tämä on parhausjärjestys näyttelijöitä heidän taidoiltaan:
1.Ismo Laitela
2.Ulla Taalasmaa
3.Ken Ojala
4.Seppo Taalasmaa
5.Aamu Korhonen
6.Jukka Salin
7.Kari Taalasmaa
mahdotonta jatkaa enää,mutta tässä on kuitenkin 3 huonointa:
1.Jaana Nieminen
2.Ami Rasi
3.Aleksi Salin
järjestys
1
155
Vastaukset
- hiiiiiu
no tota...Ismo ja ulla kyllä osaavat hommansa.
Mut sitten toi Kentsu....miten laitoit sen noin korkealle? se ei kyllä ole oikein, miten sen nyt sanois...luonnollinen. vähän liian televisiosarjamainen. =) sellainen ääripää. en oikein osaa selittää, mutta vois se jotain rajaa laittaa sille monkumiselleen.
Ei kyllä myöskään Aamu korhonen ole mielestäni mitenkään erityisen taitava. kyllähän ne tommoset perusjutut menee, mutta entä jos Aamu (tai kentsu) joutus näytteleen jotain traagista, jossa rakas on kuolemaisillaan ja sitten kuolee käsivarsille tai jotain. eivät varmasti sais siihen samanlaista tunnetta mukaan kuin joku Nicolas Gage tai Elijah wood tai Ullan esittäjä.
Katjan esittäjä on kyllä minusta myöskin erittäin taitava näyttelemään erilaisia tunnetiloja ja muita.
Yksi juttu minua ihmetyttää. Nimittäin se, että miksi mielestäsi jaanan esittäjä on surkea näyttelijä? Kyllä jos totta puhutaan, niin Amin esittäjä on ylivoimaisesti surkein näyttelijä mitä televisiossa on nähty (tai no enhän mä kaikkia tv:ssä näytettyjä näyttelijäsuorituksia ole nähnyt..=)
Mitenkähän kummassa se sönköttäjä on saanut sen roolin?? (ellei sitten kohta selviä, että Ami käy puheterapiassa jonkin lievän halvauksen seurauksena)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203