Mul ei nyt silleen oo mitään asiaa mut halusin nyt vaan kirjottaa tänne että mieli vähän tyhjentyis.
Mä oon vasta tässä lähiaikoina tajunnu että mun ei tarvii oikeesti välittää muiden mielipiteistä yhtään. Ennen en uskaltanut vaihtaa tyyliä ollenkaan tai en uskaltanu käyttää huulipunaa, koska mua pelottaa se mitä muut ajattelee siitä. Mä koko ajan mietin et mitäköhän toiki ajattelee musta ja kannattaako mun nyt mennä tälläisissä vaatteissa minnekkään. Mulla on myöskin perinnöllisesti aika tummat silmänaluset ja yritin piilotella niitä, enkä kattonu muita ihmisiä silmiin. Mä olin hirveen ujo enkä uskaltanu ilmasta itteeni tai mun omia mielipiteitä mitenkään. Sitten ajattelin et mun on oikeesti pakko lopettaa muiden mielipiteiden miettiminen ja tehä just niin ku mä ite haluun. Mun itsetunto alko pikku hiljaa kohenemaan ja uskalsin tehä paljon enemmän. Nyt mulla on paljon parempi fiilis ja oon onnellinen :)
Jos jaksoit lukee loppuun, oon kiitollinen :D
-13 v tyttö
Olin niin ujo
Exujo
0
72
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4101811- 1471165
- 671093
- 881091
- 1011024
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku152885- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654