RIIHIKALLION ALEPASSA 1 LITRA MAITOA MAKSAA 41,04!

UKKO..tunvihanen

KAMALA HINTA maitolitralla. Edellisellä käynnillä unohdin (oisko ikäjuttuja) ostaa maidon ukon aamukahviin ja ajattelin näpsänä että haen sen oikein pikana Alepasta.
No niin tein, kesti alle kymmenen minuuttia. JA KAS. Vielä nopeampi oli ollut pirkko.
Lappu tuulilasissa jossa vaaditaan 40,00€ pysäköinnistä Alepan parkkipaikalle jos ei ole älynnyt laittaa parkkikiekkoa näkyville. NO JUKRA KUN EN OLLUT! Olen käynyt juuri tässä Alepassa ihan sikamonta vuotta ostoksilla eikä ikinä aiemmin ole ollut mitään ekonomisia ongelmia parkkiksen käytössä, eikä nyt juolahtanut mieleenkään että kaikki kyltit ja tekstit pitää tarkistaa aina kun tulee Prihan pihalle asioimaan. Josko olis tullut uusia. Onneksi pirkko oli tarkkaillut tilannetta leuka edessä ja silmät viirulla ja antoi opetuksen. Olen nyt tutkiskellut tekoani (hävettää hitokseen tälläinen rötöstely) ja tulin siihen lopptulokseen että en uskalla KOKO LOPPUELÄMÄNI AIKANA käydä Alepassa koska saattaa olla että unohdan (se ikäjuttu) sen parkkikiekon uudelleen.
Nyyh! Hyvästi YHÄ TIUKEMMIN KAUPUNGIN SYKKEESSÄ ALEPA!
PS. Ukko laitto ruuvilla sen maitolitran seinään meidän arvotaulujen yläpuolelle.

14

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diipadaiiiiiiiii

      Oppia ikä kaikki. Minä sain Keski-Porin kirkon P-paikalla virhemaksun, kun en huomannut laittaa kiekkoa. Erosimme molemmat kirkosta, ja nyt säästämme joka kuukausi tuon virhemaksun elämämme loppuun asti. Oli oikeastaan hyvää tuuria tuo maksun saanti.

      • webinfo

        Onko kaupan tai kirkon vika, jos et muista laittaa kiekkoa lasille? Eikö parempi vihan kohde olisi kaupungin virkaintoinen pysäköinninvalvonta?


    • Prismassa on 70 snt maito :D

      • milkkis

        Mutta on halpaa ulkomaista kusi-maitoa...


      • milkkis kirjoitti:

        Mutta on halpaa ulkomaista kusi-maitoa...

        ei ole, on kotimaista maitoa :D


      • tättärää_pippijuu
        1516 kirjoitti:

        ei ole, on kotimaista maitoa :D

        Mistä liikennemerkistä näkee, että maito on kotimaista?


      • tättärää_pippijuu kirjoitti:

        Mistä liikennemerkistä näkee, että maito on kotimaista?

        et niinq tiedä liikennemerkkien tarkoitusta? :D


      • tättärää_pippijuuu
        1516 kirjoitti:

        et niinq tiedä liikennemerkkien tarkoitusta? :D

        Mää niinq tiedän, niistä näkkee mm. leivän ja maijon hinnan.


    • siikahansesiellä

      Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika,
      Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika,
      Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika

    • kerrastaoppinut

      Minäkin olen kerran saanut muistutuksen erehtyväisyydestäni. Toisaalta olen ottanut tuosta opiksi. Tänäänkin piti valita, käväiseekö asioilla Itäkeskuksessa, vai Jumbossa. Molemmat olivat matkan varrella ja tottakai valitsin Jumbon. Siellä eivät Paavot juhli, vaan asiakkaat (oli joku synttärijuhla tarjouksineen menossa). Paavojen kyltit tarkoittavat minulle "mene muualle". Minähän tottelen.

    • Kiekkonkäyttö_ei_maksa

      Eihän se Alepan vika ole jos sinä ihan itse töppöilet! Helpottiko tuskaasi yhtään kun sait tuossa pitkässä vuodatuksessasi tuoda oman tyhmyytesi kaiken kansan tietoon ja vielä syyttää siitä syytöntä osapuolta?

    • ppölkjj

      Olisit jättänyt vielä käymättä kassan kautta niin olisi homma hoitunut viidessä minuutissa.

    • heippa-vaan-taas

      Myötätunnosta alan boikotoida tuota Riihikallion Alepaa, toki viereisessä apteekissa joudun käymään. Olin lähes päivittäin asiakkaana, sakkoja en ole saanut, mutta nyt Lidl sai asiakkaan lisää. Koittakaa pärjätä ilman minun rahoja.

    • allahuagbaari

      ALLAHU AGBAR !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe