Jumalaan uskomista voidaan vähentää

IlkimyksenUutisvahti

17

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotan.vastausta

      Mitä ei ateisti tekisi erottaakseen ihmisiä Jumalasta?

      • odotan.vastausta

        Voisitko Lestadiotiodiolainen paskamuuri puhua suomenkieltä?
        Itsehän pidät avauksissasi suomenkieltä "urinana" joten sinä Perseeseen pentunana naitu pefervari, voisit sanoa vaikka venajäksi mitä ajattelet.

        Kynenetkö ajattelmaan sinä Lestadiolainen nimim. a,teisti-sti?

        Lestadiolaiset kyllä pitäis jauhaa uudestaan, että niistä saataisiin ihmisiä!

        toivoen Jeesuksen oma ,alias ateisti-sti

        Lestadiolaisen pää on pallihikeä täynnä,


      • RikiSammal

        Oletko homoseksuaali vai miksi noin surettaa?


      • BigBackDick69

        Uskis raivoisaan. Mitä Jeesus tekisi? No varmaan samaa kun säkin vitun idiotti! Ps. Harrastin seksiä sun vaimosi kanssa- Ei ollut hyvä-


      • enodotavastausta
        odotan.vastausta kirjoitti:

        Voisitko Lestadiotiodiolainen paskamuuri puhua suomenkieltä?
        Itsehän pidät avauksissasi suomenkieltä "urinana" joten sinä Perseeseen pentunana naitu pefervari, voisit sanoa vaikka venajäksi mitä ajattelet.

        Kynenetkö ajattelmaan sinä Lestadiolainen nimim. a,teisti-sti?

        Lestadiolaiset kyllä pitäis jauhaa uudestaan, että niistä saataisiin ihmisiä!

        toivoen Jeesuksen oma ,alias ateisti-sti

        Lestadiolaisen pää on pallihikeä täynnä,

        Turpaan tollasta paskanpuhujaa ja rautaputkella polvet paska´ksi


      • SamiRiki
        RikiSammal kirjoitti:

        Oletko homoseksuaali vai miksi noin surettaa?

        Homot on vajaaälyisiä, eivät ymmärrä omaa tilaansa


      • BackBig96
        BigBackDick69 kirjoitti:

        Uskis raivoisaan. Mitä Jeesus tekisi? No varmaan samaa kun säkin vitun idiotti! Ps. Harrastin seksiä sun vaimosi kanssa- Ei ollut hyvä-

        Ateitipaska osoittaa idioottimaisuuttaan


    • jhgfdsfghjuiqwe

      Idiootti aloitus, usko ei koskaan vähene mihinkään

      • Pilivili

        Mutta järki näköjään vähenee. Siis sinun tapauksesasi.


    • Ehkä tätä magneettista lobotomiaa jo käytetään, ja säteillään näkymättömästi yhteyskuntaan, ja se selittää miksi suvaitsevaisuus ja ateismi kasvaa...

      • KunhanKysäisen

        Eikös raunileenaluukanenkilde puhunut katuvalojen ja radioasemien lähettämistä mielenhallintasäteistä? Siis ihan vakavissaan?


      • voiphan.tuo.ollakkii

      • voiphan.tuo.ollakkii kirjoitti:

        Ja minä kun luulin, että Naapurineljännes on jo lopetettu.

        http://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/09/05/nain-naapurissa

        Olikos Naapurineljänneksellä jotain tekemistä tuon tunnetun satutädin kanssa?

        http://www.jylkkari.fi/2012/10/ajatuksen-voimalla-illuminatia-vastaan/

        http://paranormaaliblogi.net/index.php/tag/rauni-leena-luukanen-kilde/

        "– Naton raportti vuodelta 1964, joka oli niin salainen, että siitä tehtiin vain 15 kopiota kolmella eri kielellä koko maailmaan. Minä olen nähnyt tuon raportin. Siinä todettiin neljä syytä, miksi ihmisiltä salataan totuus ulkoavaruuden siviilisaatioista."

        ”Nro 1. Kaikkien uskontojen dogmat sortuvat.
        Nro 2. Ihmiskunnan ego sortuu. (Mehän luulemme olevan upein rotu koko maailmankaikkeudessa.)
        Nro 3. Fysiikat lait sellaisena kuin me ne tunnemme, eivät päde ulkoavaruudessa.
        Nro 4. Ekonomiamme muuttuu totaalisesti.”

        Kenen luvalla tuo satutäti levitteli pitkin maailmaa raporttia, joka oli niin salainen, että siitä tehtiin vain 15 kopiota? Kenen luvalla hän kertoi huippusalaisia tietoja siitä, miksi ihmisiltä salataan totuus ulkoavaruuden sivilisaatioista? Todennäköisin selitys on se, että satutäti joutui vielä taitavampien huijareiden höynäyttämäksi.

        Muistan miten hänellä oli tapana moittia skeptikkoja auktoriteetteihin vetoamisesta, mutta itse hän oli tavan takaa sanomassa "Eräs astronautti sanoi..." ja "Eräs upseeri sanoi..." Minun näkemykseni on, että satutäti Luukanen-Kilde oli erittäin herkkäuskoinen ja altis suggestioille.

        Kumpi nimittäin kuulostaa uskottavammalta: se että 200 "rajatieteen" edustajaa tietää totuuden ja loput 6,999 miljardia ovat Illuminatin talutusnuorassa vai se, että 6,999 miljardia elää reaalielämää ja 200 "rajatieteen" edustajaa vetävät toisiaan höplästä huomaamatta sitä itse?


      • voiphan.tuo.ollakkii

        Mä viittasin ihan vaan psykologiseen mielenhallintaan YLE:n radioaaltojen välityksellä.

        Nykyisellä teknologialla voitais tietenkin ryhmä-älykkäillä nanoroboteilla, jotka syötettäis kohteelle vaikka pillerissä ja joita ohjattais GSM-verkolla, saada aikaan jonkinlainen mielenhallinta. Tietämys ja teknologia on olemassa, vai kiistätkö?


      • MalliaAloitukseen

        Ateistihörhöt, pysykää aiheessa, tässä malli esimerkki oikeaan suuntaan:

        Missä määrin me sitten elämme sopusoinnussa sen päätöksen kanssa, joka Jumalalla on meidän suhteemme ?
        Meidän tulisi ajatella tätä vakavasti, koska tilaisuutemme ikuisen elämän saamiseksi on kysymyksessä.
        Onko meidän todellisuudessa pelättävä Jumalaa ?
        On, mutta terveellä tavalla, pelättävä, ettemme vain KAPINOISI hänen tahtoaan vastaan, koska hänen tahtonsa on OIKEA.


      • MalliaAloitukseen kirjoitti:

        Ateistihörhöt, pysykää aiheessa, tässä malli esimerkki oikeaan suuntaan:

        Missä määrin me sitten elämme sopusoinnussa sen päätöksen kanssa, joka Jumalalla on meidän suhteemme ?
        Meidän tulisi ajatella tätä vakavasti, koska tilaisuutemme ikuisen elämän saamiseksi on kysymyksessä.
        Onko meidän todellisuudessa pelättävä Jumalaa ?
        On, mutta terveellä tavalla, pelättävä, ettemme vain KAPINOISI hänen tahtoaan vastaan, koska hänen tahtonsa on OIKEA.

        Mistä me tiedämme mikä päätös jumalaattorilla on meidän suhteemme kun hän ei ole sitä selväsanaisesti kertonut? Uskonveljesi yrittävät vain selittää että voidakseen ymmärtää Raamatun täytyy uskoa Raamattuun ja se taas onnistuu vain jos jo valmiiksi uskoo Raamattuun?


    • YLE sentään on tehnyt asiallisen jutun siitä missä Tiede-lehti munasi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe