Millainen kantokoppa fretille?

frettikuume

Olen miettimässä fretin hankintaa ja kaikki alkaa vähitellen olla selvillä, mutta yhteen kysymykseen en kai ole löytänyt vastausta. Eli millaisen kantokopan pitää olla? Käykö kissojen/pienten koirien kantokoppa vai pystyykö fretti jotenkin karkaamaan siitä? Minkä kokoinen kopan olisi hyvä olla?

5

132

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Freddipedo

      Suosittelen pientä kantolaukkua, sillä fretti saa kulmahampaansa poikki pureskellessaan metallisia kaltereita. Pieni sopii hyvin mutta kanattaa katsoa, ettei kangas ole hirveän ohutta koska ajan kanssa fretti tulee siitä läpi. Metallinen kantokoppakin tietysti käy, mutta olisi hyvä jos fretin kulmahampaat säilyisivät.

    • Frettiliini

      Kissan/koiran kantokoppa ok. Niissä ongelma nuo kalterit, mutta ainakin fretti pysyy matkan ajan turvallisesti kiinni. Meillä tullaan laukusta läpi muutamassa sekunnissa, koska vetoketjut saa helposti auki sisäpuoleltakin, kun osaa tekniikan.

    • toraHammas

      Suosittelen puista niinkuin fretti metsästys videoissa löytyy nimellä fretting rabbits, katsokaa heiltä mallia. Ei kangas laukkuja tai metalli katerita yms.

      • Frettiharrastaja

        Ei puista! Huono hygienia, ahtaat oltavat jne!


    • MukanaMatkassa

      Minulla fretti matkustaa isohkossa boksissa, joka liene suunniteltu keskikokoiselle koiralle. Sinne olen laittanut paksuilla kuminauhoilla kiinnitetyn riippumaton. Sellaisista fretit monta kertaa tykkäävätkin. Kuminauhat joustavat esim. auton kulkiessa kuoppaista tietä, joten ei tärrää. Alakertaan olen sijoittanut vessan, johon olen opettanut kotonakin käymään tarpeillaan. Kalterien puremisen opetin fretilleni erikseen kotosalla boksin kera ja vasta sen opittuaan lähdin reissuun. Hyvin on toiminut ja saan olla rauhaisin mielin, ettei pääse boksista pois, kuten esim. kankaisista kuljetus-jutuista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe