Uudet tieteet ja tekniikat ovat Pandoran lipas.
Huit helvettiin hiukkaskiihdyttimet, fuusiokoereaktorit, geenimuuntelu ja kantasolut.
Tyrmätkäämme automaattimetro, robottiautot, taistelurobotit ja robottiravintolat.
Pentti Linkolan maailma ei voi toteutua mutta ostamme armonaikaa maailmanlopusta.
(syksy 2015)
Armonaikaa
4
<50
Vastaukset
Aika turhaa paskaa tuoki aloitus oli...
- Syväekologi
Tieteen ja tekniikan tärkeimmät oivallukset on jo tehty, länsimaissa myös yhteiskuntatieteiden.
Huolellisesti suunniteltu automaatio hävittää työpaikat, elämänsisällön, ostovoiman ja veronmaksukyvyn lopullisesti.
Hiukkaskiihdyttimet, fuusioreaktorit, geenimuuntelu ja kantasolut vievät vaarallisia tieteitä yhä eteenpäin. Lakipykälät laahustavat tieteitä/tekniikoita jäljessä.Fuusioreaktori ei todellakaan tuhoa mitään vaan olis tän planeetan 100% varma pelastus. Ja kantasoluilla voidaan isolla varmuudella parantaa sairauksia joita ei muilla tavoilla voida kunnolla hoitaa. Geenimuuntelussa on omat riskinsä. Enkä ole vielä nähny viitteitä hiukkaskiihdyttimen vaarallisuudesta.
- Syväekologi
Nyt ollaan niin lähellä sitä että tajutaan vaarallisen tieteen (LHC, ITER, GM/kantasolut) menneen liian pitkälle ja että automaatio on hävittänyt työpaikat ja mahdollistanut valvontayhteiskunnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777