Mul ei nyt silleen oo mitään asiaa mut halusin nyt vaan kirjottaa tänne että mieli vähän tyhjentyis.
Mä oon vasta tässä lähiaikoina tajunnu että mun ei tarvii oikeesti välittää muiden mielipiteistä yhtään. Ennen en uskaltanut vaihtaa tyyliä ollenkaan tai en uskaltanu käyttää huulipunaa, koska mua pelottaa se mitä muut ajattelee siitä. Mä koko ajan mietin et mitäköhän toiki ajattelee musta ja kannattaako mun nyt mennä tälläisissä vaatteissa minnekkään. Mulla on myöskin perinnöllisesti aika tummat silmänaluset ja yritin piilotella niitä, enkä kattonu muita ihmisiä silmiin. Mä olin hirveen ujo enkä uskaltanu ilmasta itteeni tai mun omia mielipiteitä mitenkään. Sitten ajattelin et mun on oikeesti pakko lopettaa muiden mielipiteiden miettiminen ja tehä just niin ku mä ite haluun. Mun itsetunto alko pikku hiljaa kohenemaan ja uskalsin tehä paljon enemmän. Nyt mulla on paljon parempi fiilis ja oon onnellinen :)
Jos jaksoit lukee loppuun, oon kiitollinen :D
-13 v tyttö
Olin niin ujo
Exujo
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh402344Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat371928Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli60170541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.501574Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit501571- 1111503
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691475- 911413
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai1311282Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411254