KAMALA HINTA maitolitralla. Edellisellä käynnillä unohdin (oisko ikäjuttuja) ostaa maidon ukon aamukahviin ja ajattelin näpsänä että haen sen oikein pikana Alepasta.
No niin tein, kesti alle kymmenen minuuttia. JA KAS. Vielä nopeampi oli ollut pirkko.
Lappu tuulilasissa jossa vaaditaan 40,00€ pysäköinnistä Alepan parkkipaikalle jos ei ole älynnyt laittaa parkkikiekkoa näkyville. NO JUKRA KUN EN OLLUT! Olen käynyt juuri tässä Alepassa ihan sikamonta vuotta ostoksilla eikä ikinä aiemmin ole ollut mitään ekonomisia ongelmia parkkiksen käytössä, eikä nyt juolahtanut mieleenkään että kaikki kyltit ja tekstit pitää tarkistaa aina kun tulee Prihan pihalle asioimaan. Josko olis tullut uusia. Onneksi pirkko oli tarkkaillut tilannetta leuka edessä ja silmät viirulla ja antoi opetuksen. Olen nyt tutkiskellut tekoani (hävettää hitokseen tälläinen rötöstely) ja tulin siihen lopptulokseen että en uskalla KOKO LOPPUELÄMÄNI AIKANA käydä Alepassa koska saattaa olla että unohdan (se ikäjuttu) sen parkkikiekon uudelleen.
Nyyh! Hyvästi YHÄ TIUKEMMIN KAUPUNGIN SYKKEESSÄ ALEPA!
PS. Ukko laitto ruuvilla sen maitolitran seinään meidän arvotaulujen yläpuolelle.
RIIHIKALLION ALEPASSA 1 LITRA MAITOA MAKSAA 41,04!
14
138
Vastaukset
- diipadaiiiiiiiii
Oppia ikä kaikki. Minä sain Keski-Porin kirkon P-paikalla virhemaksun, kun en huomannut laittaa kiekkoa. Erosimme molemmat kirkosta, ja nyt säästämme joka kuukausi tuon virhemaksun elämämme loppuun asti. Oli oikeastaan hyvää tuuria tuo maksun saanti.
- webinfo
Onko kaupan tai kirkon vika, jos et muista laittaa kiekkoa lasille? Eikö parempi vihan kohde olisi kaupungin virkaintoinen pysäköinninvalvonta?
Prismassa on 70 snt maito :D
- milkkis
Mutta on halpaa ulkomaista kusi-maitoa...
- tättärää_pippijuu
1516 kirjoitti:
ei ole, on kotimaista maitoa :D
Mistä liikennemerkistä näkee, että maito on kotimaista?
tättärää_pippijuu kirjoitti:
Mistä liikennemerkistä näkee, että maito on kotimaista?
et niinq tiedä liikennemerkkien tarkoitusta? :D
- tättärää_pippijuuu
1516 kirjoitti:
et niinq tiedä liikennemerkkien tarkoitusta? :D
Mää niinq tiedän, niistä näkkee mm. leivän ja maijon hinnan.
- siikahansesiellä
Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika,
Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika,
Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika, Kahen kilon siika - kerrastaoppinut
Minäkin olen kerran saanut muistutuksen erehtyväisyydestäni. Toisaalta olen ottanut tuosta opiksi. Tänäänkin piti valita, käväiseekö asioilla Itäkeskuksessa, vai Jumbossa. Molemmat olivat matkan varrella ja tottakai valitsin Jumbon. Siellä eivät Paavot juhli, vaan asiakkaat (oli joku synttärijuhla tarjouksineen menossa). Paavojen kyltit tarkoittavat minulle "mene muualle". Minähän tottelen.
- Kiekkonkäyttö_ei_maksa
Eihän se Alepan vika ole jos sinä ihan itse töppöilet! Helpottiko tuskaasi yhtään kun sait tuossa pitkässä vuodatuksessasi tuoda oman tyhmyytesi kaiken kansan tietoon ja vielä syyttää siitä syytöntä osapuolta?
- ppölkjj
Olisit jättänyt vielä käymättä kassan kautta niin olisi homma hoitunut viidessä minuutissa.
- heippa-vaan-taas
Myötätunnosta alan boikotoida tuota Riihikallion Alepaa, toki viereisessä apteekissa joudun käymään. Olin lähes päivittäin asiakkaana, sakkoja en ole saanut, mutta nyt Lidl sai asiakkaan lisää. Koittakaa pärjätä ilman minun rahoja.
- allahuagbaari
ALLAHU AGBAR !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984