Jumalan Ruoska lopunajalla.

Orginal-Vastavoima

Jumalan Ruoska ruoskii lopunajalla eli nyt.
Tässä toivon asiallista keskustelua aiheesta, Parannus ja anti-parannus = lääkärit Jumalan vastustajina.

Ilmestyskirja 2:
Ilm. 2:20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
-Miksi Jumala laittaa ihmisen, miehen tahi naisen sairasvuoteeseen?
SYY ?

14

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkoTUTTUA

SYNTI ON SAIRAUS, OIKEASTAAN MIELISAIRAUS, VAIN H*LL* VASTUSTAA LUOJAANSA.

• Orginal-Vastavoima

Okei.
        Miksi tässä tapauksessa Jumala laittaa ihmisen sairasvuoteelle?

• DANI-EL
        Orginal-Vastavoima kirjoitti:

Okei.
        Miksi tässä tapauksessa Jumala laittaa ihmisen sairasvuoteelle?

Hän ei tapa heti, vaan Rakkaus sietää syntiä ja Rakkaus antaa, myös aikaa, valintaan riittävän mahdollisuuden, Hän vielä yrittää suostutella parannukseen, sillä Luoja ei tahdo tuhota ihmistä, jos se ei ole välttämätöntä. JUMALA tietää kaiken, ja kun ihminen on lopullisesti paatunut, ja silloin TUOMIO TULEE yleensä varsin pian, kuolema. Tästä olen kuullut riittävästi seurakuntalaisten kertomuksia, niistä syntisistä jotka eivät suostuneet luopumaan helmasynneistään mm. juoppous.

• samaseJaLisääKahvia

Oletus että Jumala laittaa haureudessa elävän lääkärin tautivuoteeseen.
        Lääkäri on nainut mennyt naimisiin hoitajan kanssa joka ei ole neitsyt, eli on toisen miehen oma. nyt lääkeri viekoittelee ihanan hoitajan ja menee naimisiin hoitajan kanssa ja sitten...
        sekä lääkäri että hoitaja joutuvat sairasvuoteeseen.

Nyt molemmat kuoleman pelosta, vaikka tietävät että Jeesus pitää taivaan ovea auki, poaniikissa jouksevat jokaisen noidan ja velhon luona etsimässä pelastusta.
        on tämä satiiria tahi ironiaa vai mitä..

en tiedä
        Mitä Jumalan nimi, Jeesus, = Yeshua on SUOMEKSI?
        JHWH Pelastaa
        JHWH Parantaa

tästä nimestä saa hyvän, tulkinnan Mosze sivuilta.

miten joku ihminen saataa kuvitella olevansa niin viisas että tietää mikä on jokaiselle sielulle hyvä?

todellaovat kooroittaneet itsensä Jumalan kaltaisiksi ja vielä tahtovat mennä yli!

Mutta kun Jumala vastaa minulle, jokainen lääkäri jota 'tutkin' saa paljon jalkoja vatsan alle, ja jos he ehtivtä juosta pelastukseen se on Jumalan tykö, he pelastuvat, mutta jos eivät ehdi, varmasti ovat kuoleman oman.
        valitettavasti.

• voijavoijavoi

Jumalan ilmoitettu tahto:
        ÄLÄ SALLI NOIDAN = Velhon elää!

• Orginal-Vastavoima

Vesa-Ilkka Laurio, Miten on vieläkö TOTUUS on asia mitä etsit ja ajat?
      jos näin on voitko selventää, kuka tässä tapauksessa on vastustaja jos joku estää tahi minimoi Jumalan ilmoitetun tahdon?

Itse ymmärrän että SYY miksi Jumala laittaa USKOVAN, tautivuoteeseen on tämä:
      IHMINEN tekee parannuksen ja pelastuu.

minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;

SYY = syntielämä ja 'paha mieli'
      Jumalan Pelastajan / Parantajan "lääke" = tautivuode.
      Jos lääke toimii, ihminen tekee parannuksen ja pelastuu.

Mitä mieltä olette aivoituksesta?

• Orginal-Vastavoima

Jos syntinen sairasvuoteella ei tee parannusta, Jumala ottaa vasaran sijasta moskan, isompi vasasa.
      ellei sekään toimi Jumala ottaa lekan.
      Vasara saattaa painaa 2 kg
      Moska saattaa painaa 5 kg
      Leka painaa 15 kg.
      Nyt Mitä on Jos joku joka kuvittelee olevansa PELASTAJA niin pelastaa sairasvuoteella olijan, niin onko kyseinen tekijä Jumalan tahdon vastustaja ja korottanut itsensä Jumalan asemaa tahi yli?

Eli lääkärit kuvittelevat että voivat olla ja 'ovat' tietoisia mikä on potilaalle hyväksi!
      Kumpoi tietää ihmisen sielun ja sen 'sokkelot' ja TIETÄÄ, ei kuvittele tahi luule, mikä on sairasvuoteella kituvalle potilaalle hyväksi?

Jumala vai ihminen = lääkääri?

ja lisää kahvia, ei pullaa

• Orginal-Vastavoima

Vesa-Ilkka Laurio
      Jos TOTUUS kiinnostaa kuten kovasti huudat, niin:
      Mikä on SYY miksi tässä tapauksessa oleva potilas ON sairasvuoteen oma?
      SYY - seuraus.
      Haureus ? lihallinen vai hengen haureus?
      Mitä ja mikä on 'Iisebell' ja samalla Bileam ?

• Orginal-Vastavoima

Vesa-Ilkka Laurio
      Olen ymmärtänyt että olet LÄÄKÄRI ?
      Joten mitä neuvot jos joku sairastaa, Parannusta vai lääkärin hoitoa?
      Kuten usein, nyt en tahdo että sidot itsesi sanoillasi, oman suusi sanoilla, vaan sanon että tiedät mitä ja miksi. :)

Mitä Jumala sanoo lääkäreistä ja miten Jumala määrittelee heidät?

ilmoita minulle, mitä ON Kirjoitettu.

tässä mallia:

3. Moos. 19:26 Älkää syökö mitään verinensä. Älkää merkeistä ennustelko älkääkä harjoittako noituutta.

2. Kun. 17:17 Ja he panivat poikansa ja tyttärensä kulkemaan tulen läpi ja tekivät taikoja ja harjoittivat noituutta. He myivät itsensä tekemään sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, ja vihoittivat hänet.

Dan. 5:11 Sinun valtakunnassasi on mies, jossa on pyhien jumalien henki ja jolla sinun isäsi päivinä havaittiin olevan valistus ja ymmärrys ynnä viisaus, samankaltainen kuin jumalien; hänet asetti isäsi, kuningas Nebukadnessar, tietäjäin, noitien, kaldealaisten ja tähtienselittäjäin päämieheksi-sinun isäsi, kuningas-

Ap. t. 13:8 Mutta Elymas, noita-sillä niin tulkitaan hänen nimensä-vastusti heitä, koettaen kääntää käskynhaltijaa pois uskosta.
      9 Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu, täynnä Pyhää Henkeä loi katseensa häneen
      10 ja sanoi: "Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskauden vihollinen, etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä?
      11 Ja nyt, katso, Herran käsi on sinun päälläsi, ja sinä tulet sokeaksi etkä aurinkoa näe säädettyyn aikaan asti." Ja heti lankesi hänen päällensä synkeys ja pimeys, ja hän kävi ympäri ja etsi taluttajaa.
      Näyttää siltä että Jumala ei oikein tykkää noidista tahi velhoista.

Mitä ovat velhot, Jumalan määrittelyn mukaan?

2. Moos. 22:18 Velhonaisen älä salli elää.

Jes. 47:9 Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi äkisti, yhtenä päivänä: lapsettomuus ja leskeys; ne kohtaavat sinua täydeltänsä, huolimatta velhouksiesi paljoudesta, loitsujesi suuresta voimasta.

2. Kun. 9:22 Kun Jooram näki Jeehun, kysyi hän: "Onko kaikki hyvin, Jeehu?" Tämä vastasi: "Kuinka kaikki voisi olla hyvin, kun sinun äitisi Iisebelin haureus ja hänen monet velhoutensa yhä vielä jatkuvat?"
      Meidän vanha tuttu, noita-akka ja velhot ja IISEBELL.

Miksi Jumala laittaa USKOVAN, ei jumaltonta sairasvuoteelle?
      veiläkö Totuus maistuu ? :)

• Orginal-Vastavoima

ja sitten viimeinen jos tahdot etsiä TOTUUTTA :)

Ilm. 9:21 He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.

Velhot tekevät MURHIA ?
      abortit ?
      mitä sanoja mahdetaan käyttää velhosta ?
      apteekkari ?
      pillerinpyörittäjä ?
      nykykielellä. lääketehdas ?
      eli ehkäisypilleri ja vielä pahempi "katumus.-pilleri".
      jos tahdot, voin kertoa mitä Jumala ajetele noita-akoista ja velhoista.
      se on lääkrärit jotka ovat koroittaneet itsensä Jumalan asemaa, Jumalan sijaiseksi maanpäällä.
      Paaviksi paavin paikalle :)
      Minä Vastavoima alias Jumalan Ruoska en ole koroittanut itseäni JUmalan sijaa, vaan anon ja rukoilen että saan LAHJAN ja vieläpä parhaat lahjat, esim, Profeetta joka NÄKEE NIINKUIN Jumala.
      ja Kuulee ja tietää monia asiioita NIINKUIN Jumala.
      esim Elisan palvelija kun pitallinen tuli PROFEETAN luokse ei lääkärin:

Minä en ole lääkäri, Jumalan sijainen = pelastaja, vaan RUKOILEN että saan PROFEETAN viran ja siihen tarvittavan ASEMAN ja työkalu pakin.

Nyt mikä työkalu pakki on kyseisen ilmestyskirjan kohdalla hyvä, jos tahtoo tehdä Jumalan tahdon?
      Kuka tappaa lapset tappalla ?
      Profeetta vai lääkärit lääkeillä ja aborteilla?
      sii murhaavat ihmisiä kuten Jumala sanoo.

ei etsi heille parannusta vaan kuvittelevat olevansa viisaimpia kuin Jumala itse.
      ja minä, alias vastavoima pyydän että saan voimaa että voin estää ja tohota kaikkki jotka vastustavat Jumalan tahtoa.

ja kuten kirjoitin:

lainaus sivulta:
      http://magneettimedia.com/mita-niinisto-sanoi-eusta-yli-20-vuotta-sitten/#comment-29248
      MUista että asialla on ENNENMUUTA Hengellinen sanoma = Morsian puhdistetaan.

ENNEN MUUTA HENGELLINEN ja SYY seuraus?
      MORSIAN seurakunta puhdistetaan?
      eli Ilm 2 luku ja JUmalan tautivuode.

Miten se oli ennenkuin tekstit poistetiin että MINÄ OLEN SAATANA JA SINÄ PELASTAJA?

miten on tahdotko sinä päivänä keskustella asiasta Kun Jumalan kanssa olen keskustellut kasvoista kasvoihin eli saannut sen RAUTAISEN valtikan? :)
      27 ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään-niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain-

Kuka käyttää rautaista valtikkaa ja keneen nähden ?
      sitä potilasta joka on jo kuollut ?
      mitä järkeä on kuolleita tappaa ?

joten, Miten on, MIKÄ henki sinulle todistaa että minä olen se paha ja sinä Lääkäri olet hyvä?
      varoitus tulevaisuuden kannalta.
      Joku Jumalan palvelija tulee ja puhdistaa Morsiammen.
      Jos Jumala on minulle armollinen, niin silloin se olen, minä ellei, menen pika kyydillä kotiin enkä juokse vatsavaivojen tahi minkään muuan sairausvuoteen takia noitien tahi velhojen tykö.
      Jumala kostaa sen jos niin teen.

Hyvää päivän jatkoa : sanoo Jumala Kaikkivaltias.

MUista että asialla on ENNENMUUTA Hengellinen sanoma = Morsian puhdistetaan.

• Orginal-Vastavoima

ja viimeinen ennen kuin jatkan seinää tuijottelua, niin:
      Jeesus sanoi, sinun oma suusi tuomitsee sinut.

Ihminen itse tuomitsee omalla suulla itsensä ?
      ja tätä ihmetttä olen viimeaikoina saanut kokea, jokainen on omien sanojen vanki ja tuomittu !
      eli JES 54: 13-17
      Jumalan palvelijan osa: perintö.

17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

Onko sinulla tämä PERINTÖ = Pyhä Henki ja sen tuoma valta ja oikeus: (joh 1:12)

12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

olen siis Jumalan lapsi ja perillinen, miten on sinun kanssasi.
      Galatalaiskirje.

eli kuka on nyt Jumalan ilmoitetun tahdon perusteella hyvä ja kuka paha?

Katso itse eteesi.
      sillä aikaa etsin Jumalan kasvoja, ja varmasti tulee päivä kun saan keskustella JUMALAN KAIKKIVALTIAAN KANSSA!
      whoouuh

• Enmustuksesi

Taidat tarkoittaa SSS Suomen hallitusta.
      Taitaa ennustuksesi pitää paikkansa.

• Ps3_ilm2

Ei tämä ole ennustus, vaan KESKUSTELEN Jumalani kanssa joka päivä ja hetki.
        Jos tuon Jumalan ilmoituksen esille se ei ole ennustus, vaan tosi-asia joka tulee mahdollisten ehtojen kautta valittavaksi.
        se että ennustaisin olisi noituutta.
        Tämä ei ole samaa mitä on rpofetoiminen.
        profetointi ei ole ennustamista. vaan tietoa tulevasta tahi muuta.

Proteettaa NÄKEE NIINKUIN Jumala!
        ja tietää tapahtumat osatekijät, mistä se tulee ja mihin se menee.
        ja sitten profeetta sanoo.
        ellet tee parannusta niin sitten...
        ja taas jos teette parannuksen niin sitten tulee ...

eli osin valinta.
        sitten on selviä ilmoituksia jotka tapahtuvat oli tilanne mikä tahansa.
        no sama se.
        jos tarkoitat sss. soini,sipilä,stup, miten lie kirjoitetaan, niin heille minulla on paljon asiaa mitä Jumala on ilmoittanut, mutta.
        voi ja voi ja voi:

Tuom. 6:1
        "Mene tässä voimassa..."
        Jumalan palvelija pelkäsi ja arkaili.
        Yön pimeyden turvin uskalsi villojen jälkeen toimia!

27 Niin Gideon otti palvelijoitaan kymmenen miestä ja teki, niinkuin Herra oli hänelle puhunut. Mutta kun hän isänsä perhettä ja kaupungin miehiä peljäten ei uskaltanut tehdä sitä päivällä, teki hän sen yöllä.

Mutta kun hän isänsä perhettä ja kaupungin miehiä peljäten ei uskaltanut tehdä sitä päivällä, teki hän sen yöllä.
        Inhimillinen pelko mutta vapisevin polvin teki ja se toimi!

eli itselläni on vapisevat polvet.
        Jeesus itki Getsemanessa. Miksi?
        pelosta ? ei vaan siitä mitä tiesi tulevan.

Minä tiedän mitä minulle tulee kun käyn esivallan "kimppuun" Jumalan voimalla.
        joten arkailen jopa sanoja täällä saati sitten kun tulee astua esille, niiden ihmisten eteen jotka ovat TIETOISESTI ANTANEET elämänsä saatanalle!

ja vielä on Jumala muutakin kertonut, mistä en nyt puhu, mutta minun vastustajani ei ole heikko ihminen!
        vaan taistelen Henki valtoja vastaan kuten Daniel, ja perkeleen lapset koittavat sen estää ja peloitella.
        mutta sama se.

EN LIIKU ennekuin Kohtaan Jumalan kasvoista kasvoihin, ja se mitä "vaadin" Jumalalta on teille salaisuus ja turhaa tietoa.

Jeesus sanoi Pietarille:

Johannes 21
        Joh. 21:18 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo."
        19 Mutta sen hän sanoi antaakseen tietää, minkäkaltaisella kuolemalla Pietari oli kirkastava Jumalaa. Ja tämän sanottuaan hän lausui hänelle: "Seuraa minua".
        mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo.

joopa joo.
        Mutta Herra, Minun Jumala vie minut sinne, ei saatana tahi ihminen:

Luuk 4:
        1 Sitten Jeesus täynnä Pyhää Henkeä palasi Jordanilta; ja Henki kuljetti häntä erämaassa,
        Jumala vei Pojan erämaahan ei perkele tahi ihminen.
        Miten on Johannes kastaja menetti päänsä kun arvosteli Kuningasta uudesta vaimosta!
        eli:

Matt. 14:4 Sillä Johannes oli sanonut hänelle: "Sinun ei ole lupa pitää häntä".

Mark. 6:18 ja Johannes oli sanonut Herodekselle: "Sinun ei ole lupa pitää veljesi vaimoa".

19 Ja Herodias piti vihaa häntä vastaan ja tahtoi tappaa hänet, mutta ei voinut.

5 Ja Herodes olisi tahtonut tappaa Johanneksen, mutta pelkäsi kansaa, sillä he pitivät häntä profeettana.
        no sama se.
        jos joku elää haureudessa, Jumalan VIHA on sen ihmisen päällä, jos ei tee parnnusta tulee kuolema.
        joten se siitä.

mutta minä etsin Jumalan kasvoja ja tulen kohtaaman Hänet, pian.
        hyvä ja eihyvä.
        sama se.
        Jeesus vie minut MINNE EN TAHDO MENNÄ:

ja jokainen ihminen jota olen nuhdellut on tahtinut pahaa minulle.
        sama se.
        Jes 54:13-17
        hah hah hah
        kaatukaa ja itkekää.

• Jumalan-Ruoska

Näyttää siltä että joku poistaa jatkuvasti tekstini :)
      eli ei bannia mutta pyyhykupia on käytetty ahkerasti:)
      http://magneettimedia.com/mita-niinisto-sanoi-eusta-yli-20-vuotta-sitten/#comment-29227
      hah hah hah PELKURI!
      Miksi et vastaa huutosi!
      Vesa-Ilkka Laurio,

ha hah hha pelkuri!
      pelkurit EIVÄT PÄÄSE TAIVAASEEN:

Ilm. 21:8 Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

- pelkurit
      - noidat
      - velhot
      pelkuri!
      joukse äitisi helmoihin !
      jos on alus vaateesi likaiset, eli kakkaa tahi pissaa, vaihda toki!
      ja seuraavan kerran älä uhoa jos et vastaaa huutoosi!
      kurja syntisäkki ja kurja murhaaja(oletus että olet lääkäri"!)
      no sama se.

juuri sinun kaltaisten pelkurien takia vielä joudun odottamaan Jumalaa, muuten olisin jo kotona!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1436
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1405
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      311
      1184
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1097
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      33
      925
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      904
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      878
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      845
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      817
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      804
    Aihe