Pitääkö huhut paikkansa että vaskivedelle suunnittelee eräs terveys alan yritys
pakolaisten sijoittamista. Ei minulla ole mitään sitä vastaan päin vastoin olis hienoa nähdä nuoria miehiä.
Pakolaisia vaskivedelle???
7
135
Vastaukset
- Terkkas22
Pitää paikkansa ,koska on omistajalta taholta,halua.
- hölmöläiset
Kuulemma kaikki tyhjät talot pakkolunastetaan Vaskivedellä ja niihin sijoitetaan pakolaisia, puhutaan jopa tuhannesta henkilöstä.
- suomalaiset.vähemmistö
suomen miehittäminen on hyvässä vauhdissa...
- Sleepy
Valtio avustaa näiden pakolaisten ylläpitoa pari vuotta, sen jälkeen mamut painelevat Etelä-Suomen isompien kaupunkien slummeihin. Kyllä se väkiluvun kasvu ja koulujen pelastus on lyhytaikainen ilo.
- VaskiMaksaaIslamTaksaa
Maksakaa lisää veroja joten saatte hieno moskeija Vaskivedelle!
http://www.barenakedislam.com/2015/10/31/hungarian-prime-minister-accuses-george-soros-of-stoking-the-muslim-invasion-to-weaken-europe/ - Haisu
Virroille ketään tuu kun perussuomalaisten pää narsisti ei salli nuukuuksissaan ees sitä.
- synkky
Kyllä olis suotavaa tänne vaskivedelle saada pakolaisia ja muitakin ihmisiä.
Täällä on kaikki sukua toisilleen saman näköisiä ja luonteen piirre on sama.
Tämä ei ole hyvä sillä se johtaa umpimielisyyteen ja tuhoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408