Mitä pidätte "matkailuohjelma" Madventuresista (sub tv)? Ekaa tuotantokautta on uusittu ja helmikuussa alkaa upouudet jaksot!
Kumpi on parempi, Tunna vai Riku?
Paras jakso/kohta?
Mitä söisit/et söisi madcookista?
Lähtisitkö itse reissuun?
Aivan huippu sarja, go Riku ja Tunna!!! :D
Madventures, mitä mieltä?
5
1746
Vastaukset
- riire
paras sarja ikinä
- Maddie
Too right, paras on!!!
- Wille
Diggaan.
Paras matkailusarja koskaan.
Parempi :D Miten nyt voi sanoa, kumpi on parempi... reteitä jätkiä molemmat. :P
En nyt osaa mitään parasta jaksoa nimetä, mutta autiolle saarelle "jääminen" oli hauska samoin kun lepakon syöminen... Olihan niitä hauskoja juttuja joka jaksossa :)
Koiraa en söisi. Koiraa!?!? Kuka voi syödä KOIRAA??? Apinaakin saattaisin jopa maistaa. Ehkä myös lepakkoa (vaikka onkin lentävä koira).
Lähtisin vaikka heti jos sanot, lähetäänkö? :D
Go go!!!- Maddie
Voisin itekin vastata näihin kysymyksiin!
*Kumpi on parempi, Tunna vai Riku?
-Molemmat on kyllä huippuja
*Paras jakso/kohta?
-Ei voi määritellä, paras kohta koko sarja :D Hyvien kohtausten lista loputon... mut hauskaa oli aina kun Riku hävisi KSP:t :D
*Mitä söisit/et söisi madcookista?
-Sitä sellasta jännää "rullaa" mihin voi kuulemma koukahtaa! Sitä mitä riku söi jossain idässä päin... sitä ainakin söisin ;) Ja marsua? Ja tiukan paikan tullen maistaisin edes ihan vähän, kaikkea... Lepakko ja koira kyllä tekis tiukkaa, ja apinan aivot vois jäädä...
*Lähtisitkö itse reissuun?
-Joo lähdetään!!!:D Tai mä ainakin lähden kunhan sais rahat joskus kasaan. Must get going!
Oletteko käyny virallisilla nettisivuilla?
- Kyylä
Katsoin Madventuresin jo muinoin sen ekalla kierroksella telkussa, joten en ihan muista mitä kaikkea matkua syötiin. Mutta luulisin että niitä hyönteisiä voisin kyllä syödä (hyvin keitettynä!), marsua, ja koirakin menisi jos en sitä ole henk.koht. tuntenut.
Nuo syömäpuuhathan ne olivat niitä hauskimpia pätkiä, ja sitten se kun koiransyönnistä järkyttyneen yleisön vuoksi oli pelleilysensurointia (mm. Rikun nännien päällä sensuuri jos oikein muistan).
Tiedä lähtisinkö itse... Ei sitä näin naisena välttämättä ole se maailmankiertäminen ihan niin leppoisaa kuin miehillä. Mutta miksei mieheni kanssa, jos joku vaan maksaisi matkan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212286
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242163Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?14974- 44794
Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15764Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32689