Aina kun kävelen koulun ohi, jotkut tytöt alkavat kiljua kun kuorossa. Myöskin kotini lähellä on lastentarha. Kun luen kirjaa tai muuten yritän rentoutua kotona, alkavat nämä lastentarhalaiset kiljua täyttä kurkkua aina päiväsaikaan. Tai kuka tahansa pikkutyttö, joka menee ohi kotini. Miksi näin?
Miksi tytöt kiljuvat?
5
472
Vastaukset
- eugeniikka
Katso peilistä
- evolutiivista-hyötyä
Ainakin on luultavaa, ettei mikään asia ole vinossa, mutta mikä on kiljumisen funktio, on jo vaikeampi kysymys.
Koska tyttöjen kiljuminen on yleismaailmallinen, se on geneettinen eikä opittu. Koska se on geneettinen, sen täytyy olla myös sopeuttava ja evolutiivisesti hyödyllinen. Kiljumista esiintyy vain yhteisössä. Olisiko kyseessä huomatuksi tuleminen? Jos ei vaikka ylläkään Voguen tasoon, kannattaisi silti yrittää ainakin tavoitella edes Suomen Lakikirjan edellyttämää tyyliä pukeutumiseen julkisella paikalla tai yksityisessä tilassa, johon on vapaa näkymä julkisesta paikasta.
- kiljusen.herrasväki
Minä pidän kiljusta.
Kiljuminen on tapa saada huomiota. Se on usein hälytysääni joka soi jos nainen tarvitsee apua, mutta kun lapset kiljuu, he vain haluavat huomiota jostain muusta syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618000- 1334584
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333867- 213198
- 232752
- 292707
- 502366
- 252200
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952152- 322099