Muhoksella poltetaan ongelmakiinteistöt

Selvä-juttu

Mimmiteekki, Mimmi, Muhoskellar/ Tavaratalo Jurvakanen i ja nyt Metla. Selvästi joku tuikkaa tuleen nämä paikat. Polttiko joku muuten S-Marketinkin pois uuden tieltä?

8

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikkreminim

Heikosti olet perillä Muhoksen asioista. S-markettia ei poltettu vaan se purettiin. Ja jos Mimmillä tarkoitat vanhaa K-markettia, niin siellä se on pystyssä tyhjillään uuden vieressä.

• Valiutustarkastaja

Olihan suellä joku tuho....ei ku tulipalo Mimmissä.

• Kiinteistönomistaja

Poliisi tutkii, jotain kälmiä palossa siis on.. Jos olisin vakuutusyhtiö tutkituttaisin jutun pohjia myöten. Kas olenkin vakuutuksen ottaja eräässä vakuutusyhtiössä, yhteisvastuulisesti maksamme nämäkin palojäljet.

• uusikalusto

On kälmiä, on. Liikaa hyötyä jollekin taholle... Eipä tässä enempää..

• VesaNasareth

Minun ei tarvitse sanoa muuta kuin että Jeesus apua, niin tulette hämmästymään pian.

• harvennusta

Suomi on täynnä kuntia joissa olisi syytä polttaa turha kiinteistömassa. Kuntapäättäjät ovat kyvyttömiä poistamaan tuollaisia rahanreikiä . Joten pyromaanille olisi käyttöä muuallakin . Voisin maksaa bussikyydit .

• Imehän-peukkua

Joo, mutta kun se tulipalo saastuttaa ilmastoa ja vakuutusmaksut nousee.

• Pyro-

Ketä kiinnostaa joku vitun Muhis, persereikä pellolla jossa tyhmät, ilkeöt ja kateelliset sukurutsarit kusipäät asuu. Vituttaa se vain kun vakuutusmaksut nousee. Poliisin pitää tutkia kaikki Muhoksella olleet palot!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe