Viisi kuuta!

Hegel todisti ettei planeettoja voi olla enempää kuin seitsemän. Sitten löytyivät Neptunus ja Pluto. Melko vastikään sanottiin ettei Plutolla ole kuita. Sitten selvisi että Plutolla on yksi kuu. Nyt ne väittävät että Plutolla olisi viisi kuuta! Onkos tämä nyt laitaa, kun alvariinsa aurinkokuntaa muutetaan? Voiko tässä luottaa enää mihinkään (Bob Beamonin pituushypyn maailmanennätyskin meni taannoin rikki)?

http://www.avaruus.fi/uutiset/aurinkokunnan-pienkappaleet/pluton-pienimman-kuun-koko-ja-muoto-paljastui.html

Eikö muuten ole jännä juttu, että tieteilijät tietävät noitten pienimpienkin kuitten nimet?

11

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääskystä.ei.päivää

      Kyllähän se piru kuiskuttelee korvaan vaikka mitä, kun myy saatanalle sielunsa. Mutta se on vaan ihmistietoa, aina väärässä ja ne jotka tietää todellisen totuuden, nauraa makeasti.

    • heh-heh

      Nimistä puheenollen, tämä se kanssa olisi ollut mukava olla näkemässä:)
      "Ja Herra Jumala muovasi maasta kaikki villieläimet ja kaikki taivaan linnut ja vei ne ihmisen luo nähdäkseen, minkä nimen hän kullekin antaisi. Ja jokainen elävä olento sai sen nimen, jolla ihminen sitä kutsui."
      http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

      • maastasinäolettullut

        "Nimistä puheenollen, tämä se kanssa olisi ollut mukava olla näkemässä:)"

        Mitä etkö sinä tiedä että kaikki materiaali mitä ihmisissä ja eläimissä on, on peräisin maasta ja vedestä?

        Raamatunkirjoittajat tiesivät tämän jo tuhansia vuosia sitten.


      • teeseiska

        Aadam : " Strutsi , Leijona , orava , ööö... Lammas , toi vois vaikka olla Lehmä , Velociraptor , Krokotiili , T-Rex , hiiri .... "


      • tieteenharrastaja
        maastasinäolettullut kirjoitti:

        "Nimistä puheenollen, tämä se kanssa olisi ollut mukava olla näkemässä:)"

        Mitä etkö sinä tiedä että kaikki materiaali mitä ihmisissä ja eläimissä on, on peräisin maasta ja vedestä?

        Raamatunkirjoittajat tiesivät tämän jo tuhansia vuosia sitten.

        Veden osalta taisit panna omiasi.


      • kirja.silkkaa.totuutta

        Raamattu puhuu taas totta: kaikki nimet ovat ihmisten antamia.

        Kyllä tämä evokkien touhu käy hankalaksi. Äsken toisaalla yksi evokki halusi osoittaa evoluution teleologisuuden.


      • maastasinäolettullut
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Veden osalta taisit panna omiasi.

        "Veden osalta taisit panna omiasi."

        Niin tarkoitin että sisällämme vettä, ja ilman vettä ei ole elämää.


      • heh-heh
        maastasinäolettullut kirjoitti:

        "Nimistä puheenollen, tämä se kanssa olisi ollut mukava olla näkemässä:)"

        Mitä etkö sinä tiedä että kaikki materiaali mitä ihmisissä ja eläimissä on, on peräisin maasta ja vedestä?

        Raamatunkirjoittajat tiesivät tämän jo tuhansia vuosia sitten.

        "Raamatunkirjoittajat tiesivät tämän jo tuhansia vuosia sitten."
        Ai tiesivät vai? Kumma kun unohtivat mainita tärkeimmän rakennusaineen. Ja mistäs sinä päättelit, että minä en tiedä, mistä materiaalimme on peräisin? Muuten, se energia jolla niin ihmiset kuin eläimetkin "toimii" on peräisin Auringosta. "Jumala puhalsi hänen sieraimiinsa elämän henkäyksen" Aurinko on siis Jumala.


      • tieteenharrastaja
        maastasinäolettullut kirjoitti:

        "Veden osalta taisit panna omiasi."

        Niin tarkoitin että sisällämme vettä, ja ilman vettä ei ole elämää.

        Mihin kohtaan Raamattua tämä vesiviisaus on mielestäsi kirjoitettu:

        "Raamatunkirjoittajat tiesivät tämän jo tuhansia vuosia sitten."


    • ismit_haisee

      Hegeliä pidetään filosofiassa yhtenä auktoriteettina. Tätä se auktoriteettiusko tekee eli mieleen tulee aivan vääriä ajatuksia.
      Eikä Hegel ole ollut ainoa erehtyväinen auktoriteetti.

      Filosofian, tieteen ja uskonoppien auktoriteetteihin ei voi luottaa. Näiden oppihistoriat kertovat monista erehdyksistä. Ne "asiantuntijat" eivät aina ole todellisia asiantuntijoita vaan useimmin ne ovat "ismien" puolestapuhujia (politrukkeja).

      • Filosofit ovat muuten harvinaisen tyhmiä ihmisiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe