250 islamistia lisää?

3-13

sellaista joukkoliikenteessä puhuivat, että hotellille tulee 250 islamistia lisää.

näillä sotilasmäärillä suomi on hyvin pian alistettu islamin alle.

nyt ei nimittäin tule heiveröisiä pakolaisia vaan kovan sarjan islamisteja irakista, jotka ovat jo vuosia sotineet ja vaihtavat nyt uuteen valloituskohteeseen odottelemaan.

odotellessa saavat sitten tehdä ihan mitä tahansa.

koraani on muslimin ainoa laki ja siitä ei pääse irti muslimikaan kuin pää kainalossa.

7

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3-13
    • Yes22

Hyvä juttu

• Jelppis

Eipä taida toteutua; siinä meni nekin työpaikat ja uudet asukkaat. Mikä tossa Hotellitalo jutussa nyt mättää?

• hienoahienoa

viisas päätös. täysin väärä paikka pakolaisille ja pakolaisten määrä olisi aivan hullu jos niitä tulisi 250 lisää.

orivesi ja orivesiläiset ovat pulassa jo näiden alle 100 pakolaisen kanssa. sen verran röyhkeätä porukkaa ovat kuten muuallakin.

jos hotellille tai muualle otetaan lisää pakolaisia niin siitä hyödyn saa tasan ja vain kiinteistön omistaja ja pakolaisbisnestä pyörittävä firma.

pakolaiset teettävät kyllä työtä kun eivät itse tee mitään muuta kuin sotkevat ja hajottavat tahallaan, mutta ne rahat ovat suoraan pois veronmaksajilta. pakolaisbisnes ei tuota mitään, se vain siirtää veronmaksajien rahoja pakolaisille, kiinteistön omistajille ja palveluntuottajille.

• orivesisucks

Nyt pitäis orivesiläisten herätä ja muuttaa pois paikkakunnalta. Ei hoideta omia, mutta näitä mokkamunia kyllä.

• Verorahat

Onneksi en asu lähelläkään keskustaa. On se väärin että ihmisten verorahat laitetaan tämmöisiin. Samaan aikaan harmaan talouden tutkinta kiristyy. On se väärin.

• PimeetäOnBisnekset

Niin ja koska olette saanut ählämien kebappiloista kuitin?. Itse en ole koskaan eikä ole edes tarjottu. Nyt nämä harmaatataloutta harrastavat mutiaisten kioskit syyniin ja käräytys verottajalle kun tähän ei riitä valvovia viranomaisia niin kansa käryttäköön nämä veronkiertäjät. Itse olen tunnollisesti veroni maksava yksityisyrittäjä ja nykymenolla kyllä tekisi mieli heittäytyä verojamaksamattomaksi yrittäjäksi eli kaikki rahat vaan suoraan taskuun.kuten nämä meidän elätitkin tekee muka tietämättömyyttään ja niitä vaan katsotaan läpisormien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10901
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3488
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      239
      2440
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      25
      2318
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1660
    6. 194
      1245
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1214
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1170
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1049
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      999
    Aihe