Miks olen niin yksinäinen

Naiset.syrjii.rumia

Koska olen niin ruma.

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerroppa

No kuvaile itseäsi, miksi muka luulet olevasi ruma?

• tnainen

Ei elämää kannata rakentaa vaan sen varaan, että miellyttää naisia. Sun ei tarvii olla kokonaan yksinäinen, sillä voithan sä hankkia kavereita olla niiden kanssa? Oikeet ystävät ei kato ulkonäköä, joten siitä sä tiedät ettet oo ihan kusipäiden kanssa tekemisissä. Ja kannattaa muistaa ettei ulkonäkö oo se tärkein asia, naiset rakastaa itsevarmoja ja kilttejä miehiä. Se ettei joku oo ehkä kaikkein komein ruusu, niin ei se oo siltä pois. Tosi hyvästä ulkonäöstä on hyötyä, ja paremman näköset ihmiset ns. saa enemmän. Mutta ikinä ei kannata aatella, että on liian ruma saadakseen naisen huomiota. Ei komee mieskään oo mitään ilman itseluottamusta.

• Sad-But-true

Yksinäisyys johtuu usein rumuudesta ja siitää että on erilainen. Sellasta ei hyväksytä porukkaan kun ei ole muodin mukaisia vaatteita eikä i podeja

• Ossankussa

"Jokaiselle joku ompi rakkain..." Ei ulkonäkö ole aikuiselle tärkein kriteeri. Kyllä luonne ratkaisee loppupelissä - ainakin pitkässä avioliitossa.

• yksinäinen-mies

Paitsi naisille se miehen ulkonäkö on tärkein asia eikä rumat pääse seurustelemaan kuten minä.

• arvo.e

Kannatan lausetta: Kauneus on katoavaista, mutta rumuus vaan lisääntyy.

• mennikäissyndrooma

Ruma mies on seksikäs! Hjallis Harkimokin on ruma, hänellä on tosi rahaa. Raha voittaa aina ulkonäön. Silti: Moni vastaanottokeskuksen mies on ruma ja aivan köyhä eikä osaa edes lukea, mutta naiset juoksee villinä perässä, koska he haluavat olla "se pelastava enkeli". Säälittävä mies saa todella hyvännäköisiä ja kilttejä naisia. Moni invalidikin saa kivan blondin, joka haluaa hoitaa ja jotenkin vallita.

Komea, älykäs ja keskituloinen mies on usein yksin, koska häntä pidetään liian kunnollisena.

Suomalaiset naiset käyvät Virossa antamassa seksiä kodittomille ja työttömille narkomaaneille sekä alkoholisteille. Virolaiset ihmetelevät, koska Viron naiset arvostavat ihan eri asioita.

Suomen nainen ei paljon vaadi mieheltä: kaikki kelpaa. Mutta SINÄ RUMILUS - huolitko sinä Suomi-naisen? Olisiko kuitenkin pieni söpö kiinatar kivempi...

• Kuoletaparaiskaa

Jännä keskustelu. Tälläisiä keskusteluja pitäisi olla enemmän ja väkivaltaisia pakottamisia seksiin voimalla käyttäen vähemmän. Mitenköhän ihmiskunta menee eteenpäin kuin ilmoitetaan tuhansia raiskauksia ilman väkivaltaista voiman käyttöä Vuodesta toiseen. Taitaa rasismi olla niin sisä siittoista että kansan ehkä pitäisi tietää oikeat rasismi tekijät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2373
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2106
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      44
      2068
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      323
      1863
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      119
      1514
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1435
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1167
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1065
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe