Karvat on hyväksi, etenkin naisella

ilovemyvagina

Käsittääkseni on niin, että valtaosa miehistä tykkää mielummin karvattomasta kuin karvallisesta pimpistä? Onko näin? Jos, niin miksi? Aikuisella naisella kuuluu luonnostaan olla karvat, pienellä lapsella ei ole vielä pimpissään karvoja. Tytön naiseksi kehittymiseen kuuluu osana karvojen kasvu vaginaan. Miksi miehet eivät koe tätä kiihottavana? Onko niin, että suurin osa miehistä pitää pikku tyttöjen pimppejä kiihottavina? Tämä tuntuu jotenkin evoluution vastaiselta. Nyky mies on todella oudoksi muuttunut. Itse aloitin joskus 14-vuotiaana sheivaamaan karvoja, ku sain sellaisen käsityksen, että pojat tykkää siitä ja, että niin vaan kuuluu tehdä ja on noloa, jos ei sheivaa. Muistan, kun ekan kerran sheivasin, mietin, että "tältähän mun pimppi just näytti, ennen kun mulla alkoi kasvaa karvaa, eikä pojat musta silloin tykänneet, kun olin ihan lapsi vielä, mut nyt ku oon alkanut kehittymään, niin mun pimppi pitäiskin olla samanlainen, ku vielä ala-asteella". Se tuntui oudolta. Pitkään sheivasin, se oli rasittavaa puuhaa, mut tein sitä siitä huolimatta, ku se oli in ja vaikka sainkin siitä ihottumaa rakkaan ja kauniin vaginani ympärille. Mutta siltikin miehet ilmeisesti tykkäsivät ihottumaisesta pimpistä enemmän kuin karvallisesta. Noh, nyt oon kuitenkin tullut järkiini, enkä enää sheivaa miesten perversioiden vuoksi. Genitaalialueilla ei turhaa kasva karvaa, ne suojaa genitaalialueen herkkää ihoa ja limakalvoja. Etenkin naisella sitä suojaa karvoista alapäässä tarvitaan enemmän entä miehellä. Miehellä ei ole siellä housuissa mitään niin herkkää, hermopäätteistä, kuin naisella, eikä limakalvoa ja reikiä samalla tavalla kuin naisella. Joten kyllä naisella on hyvä karvat vaginassa olla. Mitä ootte mieltä tästä? Kyllä mä haluan, että mun tuleva mies rakastaa mun vaginaa vaikka siellä onkin karvaa ja tuottaa mulle tyydytystä myös suullaan. Karvoista huolimatta tai miksei juuri niiden vuoksi.

8

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KarvoitusOk

      Juu kyllä aikuisella naisella pitää olla karvoitusta häpykummulla edes hieman, siistiä toki voi, pitää suht lyhyenä. Karvoitus myös seksikäs, kutsuva näkyessään ohuiden kauniiden pikkupöksyjen läpi.

    • ilovemyvagina

      Niin, siis ei ne karvat naisella pidä olla mistään esteettisestä syystä, vaan ihan terveydellisestä. Karvat häpykummun sijaan on tärkeimmät siellä sisemmällä, suojaamassa niitä limakalvoja. Toki häpykummussakin on hyvä olla karvaa suojaamassa yhdynnän aikana, se pehmentää sitä lantioiden hinkausta toisiaan vasten ja suojaa näin ollen hävyn herkkää ihoa. Miks v*tussa miehet näkee naisessa aina seksiobjektin tai naisen kehossa. Sen pitäisi aina olla miehen mielestä kiihottava ja nätti. Paska puhetta, se on naisen oma keho ja sen pitää olla sellainen, kuin naiselle itselleen on parhainta. Mies voi vaan kytätä ja tuunata omaa kehoaan mieltymyksiensä mukaiseksi, jos jotain tällaisia ulkonäköön keskittyviä ajatuksia/pakkomielteitä siten omaa, mutta ei voi tätä toisilta ihmisiltä vaatia. Enkä ymmärrä miks monet naiset alistuu tohon, siis oman arvokkaan, rakkaan ja ainutkertaisen kehonsa muokkaamiseen miehiä miellyttääkseen. Jotkut naiset käyttävät tohon vielä suurimman osan ajastaan, siis nätiltä näyttämiseen. Ihan niinku nainen ei muka muuta osaisi. Maailmassa on niin paljon isompia ja tärkeempiä huolenaiheita kuin oma keho ja sen miellyttävyys pinnallisten ja naisia ihmisenä halventavien miesten silmissä. Ei ihme, että tän maailman tila on mikä on, ku valtaosa länsimaisista ihmisistä on tällaisia, kuluttaa elämänsä kaikkiin turhuuksiin ja se elämä myös monilla kirjaimellisesti pyörii oman perseen ympärillä. Sitä pitää treenata jossain salilla piukkaan ja omenamaisen pyöreään fitness kuntoon. Pöljien hommaa.. Samaan aikaan kehitysmaissa suuria määriä ihmisiä kuolee nälkään ja sairauksiin ja sotiin ja maailman luonnonvarat hupenee, ruoka, ilmasto ja vesistöt saastuu ja ihan omassakin maassa on paljon pahoinvointia, etenkin psyykkistä. Näen myös tämän nykyaikaisen ulkonäkökeskeisyyden pahoinvointina. Se kätkee sisäänsä jotain syvempää, jota ei kyetä käsittelemään sellaisenaan, vaan se siirretään omaan kehoon ja ulkonäköön, jossa se on helpommin käsiteltävissä. Omat todelliset ongelmat voi yrittää unohtaa siinä, kun keskittyy siihen mikä siinä omassa kehossa muka on vikana ja näiden "vikojen" korjailuun.

      • SiistiTuhero

        Aamen!


    • ilovemyvagina

      Tietty kyllä sitä miehiinkin kohdistuu ulkonäköpaineita ja etenkin nuorilla miehillä ne voivat olla aika koviakin. Joka on täysin turhaa ja sairasta. Ja tiedän, että on olemassa myös naisten suunnalta miehiä seksiobjektisoivia näkemyksiä. Sellaiset tietty halventaa miesten ihmisarvoa. Ja en todellakaan tarkoita tästä ulkonäkökeskeisyydestä kirjoittaessani, et esim. liikunnan harrastaminen pitäisi lopettaa kokonaan, päinvastoin, sehän on vaan hyvästä omaa terveyttä ylläpitäen, mutta tuntuu, että liikuntaa harrastetaan yhä enemmissä määrin vain omaa ulkonäköä parantaakseen, eli pinnallisista syistä. Omalla terveydellä, eli todellisella itsestään huolehtimisella, ei ole siinä liiemmin väliä. Monilla liikkujilla ei vaikuta olevan oikein mitään tuntumaan omaan kehoon, sitä treenataan liikaa, kärsitään toistuvista rasitusvammoista tmv. Ja sitten tietty omasta hygeniastaan on terveydellisistä ja sosiaalisista syistä hyvä huolehtia, mutta en mä sitten tiedä tarvitaanko oikeesti mitään muita näistä nykypäivän kauneus/komeus/ole in -trendeistä.

    • ilovemyvagina

      Kuten korkokengistä, hiustenvärjäilyistä, hiusten laitto tuotteista, meikeistä, karvojen ajo vehkeistä, trendivaatteista yms. Ei näistä loppupeleissä hyödy kukaan, ehkä koskmetiikka-, hius-, vaate- ja kauneuskirurgia teollisuudet tiettyyn pisteeseen saakka.

    • karvoituskiihottaa

      Kyllä naisella pitää olla karvat kolmiossa, se sytyttää ainakin mut...kumppani ajeli aikoinaan mutta kielsin.

    • gygygy

      Edelleen naisen keho on naisen oma asia. Sen ei tarvitse miellyttää miestä. Mies ei voi päättää naisen puolesta millainen karvoitus hänellä haaravälissään on. Joten et voi myöskään kieltää naiselta karvojen ajelua. Nainen ei ole mikään sinun mieltymystesi jatke, nainen on itsenäinen, subjekti, sinusta erillinen olento. Onko vaikeaa käsittää tätä? Jos näin on, niin sitten psyykkisessä ja emotionaalisessa kehityksessäsi on tapahtunut jotain normaalista poikkeavaa.

    • Anonyymi

      Himoitsen ja kiihotun ihan hirveesti sun karvaisesta pimpistäsi. Olen 53 v vapaa mies pääkaupunkiseudulta haluan tutustua [email protected]

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3270
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2023
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1622
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1457
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1329
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1071
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      888
    Aihe