä kantaisin pivossani elämänarvoista.

Ei se ole ja tavallaan "naapuritkin" saisi kärsiä siitä, kun todellinen elämänarvoinen rakkaus puuttuisi heidän käsistä, väärien valintojen tähden.

Siis ....... siis.... hieman hedelmien tarkastelua, kun puhutaan jotakin.

• Ei-löytynyt
        täytyy.hoksata kirjoitti:

Maailman tuomio kohtaa kaikkia, kääntymättömiä. Jopa lapset, isien opetuksen takia maailmassa vievät helvetin tulen perintönä eteenpäin.
        Ja äidit opettavat jne. Siksi tuomio on niin lopullinen, siis kuolema ajassa pistää pisteen pahuudelle.
        Nytkin maailman merien kuohunnalle on pahuudelle jokin stoppi laitettava, jos puhe ei auta, niin "esivallan" miekka tavallaan puhuu viimeisen tuomion.
        Tätä kautta ymmärtää, kun verraten lukee ja avaa ymmärrystä, että maailman pahuuden tähden on tuomiotkin käyneet kansojen yli.

Mutta, lopullinen tuomion on Herran ja siitä ei säästy muotojumalisuus, ei kä maailma. Se on piste siihen ja jos ei Karitsan seuraaminen kiinnosta elämässä, niin miksi pitäisi tätä saastaa elättää?
        Jos lähtisin saastaisuuden tielle, jossa lähimmäinen ei kokisi sitä luomisen kautta Jumalallista rakkautta kauttani, niin Jumalalla olkoon oikeus silloin tappaa minunkin sieluni Helvetin tulessa. Sellaisella sielullani ei olisi iankaikkisuus arvoa. Miksi sen pitäisi jatkaa elämää?
        Miksi tämä maailma ei saisi sitä rakkautta meidän kunkin kautta tässä ajassa, mikä luomisen perusteella sille kuuluisi?
        Siis pallo on meidän hallussa ja pallo, mitä sillä teemme saa sen pelituomion, mikä sille kuuluu, kuinka olemme sillä "pelanneet" elämämme.

Meidän, minunkin on turhaa itkeä Jumalaa vastaan jos teot on vastoin hänen suunnitelmiaan. Se olisi suurta tyhmyyttä minulta valitella ja nurista, että se pahuus olisi jos sitä kantaisin pivossani elämänarvoista.

Ei se ole ja tavallaan "naapuritkin" saisi kärsiä siitä, kun todellinen elämänarvoinen rakkaus puuttuisi heidän käsistä, väärien valintojen tähden.

Siis ....... siis.... hieman hedelmien tarkastelua, kun puhutaan jotakin.

Paljon puhetta helvetistä - taitaa olla uskovaisten keskeisin asia, mutta totuus on että Raamattu ei edes sisällä sanaa helvetti.

• täytyy.hoksata
        Ei-löytynyt kirjoitti:

Paljon puhetta helvetistä - taitaa olla uskovaisten keskeisin asia, mutta totuus on että Raamattu ei edes sisällä sanaa helvetti.

2Pi2:4 Sillä ei Jumala säästänyt enkeleitä, jotka syntiä tekivät, vaan syöksi heidät syvyyteen, pimeyden kuiluihin, ja hylkäsi heidät [mitä varten ja miksi? ] .. tuomiota varten ---säilytettäväksi--- .

Juuda 1:6 muistiinmerkittyä Sanaa luettavaksi.
        .....säilytettäväksi ...suuren...päivän..tuomioon... Siis tuomio tiedetään ja on meille kirjoitettu. On lampaat, on vuohet, jne. ettei se vieras opetus sanalle ole.

Siis tuomio on edessäpäin ja siihen kuuluu myös langenneet enkelit.

Ihminen käsittää sanan helvetti, käsittää sen sanana viimeisen tuomion julistuksen toteutumisena ja sana -helvetti- ei ole vieras.

Ilm 20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
        Ilm 20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
        Ilm 20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

Malakiaan on muistiinmerkitty luettavaksemme opiksi sen 4. luku säe 1 eteenpäin. "se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.
        Mal 4:2 Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat
        Mal 4:3 ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.

... Puhutaan päivästä, joka ei ole ollut, mutta on oleva. Puhutaan pätsistä ja suomalainen ymmärtää tuosta hyvin sanalle helvetti merkityksen, joka kohtaa tuomittua. Määritelmä on selvä, ---julkeat --- ja kaikki, jotka tekevät

sitä

mikä jumalatonta on. Ja nyt jatkaa heidän kohtalonsa olkiukkoina, oljenkorsi ja se oljenkorsi on palamaan herkkä. Synnin palkka on kuolema.

Lopputulos ----- tuhka --- . paikka, jalkojen alle.

Siis täällä kituuttavat ja tekevät toisilleen pahaa, tekevät maailmasta mädän, pitävät liitot, aviossa halpana, ystävyydet hapana, rauhan halpana jne. jne. jne. ja siitä tulee tuomio, koska juuri heissä ei ole elämisen mahdollisuutta, oikeutta, koska he haluavat sen pahuuden jatkuvan.
        Toisivat sen taivaaseen, mutta sinne ei pääse mitään epäpyhää vaan täällä olevat mussuttajat saavat sen osan, mitä he hakevat.

Kipristelevät luomassaan maailmassa huumeitten ja viinan avulla, pettäen toisiaan ja loppupalkka on tietoinen, sitä ennen joutuvat polvistumaan Herran edessä ja tunnustamaan Hänen herrautensa.

Se tavallaan on monelle aika hammastenkiristys- hetki ja aika, vielä tajuten, mihin he saattoivat tulevat polvensa.
        Millä he siunasivat helvettinsä ajassa, heidän lapsensa niittivät ja kirosivat isänsä.

Mutta, kuka kääntyi, heidän osa ei ole isien synnit. Ikävää vain, että monet isät täälläkin pyrkivät kiroamaan Jumalan ja luettamaan sen lapsenlapsien siunaukseksi, etteivät vaan kumartaisi muutakuin valheen isää, sitä perke- isää, joka on langennettanut heidät ja langenettaisi heidän jälkeläiset.

Surkea on ateistien siunaus- tähän aikaan. Karvas on hedelmä, mitä he tarjoavat. Siksi raamattu sanoo VOI! sanan . ja se on tuomion sana.

• UusiJerusalem

Ilm 21:23 Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.
        Ilm 21:24 Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa, ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa.
        Ilm 21:25 Eikä sen portteja suljeta päivällä, ja yötä ei siellä ole,
        Ilm 21:26 ja sinne viedään kansojen kunnia ja kalleudet.

Ilm 21:27 Eikä sinne ole pääsevä mitään --- epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, ------ vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan. ------

Karitsan elämänkirja on avain iankaikkisen elämän armolahjaan

• Jumalan.ikuinen.laki

Raamatun Jumala On "elämän antaja" ja myös "sen ottaja" kun sen oikeaksi näkee. Periaate Raamatussa on, että Jumala on antanut jokaiselle mahdollisuuden elämään joka ei lopu koskaan. Ja Raamatun Jumala on myöskin kertonut mitä se tarkoittaa, esimerkiksi, että sen joka on estämässä muita saavuttamasta Jumalan tarjoaman elämän, on itse ansainnut kuoleman - se on saman kohtalon jota hän halusi muille.
      Tässä kuvastuu Raamatun Jumalan laki - joka on "silmä silmästä ... ja Jumalaan uskovan ja luottavan "silmä" on Jumalan armosta Jeesus Kristus. Jos ei Jeesus maksa ihmisen syntivelkaa, sen joutuu maksamaan ihminen itse - hän saa tekojensa mukaan.

• repe8

Vain idiootti uskoo raamattuun. Ja vain moraaliton urpo pitää raamatun jumaaa hyvänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6888
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4264
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3416
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3034
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2011
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1693
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1571
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1533
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe