BEDAGOGISDIDAKTINEN VIESTINTÄ JA DIALOGIN ONNISTUMINEN SYNAPSIT HERÄTTÄMÄLLÄ PSYKOFYYSISEN HOMONOVUKSEN KANSSA EI AINA OLE HELPPOA BONA FIDES- TAHDOSTA JA BOWERISTA HUOLIMATTA.
ANTEEKSI, OLEN VOINUT OLLA KRÄNÄ JA FRUSTAATIONKIN VALLASSA. KYVYTÖN. MUTTA YRITETÄÄN YHDESSÄ JA JATKETAAN YHDESSÄ. HYVÄ JOULUA jokaiselle, SEKÄ PERHEILLENNE, LÄHEISILLENNE, VIHOLLISILLENNEKIN, JOS SATTUU OLEMAAN! T. HEINO
HEINO WAHLSTÉN PYYTÄÄ
OPPILAILTAAN ANTEEKSI
2
692
Vastaukset
- sorry..
suuruus, jota google ei tunnista.
- minä
Hei oikeesti, mitä ehin suhun tutustua tunneilla, olet mun mielestä todella hyvä opettaja!
olet asiallinen ja hyvä opettamaan.
Aika harvinaista sun alalla!!!
Ei ole pitkä aika siitä, kun sua kaverin kanssa kehuttiin, kun muisteltiin tunteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261288
- 98963
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581