minkälaisia nimiä voi antaa shettikselle?
mikä hinta haarukka shetiksillä?
gallup
7
590
Vastaukset
- HulluHessu
Hessu on ihana nimi Shettikselle..Mut mun Shettis on Hessu :)
Tota..Tuo mun poni maksoi 1500..Ja se on Shettis. - fazer.
no totaa... jos sä shettiksen ostat niin sillä on kyllä nimi jo ihan keksitty varsana ja sitä ei yleensäkkään rueta muuttelemaan vaikka omistaja vaihtuu. Shettiksille ei yleensäkkään anneta nimiä tyyliin: BWT Magic, Costa Lobell tai Senator Hanover. Eikä mitää suokkia nimiä, kuten: A.T. Pinkin-Lento, Virenan Vilona tai Jaavan Muisto. Shettisten nimet on usein aika pitkiä ja englannin kielisiä. Shettisten nimissä esiintyy myös muita rotuja enempi "of" sanaa, esmerkkejä: Debonair of Clibberswick, Diana of Netherley, Empress of Middsummer, Ardvale of Normandykes, jne... lempinimenä shettiksellä voi olla melkeen mikä vaan.
shettisten hinnoista on hirveesti tiedä, mutta mun serkku osti shettisvarsan 850 eurolla.- böö
juu. kyl tiedän sen, mut sen takia tein ton gallupin et koska olen suunnitellu kantavan shettiksen ostamasti ja sit välähti mieleen et minkälaisia nimiä shettiksillä pitäs olla. et voisin sit nimetä sen varsaan niiku shetikset pitää. kiitos kuitenkin ja kiitos kaikille......
- böö
böö kirjoitti:
juu. kyl tiedän sen, mut sen takia tein ton gallupin et koska olen suunnitellu kantavan shettiksen ostamasti ja sit välähti mieleen et minkälaisia nimiä shettiksillä pitäs olla. et voisin sit nimetä sen varsaan niiku shetikset pitää. kiitos kuitenkin ja kiitos kaikille......
ni tarkoitin tietämisellä sitä että hevosten ja ponien nimiä ei vaihdeta jos niillä on jo nimi rekisterissä.........
- Helmi
Vire on tosi ihana hevosen mun hevosen nimi on vire
- ,,,,..
Rambo olisi tosi söpö shettiksen nimi...
- fankku
pätkis olisi suloinen nimi shettikselle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2153637Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen143499Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä912608Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman122199Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling592150Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.111919Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue481745- 901601
- 791207
- 721163