Mitä kasteesi on antanut sinulle?

Henok

Oletteko tosiaan niin tyhmiä että luulette kokovartalo upotuksen olevan kaste, eikä sillä ole merkitystä koska teidän mukaan kaste ei pelasta.

Lahkon kaste on näytösluonteinen uusiutuva toimenpide jolla pilkataan kirkon kastetta ja luterilaista oppia. Minä inhoan nähdessäni näitä kehitysvammaisia joskaan minun ei tarvitse vaihtaa kadun toiselle puolelle, kohdatessa heitä. Mutta tuntuu että nämä maahanmuuttajat ovat uskossaan samalla aaltopituudella ainakin mitä tulee samanlaisiin seksuaalisiin toimintoihin, lahkon saarnaajien kanssa . terv. Eenokki

131

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeallatiellä

      Ei suinkaan tyhmiä, vaan viisaita, sillä Herran pelko on viisauden alku ja olen oikealla viisauden tiellä kun toimin Jumalan ilmoituksen mukaan enkä väännä kirjoituksia kieroon niinkuin lapsenkastajat vääntävät saadakseen tukea harhalleen.

      • Henok

        Kielletään ottamasta vastaan lahkojen oppeja. Sinä olet oikein ryömimällä ryöminyt niiden joukkoon, kuin haiseva sika. Pesty sika kylpee rapakossa.
        ps. Jumala ei ole ilmoittanut apostoleille että pitää opettaa helluntailaisten oppeja. terv. Eenokki


      • Anonyymi

        Hyvä että pilkkaat toisia näytät huonon käytöksen lisäksi tyhmyytesi ja sen mihin menet kuolemasi jälkeen.


    • taikavedelläkirkollemak

      Oletko eenokki lukutaidoton vaiko vain muuten yksinkertainen kun julistat sellaista mitä ei Raamatussa ole sanallakaan ilmoitettu?

      miksi teet sellaista, kerro mikä sen taudin nimi on joka sitä teetättää:

      Kuka se antaa sinulle mallin, lutteriko vaiko joku muu sekoilija?

      • tiedoksi

        eenoki pääsee välillä "lomalle" hoidosta ja sen aikana hän riehuu päättömästi. Kun hoito taas alkaa, niin kyllä hän siitä rauhoittuu.


      • Henok

        Lukutaidolla ja järjellä sinäkin sianporsas olet oppisi ja seurasi valinnut. Vaan eipä se tuo pelastusta sinulle.


    • PasiToivonen

      >>Minä inhoan nähdessäni näitä kehitysvammaisia joskaan minun ei tarvitse vaihtaa kadun toiselle puolelle, kohdatessa heitä. >>

      Saat inhota aivan vapaasti, kukaan ei kiellä sinua.

      Vastaus kysymykseen "Mitä kasteesi on antanut sinulle?"

      Eipä juuri mitään.

      • Henok

        Tunnustus on ok. se kaste ei ole antanut sinulle mitään. Mitä liittyminen lahkoon on antanut sinulle? Oletko kenties saanut sieltä ruokakassin ja 5 silakkaa ettei nälkä pääse yllättämään?


      • Anonyymi

        juuri näin. kaste on kutsu herran luo ja sen oppeihin. Sinulla on lupa, vapaa valinta elämässäs. Se on kutsu ohjaukseen mitä et selvästikään ole halunnut kuulla . Onnea matkallesi kuitenkin saatanan orjana vihaa jne tuntien. Me toiset näemme tuskasi muttemme voi auttaa sinua.


    • rannallaosaloputjoessa

      Ei ole eenokilla kaikki inkkarit kanootissa ei ole.

    • Kun minut on lapsena kastettu Jeesukselle, olen saanut sen työn osakseni, jonka Jeesus on ristillä tehnyt (Room.6:3). Vaikka olisinkin mennyt epäuskon tielle tai lahkojen ojaan, evankeliumi voi jälleen kutsua minua taivaan tielle, kasteen armoon. Tällöin saan jälleen omakseni, sen saman uudestisyntymisen, jonka olen kerran kasteessa saanut. Raamatun mukaan kaste on liitto ja yhden kerran toimitettava.

      • totuusontää

        Olet aivan oikeassa, veli-weha! Kaste on Jumalan tekemä liitto, jossa Jumala synnyttää lapsekseen. Se on juuri se kasteen merkitys, josta uudestikastajat usein eivät halua edes puhua.


      • turvaJumalassa
        totuusontää kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, veli-weha! Kaste on Jumalan tekemä liitto, jossa Jumala synnyttää lapsekseen. Se on juuri se kasteen merkitys, josta uudestikastajat usein eivät halua edes puhua.

        Minä taas en tarvinnut vettä, vaan olin Jumalan lapsi jo syntymätäni saakka.
        Lapsethan ovat Herran lahja!!!
        En tarvinnut vanhempien tai kummien ratkaisuja enkä heidän tekojaan, vaan Jumala piti minua hoidossaan syntymästäni saakka:
        Ps 22
        "10. Sinähän vedit minut äitini kohdusta, sinä annoit minun olla turvassa äitini rinnoilla;
        11. sinun huomaasi minä olen jätetty syntymästäni saakka, sinä olet minun Jumalani hamasta äitini kohdusta. "

        Jumalan hoidossa on niin turvallista olla. En tarvinnut mitään ihmisen tekemiä liittoja vaan sain olla Jumalan kädessä, "eikä kukaan voi riistää minua Hänen kädestään."


      • gnåwgg
        turvaJumalassa kirjoitti:

        Minä taas en tarvinnut vettä, vaan olin Jumalan lapsi jo syntymätäni saakka.
        Lapsethan ovat Herran lahja!!!
        En tarvinnut vanhempien tai kummien ratkaisuja enkä heidän tekojaan, vaan Jumala piti minua hoidossaan syntymästäni saakka:
        Ps 22
        "10. Sinähän vedit minut äitini kohdusta, sinä annoit minun olla turvassa äitini rinnoilla;
        11. sinun huomaasi minä olen jätetty syntymästäni saakka, sinä olet minun Jumalani hamasta äitini kohdusta. "

        Jumalan hoidossa on niin turvallista olla. En tarvinnut mitään ihmisen tekemiä liittoja vaan sain olla Jumalan kädessä, "eikä kukaan voi riistää minua Hänen kädestään."

        Tietenkään ateistiti eivät tarvitse vettä pelastuakseen. He ovat mielestään synnittömiä ja sellaisenaan Jumalan lapsia

        Kristillinen näkemys asiaista on toinen: Ihmisen on synnyttävä uudesti vedestä ja Hengestä päästäkseen Jumalan valtakunaan. Uskolla täällä valtakunnassa pysytään.

        Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa -parka luulee olevansa joku lahja, vaikka on kaikista pahin pakana ja iljetys Herrankin silmissä. Luulee itse ansaitsevansa omalla hyvyydellään Jumalalta jotakin. Häneen pätee hyvin nämä sanat:

        ""Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa"

        Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä -ateistipellen sanomisilla ei ole mitään arvoa. Kehtaa vielä luulla turvautuvansa Jumalaan, johon ei edes usko. Sairasta.


      • märisijälle
        gnåwgg kirjoitti:

        Tietenkään ateistiti eivät tarvitse vettä pelastuakseen. He ovat mielestään synnittömiä ja sellaisenaan Jumalan lapsia

        Kristillinen näkemys asiaista on toinen: Ihmisen on synnyttävä uudesti vedestä ja Hengestä päästäkseen Jumalan valtakunaan. Uskolla täällä valtakunnassa pysytään.

        Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa -parka luulee olevansa joku lahja, vaikka on kaikista pahin pakana ja iljetys Herrankin silmissä. Luulee itse ansaitsevansa omalla hyvyydellään Jumalalta jotakin. Häneen pätee hyvin nämä sanat:

        ""Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa"

        Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä -ateistipellen sanomisilla ei ole mitään arvoa. Kehtaa vielä luulla turvautuvansa Jumalaan, johon ei edes usko. Sairasta.

        Kivaa, kun gnåwgg jaksaa määkiä ja inistä täällä. Tämä palsta olisi aika kuiva ja tylsä ilman tuon pellen sekavia juttuja.
        Mutta eikö gnåwgg:n järjenjuoksu vieläkään pelaa?

        Vai ovatko vauvat hänen mielestään ateisteja, jotka eivät tarvitse vettä pelastuakseen???
        Vettä he kylläkään eivät tarvitse, mutta Jumalan Sanan mukaan he ovat AUTUAITA!!! Jumalan omia, joten ei heitä voi ateisteiksi haukkua.

        Luterilaisista vauvoista en kuitenkaan ole täysin varma, sillä Raamatun mukaan "Jumala kostaa isien pahat teot kolmanteen ja neljänteen polveen", ja siksi luterilaiset vauvat joutuvat kärsimään Lutherin juutalaisvihasta.
        Mutta ei sitä ongelmaa ratkaista veden avulla, vaan parannuksen teolla, jota nämä fariseukset eivät mielestään tarvitse.

        Taisi gnåwgg seota lopullisesti, kun soveltaa edellä olevaa lausetta allekirjoittaneeseen.
        Minä en ole koskaan kuulunut porttokirkkoon ja sen oksennukseen, joten miten minä voisin palata sinne????


      • gnåwgg
        märisijälle kirjoitti:

        Kivaa, kun gnåwgg jaksaa määkiä ja inistä täällä. Tämä palsta olisi aika kuiva ja tylsä ilman tuon pellen sekavia juttuja.
        Mutta eikö gnåwgg:n järjenjuoksu vieläkään pelaa?

        Vai ovatko vauvat hänen mielestään ateisteja, jotka eivät tarvitse vettä pelastuakseen???
        Vettä he kylläkään eivät tarvitse, mutta Jumalan Sanan mukaan he ovat AUTUAITA!!! Jumalan omia, joten ei heitä voi ateisteiksi haukkua.

        Luterilaisista vauvoista en kuitenkaan ole täysin varma, sillä Raamatun mukaan "Jumala kostaa isien pahat teot kolmanteen ja neljänteen polveen", ja siksi luterilaiset vauvat joutuvat kärsimään Lutherin juutalaisvihasta.
        Mutta ei sitä ongelmaa ratkaista veden avulla, vaan parannuksen teolla, jota nämä fariseukset eivät mielestään tarvitse.

        Taisi gnåwgg seota lopullisesti, kun soveltaa edellä olevaa lausetta allekirjoittaneeseen.
        Minä en ole koskaan kuulunut porttokirkkoon ja sen oksennukseen, joten miten minä voisin palata sinne????

        Jumalan Sana mukaan vauva ei ole autuas ilman Kristus, kuten ei kukaan muukaan. Märisemisesi ei nyt auta, uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa. Ongelmaa ei ratkaista veden vulla, vaan veden ja Hengen avulla, Jumalan Sanan kautta.

        Sinä kuulut pottolahkoon ja muhinoit sairaiden porttojesi kanssa katkerana uskovia kohtaan. Oksennuksesasi haisee tänne asti kun vihaat Kristuksen omia.Tämä kohta kuvaa hyvin sairasta vedenpalvojatrollia:

        ""Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa"

        Muistakaamme ettei uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa ole krisituttu, joten hänen opeillaan ei ole mitään arvoa.

        Koville ottaa tuo uudestikastajien siirtyminen luterilaiseen kirkkoon, mutta ei auta muu kuin kestää se! Yritä edes!


      • totuusontää
        gnåwgg kirjoitti:

        Jumalan Sana mukaan vauva ei ole autuas ilman Kristus, kuten ei kukaan muukaan. Märisemisesi ei nyt auta, uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa. Ongelmaa ei ratkaista veden vulla, vaan veden ja Hengen avulla, Jumalan Sanan kautta.

        Sinä kuulut pottolahkoon ja muhinoit sairaiden porttojesi kanssa katkerana uskovia kohtaan. Oksennuksesasi haisee tänne asti kun vihaat Kristuksen omia.Tämä kohta kuvaa hyvin sairasta vedenpalvojatrollia:

        ""Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa"

        Muistakaamme ettei uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa ole krisituttu, joten hänen opeillaan ei ole mitään arvoa.

        Koville ottaa tuo uudestikastajien siirtyminen luterilaiseen kirkkoon, mutta ei auta muu kuin kestää se! Yritä edes!

        Olet aivan oikeassa- veli-gnåwgg! Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa -trollin eksytys on silmiinpistävää. Hänen mielestään pelastumseen ei tarvita vettä mutta Herramme Jeesus Kristus oli täysin toista mieltä. Minä luoan Jeesukseen enemmän kuin inttäjä-eksyttäjään, joka luulee että ihminen on itsessään kelpaava Jumalalle ilman uskoa.

        Aika säälittävää tuokin että trolli luulee luterilaisten vauvojen kärsivän Lutherin takia. Säälittävämpää on että mies laittaa parannuksen teon ja kasteen vastakkain, ikään kuin ne olisivat toisiaan vastaan. Se kertoo kaiken tämän trollin "uskosta"

        Toivottamvasti hän vihdoin malttaisi pysyä palstalta pois. Mutta en usko että malttaa, katkera kun on.


      • krisituttu
        totuusontää kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa- veli-gnåwgg! Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa -trollin eksytys on silmiinpistävää. Hänen mielestään pelastumseen ei tarvita vettä mutta Herramme Jeesus Kristus oli täysin toista mieltä. Minä luoan Jeesukseen enemmän kuin inttäjä-eksyttäjään, joka luulee että ihminen on itsessään kelpaava Jumalalle ilman uskoa.

        Aika säälittävää tuokin että trolli luulee luterilaisten vauvojen kärsivän Lutherin takia. Säälittävämpää on että mies laittaa parannuksen teon ja kasteen vastakkain, ikään kuin ne olisivat toisiaan vastaan. Se kertoo kaiken tämän trollin "uskosta"

        Toivottamvasti hän vihdoin malttaisi pysyä palstalta pois. Mutta en usko että malttaa, katkera kun on.

        Mitähän nuo pellet taas sekoilevat? Hauskaa lueskella näin sunnuntaisin heidän sekoilujaan.
        "gnåwgg " oksentaa porttokirkossaan ja "totuussontaa" levittää sontaansa!!!
        Ilmankos täällä haisee.
        Vieläkö teidän vauvanne ovat ateisteja?

        " autuas ilman Kristus,"??? Mikä tuo "ilma-Kristus on?
        "ole krisituttu, ? Onko tuo taas jokin alkukielen ilmaisu vai onko se Väisäsen käännös tutusta?
        " veden vulla,"??? Mikä tuo vulla on???
        ". Minä luoan Jeesukseen ..." Onko kysymys lumenluonnista?

        Onkohan totuussontaa unohtanut taas oppi-isänsä rakkaudelliset käsitykset vauvojen joutumisesta perkeleen valtaan?
        Te luterilaisethan uskotte, että vauvat kärsivät isien synneistä, joten pätkiikö totuusonnan muistikin jo noin pahasti? Järkihän hänellä ei ole pelannut pitkään aikaan.


      • 123984
        krisituttu kirjoitti:

        Mitähän nuo pellet taas sekoilevat? Hauskaa lueskella näin sunnuntaisin heidän sekoilujaan.
        "gnåwgg " oksentaa porttokirkossaan ja "totuussontaa" levittää sontaansa!!!
        Ilmankos täällä haisee.
        Vieläkö teidän vauvanne ovat ateisteja?

        " autuas ilman Kristus,"??? Mikä tuo "ilma-Kristus on?
        "ole krisituttu, ? Onko tuo taas jokin alkukielen ilmaisu vai onko se Väisäsen käännös tutusta?
        " veden vulla,"??? Mikä tuo vulla on???
        ". Minä luoan Jeesukseen ..." Onko kysymys lumenluonnista?

        Onkohan totuussontaa unohtanut taas oppi-isänsä rakkaudelliset käsitykset vauvojen joutumisesta perkeleen valtaan?
        Te luterilaisethan uskotte, että vauvat kärsivät isien synneistä, joten pätkiikö totuusonnan muistikin jo noin pahasti? Järkihän hänellä ei ole pelannut pitkään aikaan.

        Mitähän tuo lapsia raiskaava vammanen trolli taas urputtaa. Mene sinä sairas kusipää oksentamaan sinne porttolahkoos ja nussimaan lapsiltas aivot pihalle Sitähn tuo nekrofiilipedofiiliinttäjäeksyttäjä mikälie hindupelle koko ajan tekee. Ampua pitäs tollaset terroristit! Syö sontaas ja häivy!


      • gnåwgg
        123984 kirjoitti:

        Mitähän tuo lapsia raiskaava vammanen trolli taas urputtaa. Mene sinä sairas kusipää oksentamaan sinne porttolahkoos ja nussimaan lapsiltas aivot pihalle Sitähn tuo nekrofiilipedofiiliinttäjäeksyttäjä mikälie hindupelle koko ajan tekee. Ampua pitäs tollaset terroristit! Syö sontaas ja häivy!

        On se kyllä surullista miten uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa tuhoaa lastensa elämän. Ja uudestikastajasedät nyököttelevät vieressä ja hyväksyvät kaiken, sillä ihminen pääsee heidän mukaansa taivaaseen sellaisenaan. Siis ilman prannuksta ja kastetta! Hirveää! Tuollaista pahuutta mitä tuo katkera pelle kantaa mukanaan. on vaikea ymmärtää. Porttolahkosta kuitenkin on kysymys.

        Onneksi kristittynä tiedämme, että ihminen on syntinen. Emme usko että kukaan kärsii isiensä synneistä, vaan kaikki ovat synnin tilassa Aadamin lankeemuksen myötä. Haluaako sitä sitten nimetä perkeleen vallassa olemiseksi vai miksi, mutta raamatullisesta näkemyksestä on kysymys.

        Koville ottaa uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa -trollille tuo että lahkolaisia kääntyy luterilaisuuteen ja Jeesuksen luo samalla kun uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä rypee oksennuksessaan ja vihassaan.


      • totuusontää
        gnåwgg kirjoitti:

        On se kyllä surullista miten uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa tuhoaa lastensa elämän. Ja uudestikastajasedät nyököttelevät vieressä ja hyväksyvät kaiken, sillä ihminen pääsee heidän mukaansa taivaaseen sellaisenaan. Siis ilman prannuksta ja kastetta! Hirveää! Tuollaista pahuutta mitä tuo katkera pelle kantaa mukanaan. on vaikea ymmärtää. Porttolahkosta kuitenkin on kysymys.

        Onneksi kristittynä tiedämme, että ihminen on syntinen. Emme usko että kukaan kärsii isiensä synneistä, vaan kaikki ovat synnin tilassa Aadamin lankeemuksen myötä. Haluaako sitä sitten nimetä perkeleen vallassa olemiseksi vai miksi, mutta raamatullisesta näkemyksestä on kysymys.

        Koville ottaa uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa -trollille tuo että lahkolaisia kääntyy luterilaisuuteen ja Jeesuksen luo samalla kun uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä rypee oksennuksessaan ja vihassaan.

        Olet aivain oikeassa, veli-gnåwgg!


      • totuusontää
        totuusontää kirjoitti:

        Olet aivain oikeassa, veli-gnåwgg!

        Muiden kirjoitusvirheiden etsiminen kertoo, että hän yrittää epätoivoisesti kohottaa egoaan muiden silmissä ja saada muiden huomion pois siitä että hän on hävinnyt kaikki keskustelut. Lapsellinen, sairas ja katkera ihminen tämä uudesikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa

        Mies on valheen isä ja silmittömän pahuuden ruumiillistuma.


      • lut
        totuusontää kirjoitti:

        Muiden kirjoitusvirheiden etsiminen kertoo, että hän yrittää epätoivoisesti kohottaa egoaan muiden silmissä ja saada muiden huomion pois siitä että hän on hävinnyt kaikki keskustelut. Lapsellinen, sairas ja katkera ihminen tämä uudesikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa

        Mies on valheen isä ja silmittömän pahuuden ruumiillistuma.

        Sitä hän on. Ei hänelle kannata edes vastata. Hänen nimensä kertoo tyypistä kaiken! Ei kai vanehmmat normaalilapselle antaisi nimeä uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa.


      • vedenpalvojille
        lut kirjoitti:

        Sitä hän on. Ei hänelle kannata edes vastata. Hänen nimensä kertoo tyypistä kaiken! Ei kai vanehmmat normaalilapselle antaisi nimeä uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa.

        Heh, heh, heh
        lut: ". Ei hänelle kannata edes vastata"!!!!

        Eiväthän nämä trollit kykene olemaan vastaamatta, kun heidän harha-oppinsa on paljastettu. Hehän joutuisivat naurunalaiseksi.
        Mutta tuo rienauksien runsaus jo osoittaa sen, että vedestäsyntyneet ovat suuren raivon ja paniikin vallassa.
        Kyllä jokainen täysijärkinen jo tajuaa, mistä lähteestä heidän taika-oppinsa on kotoisin.

        Ovatpas vedenpalvojat ottaneet taas järeät aseet käyttöönsä. Nyt taas haukutaan raiskaajaksi , kusipääksi ja vaikka miksi. Mutta valheillahan he ovat ennenkin yrittäneet saada vauvakastetta sopimaan Raamattuun, joten mitäs muuta valehtelijat tekisivät, kuin valehtelevat. Raamattukin ennustaa heistä, jotka "kaikella valheen voimalla ajavat omaa asiaansa"!!!

        "123984" on malli-esimerkki veden taikavoimasta:
        "Mitähän tuo lapsia raiskaava vammanen trolli taas urputtaa. Mene sinä sairas kusipää oksentamaan sinne porttolahkoos ja nussimaan lapsiltas aivot pihalle".
        Tuo on varmaan artonkin mielestä asiallista keskustelua.

        On sillä taikavedellä valtava voima. Täysin sairasta tekstiä. Nyt jää kyllä totuussontaakin hopealle.


      • gnåwgg
        vedenpalvojille kirjoitti:

        Heh, heh, heh
        lut: ". Ei hänelle kannata edes vastata"!!!!

        Eiväthän nämä trollit kykene olemaan vastaamatta, kun heidän harha-oppinsa on paljastettu. Hehän joutuisivat naurunalaiseksi.
        Mutta tuo rienauksien runsaus jo osoittaa sen, että vedestäsyntyneet ovat suuren raivon ja paniikin vallassa.
        Kyllä jokainen täysijärkinen jo tajuaa, mistä lähteestä heidän taika-oppinsa on kotoisin.

        Ovatpas vedenpalvojat ottaneet taas järeät aseet käyttöönsä. Nyt taas haukutaan raiskaajaksi , kusipääksi ja vaikka miksi. Mutta valheillahan he ovat ennenkin yrittäneet saada vauvakastetta sopimaan Raamattuun, joten mitäs muuta valehtelijat tekisivät, kuin valehtelevat. Raamattukin ennustaa heistä, jotka "kaikella valheen voimalla ajavat omaa asiaansa"!!!

        "123984" on malli-esimerkki veden taikavoimasta:
        "Mitähän tuo lapsia raiskaava vammanen trolli taas urputtaa. Mene sinä sairas kusipää oksentamaan sinne porttolahkoos ja nussimaan lapsiltas aivot pihalle".
        Tuo on varmaan artonkin mielestä asiallista keskustelua.

        On sillä taikavedellä valtava voima. Täysin sairasta tekstiä. Nyt jää kyllä totuussontaakin hopealle.

        Mitä se sairas trolli taas märisee täällä! Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa on se joka on hävinnyt kaikki keskustelut täällä. Hän on joutunut naurunalaiseksi ja menettänyt kasvonsa. Siksi hän yrittää rienaamalla ja haukkumalla pelastaa kasvonsa

        On totta, että uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa on raiskaaja, kusipää ja kaiken pahuuden ruumiillistuma. Faktaa kaikki.

        Tuo vettä palvova saatananpalvoja on törkeydessään kyllä ylivoimainen herjauskisan voittaja. Tässä näee myös kristityn ja katkeran vedenpalvojan eron: Vedenpalvoja-trolli uskoo vedessä olevan taikaa. Selvää pahoihin voimiin kajoamista! Kristitty taas uskoo vedessä olevan Jumalan Sanan. Tässä se ero!


      • totuusontää
        gnåwgg kirjoitti:

        Mitä se sairas trolli taas märisee täällä! Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa on se joka on hävinnyt kaikki keskustelut täällä. Hän on joutunut naurunalaiseksi ja menettänyt kasvonsa. Siksi hän yrittää rienaamalla ja haukkumalla pelastaa kasvonsa

        On totta, että uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa on raiskaaja, kusipää ja kaiken pahuuden ruumiillistuma. Faktaa kaikki.

        Tuo vettä palvova saatananpalvoja on törkeydessään kyllä ylivoimainen herjauskisan voittaja. Tässä näee myös kristityn ja katkeran vedenpalvojan eron: Vedenpalvoja-trolli uskoo vedessä olevan taikaa. Selvää pahoihin voimiin kajoamista! Kristitty taas uskoo vedessä olevan Jumalan Sanan. Tässä se ero!

        Olet aivan oikeassa- veli-gnåwgg! Täällä ei kukaan muu ole menettänyt kasvojaan niin pahoin kuin kaikki keskustelut hävinnyt uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa. Hän ei ole löytänyt mitään perusteluja opilleen Jumalan Sanasta. Kaikki tuo hänen törkeä toimintansa on seurausta siitä. Katkeruus on hänessä hirveää, mikä näkyy juuri vedenpalvontana.


      • Henok
        totuusontää kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa- veli-gnåwgg! Täällä ei kukaan muu ole menettänyt kasvojaan niin pahoin kuin kaikki keskustelut hävinnyt uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa. Hän ei ole löytänyt mitään perusteluja opilleen Jumalan Sanasta. Kaikki tuo hänen törkeä toimintansa on seurausta siitä. Katkeruus on hänessä hirveää, mikä näkyy juuri vedenpalvontana.

        On jo kauan aikaa julistettu oikeaa oppia niin kasteesta kuin muustakin. Pelkään jonkun uudesti kastetun olevan yksin jätettynä,epätoivoisena, heikkona vavisten seisten altaan reunalla eikä häntä tarvitse työntää sinne "upoksiin" Kyllä hän itsensä idiootiksi tuntien osaa hypätä jalat edellä altaaseen että se joka ensimmäiseksi aamulla tulee katsomaan onko vesi seisovaa väljähtänyttä hän näkee veljensä kasvot altaan pohjalla makkoomassa piru vierellään.


      • Anonyymi

        Yksi kaste. Muut on puhdistusrituaaleja


      • Anonyymi
        turvaJumalassa kirjoitti:

        Minä taas en tarvinnut vettä, vaan olin Jumalan lapsi jo syntymätäni saakka.
        Lapsethan ovat Herran lahja!!!
        En tarvinnut vanhempien tai kummien ratkaisuja enkä heidän tekojaan, vaan Jumala piti minua hoidossaan syntymästäni saakka:
        Ps 22
        "10. Sinähän vedit minut äitini kohdusta, sinä annoit minun olla turvassa äitini rinnoilla;
        11. sinun huomaasi minä olen jätetty syntymästäni saakka, sinä olet minun Jumalani hamasta äitini kohdusta. "

        Jumalan hoidossa on niin turvallista olla. En tarvinnut mitään ihmisen tekemiä liittoja vaan sain olla Jumalan kädessä, "eikä kukaan voi riistää minua Hänen kädestään."

        Kuningas Davidin psalmit ei sua pelasta siinä profetoidaan Jeesuksen syntymää ihmiseksi.


      • Anonyymi
        märisijälle kirjoitti:

        Kivaa, kun gnåwgg jaksaa määkiä ja inistä täällä. Tämä palsta olisi aika kuiva ja tylsä ilman tuon pellen sekavia juttuja.
        Mutta eikö gnåwgg:n järjenjuoksu vieläkään pelaa?

        Vai ovatko vauvat hänen mielestään ateisteja, jotka eivät tarvitse vettä pelastuakseen???
        Vettä he kylläkään eivät tarvitse, mutta Jumalan Sanan mukaan he ovat AUTUAITA!!! Jumalan omia, joten ei heitä voi ateisteiksi haukkua.

        Luterilaisista vauvoista en kuitenkaan ole täysin varma, sillä Raamatun mukaan "Jumala kostaa isien pahat teot kolmanteen ja neljänteen polveen", ja siksi luterilaiset vauvat joutuvat kärsimään Lutherin juutalaisvihasta.
        Mutta ei sitä ongelmaa ratkaista veden avulla, vaan parannuksen teolla, jota nämä fariseukset eivät mielestään tarvitse.

        Taisi gnåwgg seota lopullisesti, kun soveltaa edellä olevaa lausetta allekirjoittaneeseen.
        Minä en ole koskaan kuulunut porttokirkkoon ja sen oksennukseen, joten miten minä voisin palata sinne????

        EI KOSTA KRISTITYILLE YHTÄÄN MITÄÄN APINA VÄÄRÄ PROFEETTA KUN KRISTITTYJEN SYNNIT ON SOVITETTU RISTILLÄ ✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️ kadotukseen menevillä ei ole ristiä.


      • Anonyymi
        gnåwgg kirjoitti:

        Jumalan Sana mukaan vauva ei ole autuas ilman Kristus, kuten ei kukaan muukaan. Märisemisesi ei nyt auta, uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa. Ongelmaa ei ratkaista veden vulla, vaan veden ja Hengen avulla, Jumalan Sanan kautta.

        Sinä kuulut pottolahkoon ja muhinoit sairaiden porttojesi kanssa katkerana uskovia kohtaan. Oksennuksesasi haisee tänne asti kun vihaat Kristuksen omia.Tämä kohta kuvaa hyvin sairasta vedenpalvojatrollia:

        ""Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa"

        Muistakaamme ettei uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa ole krisituttu, joten hänen opeillaan ei ole mitään arvoa.

        Koville ottaa tuo uudestikastajien siirtyminen luterilaiseen kirkkoon, mutta ei auta muu kuin kestää se! Yritä edes!

        Hellarit käy myy.ässä kirjojaan luterilaisissa kirkoissa ja kerää rahaa.


      • Anonyymi
        krisituttu kirjoitti:

        Mitähän nuo pellet taas sekoilevat? Hauskaa lueskella näin sunnuntaisin heidän sekoilujaan.
        "gnåwgg " oksentaa porttokirkossaan ja "totuussontaa" levittää sontaansa!!!
        Ilmankos täällä haisee.
        Vieläkö teidän vauvanne ovat ateisteja?

        " autuas ilman Kristus,"??? Mikä tuo "ilma-Kristus on?
        "ole krisituttu, ? Onko tuo taas jokin alkukielen ilmaisu vai onko se Väisäsen käännös tutusta?
        " veden vulla,"??? Mikä tuo vulla on???
        ". Minä luoan Jeesukseen ..." Onko kysymys lumenluonnista?

        Onkohan totuussontaa unohtanut taas oppi-isänsä rakkaudelliset käsitykset vauvojen joutumisesta perkeleen valtaan?
        Te luterilaisethan uskotte, että vauvat kärsivät isien synneistä, joten pätkiikö totuusonnan muistikin jo noin pahasti? Järkihän hänellä ei ole pelannut pitkään aikaan.

        Ei mitään kostoa ole kristyillä mutta kaikki ihmiset on syntiä tehnyt.


    • Perisynti Raamatussa:

      Perisynti on vain uskottava pyhän Raamatun ilmoituksen perusteella:

      Room.5:12 Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet-

      Room.3:10 niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,

      11 ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa"

      "olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin" (Ef.2:3).

      Ps.51:7."Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun."

      Joh.3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan. [Ef. 5:26; Tit. 3:5; 1. Piet. 3:21]

      6 Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä. [1. Kor. 15:50; Ef. 2:3]

      • perisynnitön

        Ai tänääkös vauvat ovat taas syntisiä??
        Toissapäivänä ne olivat uskovan esikuvia ja ottavat Sanan vastaan.!!
        Teillähän on sitten vaihtelevaa oppia.

        Miksihän Jumala on antanut luterilaisille syntisiä vauvoja, kun me muut olemme saaneet autuaita ja Jeesukselle rakkaita vauvoja, jotka ovat Jumalan lahjoja ja Jumalan hoidossa.
        "Sen kaltaisten on taivasten valtakunta"!!!

        Syy on varmaan siinä Lutherin julmassa opissa, jonka he ovat perineet.

        Weha kelaa taas tuota samaa litaniaa, jolla hän yrittää mitätöidä Jeesuksen uhrikuoleman maailman synnin edestä.
        Mutta miksi Weha tuolla tavalla pätkii Jumalan Sanaa, ja unohtaa sen olennaisen:
        Room 3
        24 mutta KAIKKI saavat hänen armostaan lahjaksi vanhurskauden, koska Kristus Jeesus on lunastanut heidät vapaiksi."
        "Perisyntikin" on sovitettu ja siksi vauvat ovat autuaita.

        Mutta noiden edellisten trollien kirjoitus kyllä paljastaa selvästi sen, että he ovat todella perin syntisiä! Valheita ja panetteluja. Sitä on heidän "kristillisyytensä"!!!

        Tuo sopii hyvin luterilaisiin ja varsinkin Wehaan:
        "Room.3:10 niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,
        ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa".

        On tellä julma Jumala!

        Olivatko Wehan vanhemmatkin tehneet aviorikoksen, josta Weha sai alkunsa?
        Ps 51:7 kertoo juuri siitä.
        Wehalle itselleenhän kävi niin, ja siksi tuo Ps 51:7 on niin rakas Wehalle. Siinähän Daavid kertoo äitinsä "lankeemuksesta", sillä Daavid syntyi avioliiton ulkopuolisesta suhteesta.
        Historia näköjään toistaa itseään.


      • Anonyymi
        perisynnitön kirjoitti:

        Ai tänääkös vauvat ovat taas syntisiä??
        Toissapäivänä ne olivat uskovan esikuvia ja ottavat Sanan vastaan.!!
        Teillähän on sitten vaihtelevaa oppia.

        Miksihän Jumala on antanut luterilaisille syntisiä vauvoja, kun me muut olemme saaneet autuaita ja Jeesukselle rakkaita vauvoja, jotka ovat Jumalan lahjoja ja Jumalan hoidossa.
        "Sen kaltaisten on taivasten valtakunta"!!!

        Syy on varmaan siinä Lutherin julmassa opissa, jonka he ovat perineet.

        Weha kelaa taas tuota samaa litaniaa, jolla hän yrittää mitätöidä Jeesuksen uhrikuoleman maailman synnin edestä.
        Mutta miksi Weha tuolla tavalla pätkii Jumalan Sanaa, ja unohtaa sen olennaisen:
        Room 3
        24 mutta KAIKKI saavat hänen armostaan lahjaksi vanhurskauden, koska Kristus Jeesus on lunastanut heidät vapaiksi."
        "Perisyntikin" on sovitettu ja siksi vauvat ovat autuaita.

        Mutta noiden edellisten trollien kirjoitus kyllä paljastaa selvästi sen, että he ovat todella perin syntisiä! Valheita ja panetteluja. Sitä on heidän "kristillisyytensä"!!!

        Tuo sopii hyvin luterilaisiin ja varsinkin Wehaan:
        "Room.3:10 niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,
        ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa".

        On tellä julma Jumala!

        Olivatko Wehan vanhemmatkin tehneet aviorikoksen, josta Weha sai alkunsa?
        Ps 51:7 kertoo juuri siitä.
        Wehalle itselleenhän kävi niin, ja siksi tuo Ps 51:7 on niin rakas Wehalle. Siinähän Daavid kertoo äitinsä "lankeemuksesta", sillä Daavid syntyi avioliiton ulkopuolisesta suhteesta.
        Historia näköjään toistaa itseään.

        Hehe, seitsemän vuotta sitten u-k-i-e nr!!! Ei voi erehtyä


    • Perisynnitön uudelleenkastaja kiistää kaikki Raamatunkohdat ja he sanovat, että on väärin lainattu ja irrotettu Raamattua. Tähän vastaan, että nämä kohdat on kuitenkin kaikki Raamatussa ja sieltä otettu ja tosia asioita. Sensijaan väärähengellinen Uk lainaa: Room 3

      24 mutta KAIKKI saavat hänen armostaan lahjaksi vanhurskauden, koska Kristus Jeesus on lunastanut heidät vapaiksi."
      weha: "Lue myös asianyhteys ja koko Raamattua ja jo ihan sen yleistietona sanon, että Jeesuksen vapaaksi julistus tarkoittaa tietysti osallisuutta "uskosta ja armosta". Ilman noita ei kukaan pelastu. Kyllä voi voi olla suuria harhahenkiä liikkeellä, siis nämä uudelleenkastajat.

    • Vauvojen ja vaarien pelastustie on edelleen sama, uskon kautta. Kun puhumme armosta, puhumme siitä työstä, jonka Jeesus ristillä teki. Jeesus on pelastuksen hankkija ja kaste kaiken tuon hyvän välittäjä (Room.6:3).

    • Jotkut hengellisyydet vetoavat joihinkin, etenkin vanhantestamentin kohtiin. Kun lapset ovat Herran lahja, niin mikäpä siinä. Varsinaisesti asianyhteyden mukaan, tuossa ei puhuta mitään sellaista mitä, jotkut omaa oppiaan kuvitellen jatkavat. Tosiasialliset opinkohdat sanotaan ihan suorasti. Olen viitannut joihinkin uudentestamentin kohtiin: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoataakaan" (Room.3:10); Olimme luonnostamme vihan lapsia, niin kuin muutkin" (Ef.2:3); "Mikä lihasta on syntynyt on liha"(Joh.3:6); "Synnin palkka on kuolema"(Room.5:12) Jne.

      • Anonyymi

        Ei Jeesus sano yhtään poikkeusta: Jos ihmenen ei synny uudeksi vedestä ja Hengestä, ei pääse sisälle Jumalan valtakuntaan.

        Helluntailaiset valehtelevat, että lapsi syntyy suoraan Jumalan valtakuntaan ilman kastamista.


    • Anonyymi

      Parhamilaisuus eli helluntailaisuus uudestikasteineen on Amerikkalaisen homppelimiehen kehitämä harhaoppinen lahkouskonto, joka tuotiin Suomeen noin 100 v. sitten.

      Kannattaa kiertää kaukaa sellaiset eksytykset !

      • Anonyymi

        mitä Jeesus sanoo raamatussa ??


      • Anonyymi

        Sieltä on helluntaikirkko ottanut mallia

        Kierrän helluntaikirkon kaukaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä on helluntaikirkko ottanut mallia

        Kierrän helluntaikirkon kaukaa

        Kierrä myös adventistit !


      • Anonyymi

        Ne vetää rahaa niillä Johanneksen parannuskasteilla ja nokodeemuksilla. Ajalta 2000 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset haukkuvat Kristittyjen lapsena saamaa pyhää kastetta.

      Eivät koskaan kirjoita, mitä se niiden hellareiden "henkikasteen" merkitys on.

      Suomen helluntaijohtaja väitti saaneensa sen helluntailaisten henkikasteen Amerikassa ennen Suomeen tuloaan. Mutta miksei se helluntailaisten henkikaste sitten poistanut ja vapauttanut miestä homoseksuaalisuudesta?

      Myös norjalainen Gerhard Olsen-Smidt työskenteli helluntaiherätyksen eteen vuoden 1911 lopusta lähtien.[8] Entinen pelastusarmeijan upseeri oli tutustunut Yhdysvalloissa helluntaiherätykseen ja kokenut henkikasteen, minkä vuoksi tämä oli jättänyt pelastusarmeijan. Olsen-Smidt saapui Suomeen Barrattin kannustamana.[9]

      Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[21] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[22] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[18] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[23]

      • Anonyymi

        Mikä tuo hivi on? Liittyykö se helluntailaisen toilailuihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuo hivi on? Liittyykö se helluntailaisen toilailuihin?

        Saattaa liittyä kun miettii heidän perutejaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa liittyä kun miettii heidän perutejaansa

        "Mitä kasteesi on antanut sinulle?"

        Se on antanut ilmaisen hautapaikan ja verotusvelvollisuuden!

        PS Mikä on tuo "peruteja"??? Liittyykö se peruukkeihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä kasteesi on antanut sinulle?"

        Se on antanut ilmaisen hautapaikan ja verotusvelvollisuuden!

        PS Mikä on tuo "peruteja"??? Liittyykö se peruukkeihin?

        Uudestikastajilel siis kaste antaa hautapaikan ja verovalvollisuuden. Se on heidän kasteensa

        Meidän kristittyjen kaste on kaste Kristukseen. Siinä ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudestikastajilel siis kaste antaa hautapaikan ja verovalvollisuuden. Se on heidän kasteensa

        Meidän kristittyjen kaste on kaste Kristukseen. Siinä ero.

        Raamatussa ei moisia merktiyksiä kasteelle anneta mutta se ei uudestikastajie haittaa

        Hyvä että he kuitenkin selvästi toivat esille sen mitä heidän kasteensa on heille antanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa ei moisia merktiyksiä kasteelle anneta mutta se ei uudestikastajie haittaa

        Hyvä että he kuitenkin selvästi toivat esille sen mitä heidän kasteensa on heille antanut

        Pitääpä taas käydä apteekissa ottamassa selvää, mitä tuo pelle kirjoittaa: "Uudestikastajilel siis kaste antaa hautapaikan ja verovalvollisuuden"

        Pitääkö meidän valvoa veroja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääpä taas käydä apteekissa ottamassa selvää, mitä tuo pelle kirjoittaa: "Uudestikastajilel siis kaste antaa hautapaikan ja verovalvollisuuden"

        Pitääkö meidän valvoa veroja?

        Kannattaa mennä apteekkiin kun kirjoitta tällaista:

        "Se on antanut ilmaisen hautapaikan ja verotusvelvollisuuden!"

        Tuo on siis uudestikastajien kasteen sisältö. Se eroaa meidän kristittyjen kasteen sisällöstä täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa mennä apteekkiin kun kirjoitta tällaista:

        "Se on antanut ilmaisen hautapaikan ja verotusvelvollisuuden!"

        Tuo on siis uudestikastajien kasteen sisältö. Se eroaa meidän kristittyjen kasteen sisällöstä täysin.

        vauvakaste ei anna mitään muuta kuin kirkon jäsenyyden ja sitä kautta veronmkaksupakon, joka voi olla kymmeniä tuhansia päivien lopussa.

        eli siis kallis on se hautapaikka ei ole ilmainen.

        yhtään mitään muuta ei vauvan kastaminen anna.


      • Anonyymi

        eikun antaa sen ukastajien itsensä mukaan: "Se on antanut ilmaisen hautapaikan ja verotusvelvollisuuden!"

        Siinä uudestikastajien kasteen merkitys!!! Se ei siis ole kaste Kristukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuo hivi on? Liittyykö se helluntailaisen toilailuihin?

        Tynkkynen helluntailainen lensi sieltä ulos siirtyi muslimeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vauvakaste ei anna mitään muuta kuin kirkon jäsenyyden ja sitä kautta veronmkaksupakon, joka voi olla kymmeniä tuhansia päivien lopussa.

        eli siis kallis on se hautapaikka ei ole ilmainen.

        yhtään mitään muuta ei vauvan kastaminen anna.

        Synagogalla taas päivä mennyt ....


    • Anonyymi

      >>>"mitä kasteesi on antanut sinulle<<<"

      uskon.

      "usko on luja luottamus siihen mikä ei näy"

      • Anonyymi

        Tuollaista oppia Raamattu ei tunne. Vesihän näkyy.
        Se on vain Lutherin keksintö, kun vauvakasteelle piti keksiä jotakin hyötyä. Raamattu opettaa:
        "Usko tulee kuulemisesta"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista oppia Raamattu ei tunne. Vesihän näkyy.
        Se on vain Lutherin keksintö, kun vauvakasteelle piti keksiä jotakin hyötyä. Raamattu opettaa:
        "Usko tulee kuulemisesta"!

        Ei vesi uskoa annakaan vaan Jumalan Sana johon kaste liittyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vesi uskoa annakaan vaan Jumalan Sana johon kaste liittyy

        nyt vaatii selitystä eli siis mitä tuo tarkoittaa Jumalan sana antaa siis uskoa kun siinä on vettä läsnä....kuka noita mielettömyyksiä keksii !

        USKO tulee kuulemisen kautta , tai ei tule.

        tulee jos ottaa vastaan kuulemansa evankeliumin, siinä ei vesillä ole mitään osuutta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt vaatii selitystä eli siis mitä tuo tarkoittaa Jumalan sana antaa siis uskoa kun siinä on vettä läsnä....kuka noita mielettömyyksiä keksii !

        USKO tulee kuulemisen kautta , tai ei tule.

        tulee jos ottaa vastaan kuulemansa evankeliumin, siinä ei vesillä ole mitään osuutta !

        Uskoontulleen ihmisen kaste ei ol etarkoituskaan antaa yhtään mitään hyvän omantunnon lisäksi !

        tiedoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoontulleen ihmisen kaste ei ol etarkoituskaan antaa yhtään mitään hyvän omantunnon lisäksi !

        tiedoksi

        Kaikki se mistä Jumala on kiinnostunut asusta ihmisen ihon alla, ja sinne ei mikään vesi mene, onneksi.

        kun syntinen tekee parannusta hän ei kaada vettä päähänsä vaan kertoo sydämensä tarpeen Jumalalle omassa kammiossaan näin luemme Kirjasta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt vaatii selitystä eli siis mitä tuo tarkoittaa Jumalan sana antaa siis uskoa kun siinä on vettä läsnä....kuka noita mielettömyyksiä keksii !

        USKO tulee kuulemisen kautta , tai ei tule.

        tulee jos ottaa vastaan kuulemansa evankeliumin, siinä ei vesillä ole mitään osuutta !

        älä huoli, ei tuollainen uudestisyntymätön ateisti tajua sitä ollenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoontulleen ihmisen kaste ei ol etarkoituskaan antaa yhtään mitään hyvän omantunnon lisäksi !

        tiedoksi

        Raamattu vaan opettaa ihan muuta

        tiedoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki se mistä Jumala on kiinnostunut asusta ihmisen ihon alla, ja sinne ei mikään vesi mene, onneksi.

        kun syntinen tekee parannusta hän ei kaada vettä päähänsä vaan kertoo sydämensä tarpeen Jumalalle omassa kammiossaan näin luemme Kirjasta !

        Jumaal toimii muutenkin kuin ihon alla

        tiedoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumaal toimii muutenkin kuin ihon alla

        tiedoksi

        Miten Jumala toimii siellä sleyssä?

        jos otetaan veisuu ja loputtomat kastepelastaa-saarnat pois niin mitä jää?

        minäpä kerron, jää kaffikekkerit ja juorupuheet niissä kaiken arvostelu ja oman opin kehuminen, mitään todellista Hengen vaikuttamaa ei jää ei ilmene eikä sitä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu vaan opettaa ihan muuta

        tiedoksi

        ei Raamattu vaan teidän vääntelynne siitä !

        huomaa ero

        huomioksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Jumala toimii siellä sleyssä?

        jos otetaan veisuu ja loputtomat kastepelastaa-saarnat pois niin mitä jää?

        minäpä kerron, jää kaffikekkerit ja juorupuheet niissä kaiken arvostelu ja oman opin kehuminen, mitään todellista Hengen vaikuttamaa ei jää ei ilmene eikä sitä ole.

        Ihan saman tavalla kuin muuallakin, uskoa herättäen sen verran ettei tarvi kysellä "miten Jumala toimii"

        Vain uudestisyntymätön voi kysyä tuollaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Jumala toimii siellä sleyssä?

        jos otetaan veisuu ja loputtomat kastepelastaa-saarnat pois niin mitä jää?

        minäpä kerron, jää kaffikekkerit ja juorupuheet niissä kaiken arvostelu ja oman opin kehuminen, mitään todellista Hengen vaikuttamaa ei jää ei ilmene eikä sitä ole.

        miten se Jumala toimii helluntaissa, jää oppi ja jää kaikki ja halu vastustaa Raamattua ja kristittyjä, eli ei mitää hengen hedelmää ole siellä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei Raamattu vaan teidän vääntelynne siitä !

        huomaa ero

        huomioksi

        Raamattu kyllä mutta sinä et usko siihen

        muistukseksi


      • Anonyymi

        Armosta te olette pelastetut ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista oppia Raamattu ei tunne. Vesihän näkyy.
        Se on vain Lutherin keksintö, kun vauvakasteelle piti keksiä jotakin hyötyä. Raamattu opettaa:
        "Usko tulee kuulemisesta"!

        Onko sun lapset syntynyt kuuroina sitten ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan saman tavalla kuin muuallakin, uskoa herättäen sen verran ettei tarvi kysellä "miten Jumala toimii"

        Vain uudestisyntymätön voi kysyä tuollaista

        Helluntaivapari voi uudestisyntyneenä vetää rikoksia ... .varastaa...huoraa...ei palauta mitään. Syö muiden ruokia ei anna omastaan.


    • Anonyymi

      vaariparka joutuu kysymään kristityiltä miten Jumala vaikuttaa kun ei its tiedä

    • Anonyymi

      Helluntailaisille se kaste ts. upotus on antanut vain pahantuulisuuden, vaikka uskonhan pitäisi olla iloinen asia.

      • Anonyymi

        No näköjään siellä ei opeteta mitään kun joutuvat kysymään kristityiltä että miten Jumala toimii

        voi taivas mitä tietämättömyyttä


      • Anonyymi

        Luterilaisille kaste on antanut kyvyn haukkua toisia saatananpalvojiksi tai pedofiileiksi.
        Onhan sekin jotain tuon kirkollisveron lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisille kaste on antanut kyvyn haukkua toisia saatananpalvojiksi tai pedofiileiksi.
        Onhan sekin jotain tuon kirkollisveron lisäksi.

        Kaste ei anna mitään sellaista. Tosin uudestikastajat haukkuvat kristittyjä vedenpalvojiksi ja vauvanvalelijoiksi

        Uudestikastajilla kaste on kuulemma antanut hautapaikan ja verotusoikeuden.

        Meillä kristityillä taas kaste liittyy Jeesukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaste ei anna mitään sellaista. Tosin uudestikastajat haukkuvat kristittyjä vedenpalvojiksi ja vauvanvalelijoiksi

        Uudestikastajilla kaste on kuulemma antanut hautapaikan ja verotusoikeuden.

        Meillä kristityillä taas kaste liittyy Jeesukseen.

        Totta: "Uudestikastajilla kaste on kuulemma antanut hautapaikan ja verotusoikeuden."

        Nuo kolme kertaa kastetut saavat ilmaisen hautapaikan ja joutuvat maksamaan siitä kirkollisveroja koko elämänsä ajan, joten kalliksi tuo maapala tulee.
        Rippikoulukin maksaa, mutta se kyllä kannattaa tehdä, sillä siitä saa vähintäänkin uuden mopon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta: "Uudestikastajilla kaste on kuulemma antanut hautapaikan ja verotusoikeuden."

        Nuo kolme kertaa kastetut saavat ilmaisen hautapaikan ja joutuvat maksamaan siitä kirkollisveroja koko elämänsä ajan, joten kalliksi tuo maapala tulee.
        Rippikoulukin maksaa, mutta se kyllä kannattaa tehdä, sillä siitä saa vähintäänkin uuden mopon.

        Rohkea tunnustus! Uudestikastajille siis kasye on pelkkää hautapaikkaa ja veroja. Tosin veroja joutuu maksamaan vaikkei olisi kastettu kertaakaan.

        Mutta meille kristityille kaste on kaste Kristukseen. Siinä on iso ero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkea tunnustus! Uudestikastajille siis kasye on pelkkää hautapaikkaa ja veroja. Tosin veroja joutuu maksamaan vaikkei olisi kastettu kertaakaan.

        Mutta meille kristityille kaste on kaste Kristukseen. Siinä on iso ero

        Ongelma on vaan siinä, että Kristus ei ole teidän vedessänne, jonka te heitätte viemäriin seremonian loputtua. Tehän halveksitte vesijumalaanne.
        Mutta eihän ole kielletty haaveilemasta.

        Kirkollisveroja ei tarvitse maksaa, jos otsalle ei ole tiputettu vettä!
        Tiedoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on vaan siinä, että Kristus ei ole teidän vedessänne, jonka te heitätte viemäriin seremonian loputtua. Tehän halveksitte vesijumalaanne.
        Mutta eihän ole kielletty haaveilemasta.

        Kirkollisveroja ei tarvitse maksaa, jos otsalle ei ole tiputettu vettä!
        Tiedoksi.

        Ei Kristus poisheitetyssä vedessä olekaan.

        Mutta onhelma on se että teillä on vesijumala ja kaste on vain vettä jossa saatte verotusoikeden ja hautapaikan.

        Meillä kristityillä kaste on kaste Kristukseen. Siinäpä se ero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kristus poisheitetyssä vedessä olekaan.

        Mutta onhelma on se että teillä on vesijumala ja kaste on vain vettä jossa saatte verotusoikeden ja hautapaikan.

        Meillä kristityillä kaste on kaste Kristukseen. Siinäpä se ero

        No kerrankin oikein: "Ei Kristus poisheitetyssä vedessä olekaan", eikä koko seremoniassa.
        Sehän on vain ihmistekoinen yritys pelastaa vauvaa!

        Meillä kastettava on jo Kristuksessa, joten häntä ei tarvitse tunkea sinne väkisin veden avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerrankin oikein: "Ei Kristus poisheitetyssä vedessä olekaan", eikä koko seremoniassa.
        Sehän on vain ihmistekoinen yritys pelastaa vauvaa!

        Meillä kastettava on jo Kristuksessa, joten häntä ei tarvitse tunkea sinne väkisin veden avulla.

        Totta, ei Krisstus teidän seremoniassa olekaan. Síinähän saa ain hautapaikan ja verotusoikeuden. Se on teidän seremonianne

        Mutta meillä kristityillä kaste on kaste Kristukseen. Siinä on iso ero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, ei Krisstus teidän seremoniassa olekaan. Síinähän saa ain hautapaikan ja verotusoikeuden. Se on teidän seremonianne

        Mutta meillä kristityillä kaste on kaste Kristukseen. Siinä on iso ero

        Mikä tuo Krisstus on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuo Krisstus on?

        Aivan, et tunne edes Jeesusta.

        Kertoo kaiken. Pysy vain niissä symboleissasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, et tunne edes Jeesusta.

        Kertoo kaiken. Pysy vain niissä symboleissasi

        Tarkoitatko sitä vesitipan heittämistä vauvan otsalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä vesitipan heittämistä vauvan otsalle?

        Vesitippa ja vauvat taas mielessä tuolla sairaalla hellarilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesitippa ja vauvat taas mielessä tuolla sairaalla hellarilla

        Uudestiastajat saavat pitäytyä symbolisessa kasteessaan joka antaa verotusoikeuden ja hautapaikan

        Onneksi meillä Kristuksen omilla kaste on kaste Kristukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä vesitipan heittämistä vauvan otsalle?

        Aito kaste on se, kun saarnaaja upottaa uhrin järveen tai lammikkoon vähäksi aikaa. Rituaalin päätteeksi juodaan kahvit ja haukutaan yhdessä luterilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito kaste on se, kun saarnaaja upottaa uhrin järveen tai lammikkoon vähäksi aikaa. Rituaalin päätteeksi juodaan kahvit ja haukutaan yhdessä luterilaisia.

        Totta:
        Ja sitten väitetään että kasteessa saatiin verotusoikeus ja hautapaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta:
        Ja sitten väitetään että kasteessa saatiin verotusoikeus ja hautapaikka.

        kelpaa hellareillekin viimeiselle matkalle kirkon hautausmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kelpaa hellareillekin viimeiselle matkalle kirkon hautausmaa.

        hyvinkin luttreille ei meinaa kelvata että sinne haudataan hellareita, ja siellähän ne onkin aidan alla puolittain koilliskulmassa!

        voi tyhmyyden määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvinkin luttreille ei meinaa kelvata että sinne haudataan hellareita, ja siellähän ne onkin aidan alla puolittain koilliskulmassa!

        voi tyhmyyden määrää.

        ukastajille tuo on ongelma, ei muille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvinkin luttreille ei meinaa kelvata että sinne haudataan hellareita, ja siellähän ne onkin aidan alla puolittain koilliskulmassa!

        voi tyhmyyden määrää.

        hellarithan niitä luterilaisuuden hautausmaitakin herjaa, ja kuitenkin kelpaa se heillekin , "kun aika on".


      • Anonyymi

        Lestat on kuin hellarit vaparit puhuu vain perkeleestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisille kaste on antanut kyvyn haukkua toisia saatananpalvojiksi tai pedofiileiksi.
        Onhan sekin jotain tuon kirkollisveron lisäksi.

        Kristittyjen raiskaajista enemmistö on ollut ympärileikattu ja


    • Anonyymi

      joko pian töihin, vai ettekö kykene mihinkään ei edes suojatyöpaikkaan liimailemaan täpliä leppäkerttukiveen!

      • Anonyymi

        etkö ole taaskaan töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etkö ole taaskaan töissä?

        klo. 17, 12 kyselle oletko töissä . . . ai niin helluntailaisten päiväthän alkaa vasta iltapäivällä, niinkuin niitten sunnuntaikokouksetkin, meidän kaupungissa alkaa helluntailaisilla
        sunnuntai > "Jumalanpalveluskin vasta klo. 16. 00, niin pääsee ehkä ne helluntailais-krapulaisetkin sängystään ylös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        klo. 17, 12 kyselle oletko töissä . . . ai niin helluntailaisten päiväthän alkaa vasta iltapäivällä, niinkuin niitten sunnuntaikokouksetkin, meidän kaupungissa alkaa helluntailaisilla
        sunnuntai > "Jumalanpalveluskin vasta klo. 16. 00, niin pääsee ehkä ne helluntailais-krapulaisetkin sängystään ylös.

        Luterilainen krapulainenko kirjoittaa noin vahvaa vauvakasteteologiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilainen krapulainenko kirjoittaa noin vahvaa vauvakasteteologiaa?

        Ei vaan helluntailainen krapulainen. Tuntuvat olevan krapulassa koko ajan


    • Anonyymi

      taas on sleyn parhaat evankelistat iltavuorossa foorumilla !

      • Anonyymi

        Sepä se, taitaa tuolla helluntaikirkon suurevankelistalla olla vankkumaton viha sleytä kohtaan kun siitä aina puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se, taitaa tuolla helluntaikirkon suurevankelistalla olla vankkumaton viha sleytä kohtaan kun siitä aina puhuu.

        Tuon perusteella sinulla on valtava viha vauvakastetta kohtaan, kun siitä aina puhut.
        No sen kyllä ymmärtää. Raamattukin kehoittaa vihaamaan syntiä ja harhaoppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon perusteella sinulla on valtava viha vauvakastetta kohtaan, kun siitä aina puhut.
        No sen kyllä ymmärtää. Raamattukin kehoittaa vihaamaan syntiä ja harhaoppia.

        sinulla tuntuu olevan kova viha sitä kohtaan kun siitä koko ajan puhut.


      • Anonyymi

        en usko että ookkonnää oulustapojat sitä huomasivat sen enempä kuin Via appialla kääryleen paistajakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en usko että ookkonnää oulustapojat sitä huomasivat sen enempä kuin Via appialla kääryleen paistajakaan!

        onpa levotonta tekstiä vaarilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onpa levotonta tekstiä vaarilta

        ei ole levotonta se on hyvin levollista ja paljastaa kuinka piip siellä sakastissa ollaan vaikka jouluun on vielä matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole levotonta se on hyvin levollista ja paljastaa kuinka piip siellä sakastissa ollaan vaikka jouluun on vielä matkaa.

        levotonta tekstiä vaarilta ja paljastaa miten siellä kellarissa on paha olla


    • Anonyymi

      Eenokki, sinä eksyt koska et tunne kirjoituksia!

      Ainoastaan usko pelastaa. Ja usko synnyttää tekoja. Testasin näkyy uskosi laatu. Ilman uskoa on mahdotonta olla Jumalan lapsi.

      Jos elämäsi on ristiriidassa Sanan kanssa niin on yks lysti milloin ja miten sinut on kastettu. Halpa armo ei toimi. Halpa armo ei pelasta.

      Ainoastaan usko Jeesukseen pelastaa! Voitko todistaa tämän vääräksi?

      • Anonyymi

        >>>>>"ainoastaan usko Jeesukseen" <<<<

        ei kuitenkaan MIHIN TAHANSA "jeesukseen", vaan siihen Jeesukseen ,
        joka antoi KASTE-KÄSKYN. > ( Matt: 28:19

        "SILLÄ monta tulee minun NIMESSÄNI"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>>>"ainoastaan usko Jeesukseen" <<<<

        ei kuitenkaan MIHIN TAHANSA "jeesukseen", vaan siihen Jeesukseen ,
        joka antoi KASTE-KÄSKYN. > ( Matt: 28:19

        "SILLÄ monta tulee minun NIMESSÄNI"

        Ja sillä joka sovitti syntimme ristillä! Amen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>>>"ainoastaan usko Jeesukseen" <<<<

        ei kuitenkaan MIHIN TAHANSA "jeesukseen", vaan siihen Jeesukseen ,
        joka antoi KASTE-KÄSKYN. > ( Matt: 28:19

        "SILLÄ monta tulee minun NIMESSÄNI"

        Etkö sinä todella löydä Raamatusta mitään muuta kuin tuon "kastekäskyn" jonka lut kirkko on muuttanut pakolliseksi vauvakasteeksi?
        Kaste, kast, kaste. Sitä te hoette aamusta iltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sillä joka sovitti syntimme ristillä! Amen!

        Totta: "Ja sillä joka sovitti syntimme ristillä!"

        Eikä siihen tarvittu kastetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä todella löydä Raamatusta mitään muuta kuin tuon "kastekäskyn" jonka lut kirkko on muuttanut pakolliseksi vauvakasteeksi?
        Kaste, kast, kaste. Sitä te hoette aamusta iltaan.

        Tämä on kastepalsta. Sekö sinua harmittaa?

        Lut kirkko ei ole muttanut mitään

        Ukastajat on muuttaneet kasteen symbolikasteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta: "Ja sillä joka sovitti syntimme ristillä!"

        Eikä siihen tarvittu kastetta!

        Sovittamiseen ei, mutta siitä osalliseksi pääsemiseen kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä todella löydä Raamatusta mitään muuta kuin tuon "kastekäskyn" jonka lut kirkko on muuttanut pakolliseksi vauvakasteeksi?
        Kaste, kast, kaste. Sitä te hoette aamusta iltaan.

        Ateistit ei selvästi tykkää kun puhutaan kasteesta Kristukseen, Vapahtajaamme

        Sitten ei kannata tulla tälle foorumille ollenkaan jos se noin sapettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovittamiseen ei, mutta siitä osalliseksi pääsemiseen kyllä

        Niinhän ne vedenpalvojat uskovat, mutta me kristityt luotamme Jumalan sanaan: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, samoin kuin sinun perhekuntasi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne vedenpalvojat uskovat, mutta me kristityt luotamme Jumalan sanaan: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, samoin kuin sinun perhekuntasi."

        Niinhän sinä vetä palvova satanisti luulet mutta me uskovat luotamme siihen mitä Raamattu kasteen sisällöstä opettaa emmekä palvo vettä kuten sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä vetä palvova satanisti luulet mutta me uskovat luotamme siihen mitä Raamattu kasteen sisällöstä opettaa emmekä palvo vettä kuten sinä

        Taasko jonglööri joutui tukeutumaan saatana apuun? Eikö siitä vedestä ollut mitään hyötyä tuon pellen kielenkäyttöön? Eikö edes se kolmas vesitippa otsalle auttanut?


      • Anonyymi

        Kohta varmaan jonglööri ottaa käyttöönsä jämerämmät rienausliturgiansa, pedofilian ja homofilian, jotka ovat hänelle niin tuttuja`. Hän käy sen verran kuumana.

        PS Mikä tuo "satanusti" on. Liittyykö se sinun ystävyyteesi saatanan kanssa?
        Kyllä "kielentäyttö" varmaan auttaisi.


    • Anonyymi

      se on plusmiinusnolla mitä kirkko uskottelee mekkojensa ja lusikoittensa lisäksi.

      ei mitään arvoa ei merkitystä eikä mikään ovi vintin lisäksi aukene niillä opeilla.

    • Anonyymi

      katoin juutuubista kun ihmiset meni uikkareissaan avantoon ja upotti kolmesti itsensä ja nousi pois !

      keskellä talvea. sitten tuli pappi ja liotti messinkiristiään samassa avannossa ja ihmiset otti vettä pulloonsa siitä kohtaa.

      on hyvä olla ihmevettä kotona aina pikku putelissa eikö olekkin.

      • Anonyymi

        niinhän se oli luterikin siinä uskossa että uskolla on hyvä olla kohde ja mikäs sen parempi kuin kiva pieni pullo vessan kaapissa pahan päivän varalle.

        näin se toimii mekanisoitu talismaaniusko.


      • Anonyymi

        Vai on uudestikastajat upottanet itsensä kolmesti, hassua


      • Anonyymi

        katoin juutuubista miten valkopukuiset uudestikastajat harjoittavat endaumenttia, kuulemma ei pääse pelastuken suurimpaan kirkkauteen ilman sitä

        on siinä luulo, voi taivahan vallat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katoin juutuubista miten valkopukuiset uudestikastajat harjoittavat endaumenttia, kuulemma ei pääse pelastuken suurimpaan kirkkauteen ilman sitä

        on siinä luulo, voi taivahan vallat

        on siis tärkeää maksaa ne kymmenykset että pääsee temppeliin endaumentteilemaan eikö niin ?


    • Anonyymi

      mikä ihmeen endaumenttipöllö tänne nyt on ilmestynyt !

      tapulistako tulit otaksun !

      mistään endaumenteista eikä pakkokymmenyksistä ei ole ikinä kuultu suomen maassa eli koittakaa nyt vähän säätää sitä mielikuvitustuottokonetta !

      • Anonyymi

        Oletko sinä päässyt lomalle Niuvanniemestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä päässyt lomalle Niuvanniemestä?

        Sielläkö lomailet?


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe