puoluetuet on lopetettava

eväätsäästöön

Nyt kun kaikesta leikataan, niin puoluetuet voi poistaa kokonaan. Onko muissa valtioissa puoluetuet?

Löytyihän Niinistön vaalikampaanjaankin nimettömiä tukijoita.

3

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmepuoluettariittäis

Kyllä maksetaan muuallakin mutta Suomessa kohtuuttomasti äänestäjää kohden vertailuissa. Tuo linkki on v: lta 2012. Mutta eipä meno ole tainnut juuri muuttua sillä muistaakseni v. -14 nuo tuet oli Suomessa n. 35 milj. euroa?

http://www.hs.fi/politiikka/a1305560008083

• poliitikko

Kansanedustajien lukumäärä on puolitettava ja heidän avustajansa ovat turhia.

• kolmepuoluettariittäis

Komppaan ja siltikin vain vasemmisto-keskusta-oikeisto, pellet valitkoot takkinsa värin joka vaihtuu aina oman edun mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1622
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      35
      740
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      689
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe