Pitääkö huhut paikkansa että vaskivedelle suunnittelee eräs terveys alan yritys
pakolaisten sijoittamista. Ei minulla ole mitään sitä vastaan päin vastoin olis hienoa nähdä nuoria miehiä.
Pakolaisia vaskivedelle???
7
149
Vastaukset
- Terkkas22
Pitää paikkansa ,koska on omistajalta taholta,halua.
- hölmöläiset
Kuulemma kaikki tyhjät talot pakkolunastetaan Vaskivedellä ja niihin sijoitetaan pakolaisia, puhutaan jopa tuhannesta henkilöstä.
- suomalaiset.vähemmistö
suomen miehittäminen on hyvässä vauhdissa...
- Sleepy
Valtio avustaa näiden pakolaisten ylläpitoa pari vuotta, sen jälkeen mamut painelevat Etelä-Suomen isompien kaupunkien slummeihin. Kyllä se väkiluvun kasvu ja koulujen pelastus on lyhytaikainen ilo.
- VaskiMaksaaIslamTaksaa
Maksakaa lisää veroja joten saatte hieno moskeija Vaskivedelle!
http://www.barenakedislam.com/2015/10/31/hungarian-prime-minister-accuses-george-soros-of-stoking-the-muslim-invasion-to-weaken-europe/ - Haisu
Virroille ketään tuu kun perussuomalaisten pää narsisti ei salli nuukuuksissaan ees sitä.
- synkky
Kyllä olis suotavaa tänne vaskivedelle saada pakolaisia ja muitakin ihmisiä.
Täällä on kaikki sukua toisilleen saman näköisiä ja luonteen piirre on sama.
Tämä ei ole hyvä sillä se johtaa umpimielisyyteen ja tuhoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481271- 1581077
- 61942
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli179747Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 8732
- 11719
- 346708
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78665