Muhoksella poltetaan ongelmakiinteistöt

Selvä-juttu

Mimmiteekki, Mimmi, Muhoskellar/ Tavaratalo Jurvakanen i ja nyt Metla. Selvästi joku tuikkaa tuleen nämä paikat. Polttiko joku muuten S-Marketinkin pois uuden tieltä?

8

743

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikkreminim

Heikosti olet perillä Muhoksen asioista. S-markettia ei poltettu vaan se purettiin. Ja jos Mimmillä tarkoitat vanhaa K-markettia, niin siellä se on pystyssä tyhjillään uuden vieressä.

• Valiutustarkastaja

Olihan suellä joku tuho....ei ku tulipalo Mimmissä.

• Kiinteistönomistaja

Poliisi tutkii, jotain kälmiä palossa siis on.. Jos olisin vakuutusyhtiö tutkituttaisin jutun pohjia myöten. Kas olenkin vakuutuksen ottaja eräässä vakuutusyhtiössä, yhteisvastuulisesti maksamme nämäkin palojäljet.

• uusikalusto

On kälmiä, on. Liikaa hyötyä jollekin taholle... Eipä tässä enempää..

• VesaNasareth

Minun ei tarvitse sanoa muuta kuin että Jeesus apua, niin tulette hämmästymään pian.

• harvennusta

Suomi on täynnä kuntia joissa olisi syytä polttaa turha kiinteistömassa. Kuntapäättäjät ovat kyvyttömiä poistamaan tuollaisia rahanreikiä . Joten pyromaanille olisi käyttöä muuallakin . Voisin maksaa bussikyydit .

• Imehän-peukkua

Joo, mutta kun se tulipalo saastuttaa ilmastoa ja vakuutusmaksut nousee.

• Pyro-

Ketä kiinnostaa joku vitun Muhis, persereikä pellolla jossa tyhmät, ilkeöt ja kateelliset sukurutsarit kusipäät asuu. Vituttaa se vain kun vakuutusmaksut nousee. Poliisin pitää tutkia kaikki Muhoksella olleet palot!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe