Pientä laittamista autossa ja hinta-arvio etukäteen noin 300€
Meni viikko ja auto valmis ja hinta 720€
Ei auttanut kun nostaa meteliä ja hinta putosi : 600€.
EDELLEEN TUPLASTI LIIKAA !!!
Katsotaas laskua :
Pakoputken vaihto ja hinta ok
Tulpan johtojen vaihto 40€ pelkkä työ, johdot 30€. Alle viiden minuutin homma.
Virranjakajan kannen vaihto 40€ , ruuvit irti ja uusi kansi tilalle , aikaa menee alle 5 minuuttia ja laskutus 40 € ???
NOPEUSMITTARIN VAIJERIN VAIHTO 180€€€ !!!!!
Piti vaijeri meteliä heti pihasta korjaamolta lähtiessä ja uusi vaijeri meni poikki muutaman viikon kuluttua.
En kerinnyt loman takia ajoissa valittaa joten vaihdoin itse vaijerin myöhemmin. AIKAA MENI ALLE 15 MINUUTTIA ja vaijeri oli 15€ ..
Amatööri vaihtaa ensimmäisen kerran vaijerin alle vartissa minkä vaihdosta ammattilainen laskuttaa 180€ ????
Etukäteen kysyin paljonko huoltoon menee tunteja ja tuntilaskutus tarkoittaa Motonetissä näköjään sitä että joka pikkuasiasta laskutetaan melkein tuntivelotus.
Ei voi suositella Motonetin korjaamopalvelua, kassalla jonottaessa muut asiakkaat ihmettelivät myös ennakkoon sovitun hinta-arvion korotuksia.
Pitäiskö lasku laittaa nettiin koko kansalle nähtäväksi ?
NEGATIIVINEN PALAUTE Motonet korjaamo Konala
19
7182
Vastaukset
- yliasentaja
Ihmettelen suuresti, kun olet noin taitava käsistäsi, miksi veit yleensä auton korjaamolle. Nuo työt olisit tehnyt hetkessä varaosaliikkeen parkkipaikalla. Tosin tuo pakoputken vaihto tuskin olisi siinä onnistunut.
- Asiaa_2
Laita ihmeessä lasku näkyviin, niin saadaan puolueettomasti tarkastella. Poista rekkari ja nimitiedot. Laita myös työmääräys, eli miten kirjasivat asiakkaan pyynnön. Sillä on myös merkitystä millaisen paperin allekirjoitit työmääräyksenä. Ja eritoten kysyitkö työn tuntihintaa ennekuin annoit toimeksiannon? Positiivisempaa jatkoa!
- Väärinlaskutettu
Olisit vedonnut AUNE-ehtoihin.
- veikkosetä
Mitä ne on? Mulle antoi Tyyne ehdot. Oli pirun vaikeat suorittaa.
- mahtavaPentumaisuus
Jos antaa luvat tehdä muutakin, niin onko ihme jos alkuperäinen arvio heittää. Miksi kysyit tuntien määriä, eihän sillä ole mitään merkitystä, vaan euroilla.
Vai menetkö korjaamolle ja kysyt kuinka monta tuntia kestää ja sitten tinkaat puolituntia pois ja olet iloinen? - Mobiilioy
Hei , Onkohan nyt varmasti Konalan Motonet vai Konalan Autohuolto joka on naapurissa ??????
- quequeq
Itse olen pitkän elämäni aikana saanut ehkä kerran yhtä tylyä kohtelua kuin kyseisessä puljussa. Paha paha asenneongelma.
- pettynytasiakas
Aivan surkea korjaamo, kusettavat työnmäärissä ja kustannukset hyppii tolkuttomasti yli! Myös palveluasenne täysi nolla, ei ikinä enään. Luotto meni tältä korjaamolta. Varokaa, ikävää hakea vain ikävyyksiä..
- AUNE-ehdot
Lopulinen hinta ei saa heittää paljoa kustannusarviosta, mikäli asiaa ei ole asiakkaalta hyvissäajoin kysytty.
Korjaustoimenpiteitä ei saa tehdä ilman erillistä lupaa.
- Audikundi
Motonet on ihan syvältä!
- Yrittäjänarkea
Joutuukohan korjaamoyrittäjä maksamaan hyvin korkeaa vuokraa tiloistaan Motonetille?
Yrittäjäpohjalta korjaamo kuitenkin jokseenkin varmasti toimii, eivät ole Motonetin työntekijöitä.
Jos on kova vuokra, joutuu laskuttamaan pikkutöistä aina yläkanttiin. - nietua
Ei ole.
- euronkukkaro
Samansuuntaisia kokemuksia joensuun motonetin korjaamosta..
- Anonyymi
Motonet korjaamo Savonlinna varasin ajan tulppien vaihtoon korjaamo päällikkö olisi halunnut huoltaa koko auton haukkui kun en suostunut oli vihainen ja huusi
- Anonyymi
En usko juttuasi.
- Anonyymi
Laita ihmeessä.
- Anonyymi
Motonet korjaamo on kalliipi kuin merkkikorjaamo
- Anonyymi
Joutunut skippaa monta korjaamoa sen takia kun ne osaa yhtään hinnoitella korjausta kokemuksen perusteella, katsotaan vaan joku ohjeaika kyseiselle hommalle. Eikä osata hankkia varaosia mitään muuta kuin kalleimpia orginaali varaosia.
- Anonyymi
Alappa itse yrittäjäksi ja tee konkurssi ja menetä koko omaisuutesi ja ole ulosottossa 5v. EN ainakaan itse yrittäjänä myis liianhalvalla.
Persaukiset aina valittamassa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158