ROSKAN YSTÄVÄN JUHLAA!...

TRÄSHMÄN

...JA TUSKAA! Löysin kirpparilta seuraavat roska"klassikot" veehooässänä: Star Pilot, ETV, Atlantiksen Kostajat, Taistelijoiden Saari, Equinox, Captain America, Trogi, Katujen Kuningas. Mitä nää on?

8

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mystery-86

tuossa on hyviä kohtia,mutta? budjettiin nähden jotkut kohdat on tehty liian tosissaan,siis kyllähän nyt joissakin B-irroitteluissa toimii tuo että tehdään liian tosissaan....kuten vaikkapa NIGHT OF THE LIVING DEADISSA,THE EVIL DEADISSA sekä vaikkapa UNCLE SAMISSA.Ehkäpä näin on pitänyt tapahtua noiden suhteen ja muiden...että päästiin eteenpäin noissa....ja että tuollainen toi rohkeutta,uusille yrittäjille.Joissakin kyllä on se että on liikaa yritetty peittää mokia....eihän se mitään meinaa jos vähän yrittää peittää jollakin keinoilla.Kuten vaikkapa BAD TASTE...se sinko kohta....sinko on itse rakennettu,aivn päin persusta,kärki liian kevyt ja sitten kun ampu tulee niin se kuti ei lähde edes siitä singosta,koska se lentää väärin sen lentorata menee miten sattuun ja kuitenkin on yritetty saada näyttämään tuo kohta aidolta,tuollaista se on siihen on liitetty joku toinen kohta tai jotain.Muuten asiasta toiseen niin pieniä korjauksia kun aikasemmin heitin kommentteja BAD TASTESTA....niin se lammas kohta on hienoa kyllä feikki....helpotus...eläimen puolesta....se on jostakin toisesta leffasta,liitetty vaan BAD TASTEEN.

• mystery-86

ostitko kyseiset leffat Tampereen, Hesan vai Järvenpään kirpparilta....luultavasti Jäken,noilla tekeleillä on tekijöille varmasti tunnearvoa,vaikka ne kuinka kömpelöitä olisivat heidän mielestään.Onhan tuossa Trogissa kyllä sellaista mukavaa tunnelmaa,tempo nyt on aika kumma mutta? toisaalta koko leffa on sitä.Onhan siinä jonkin verran vakuuttaviakin kohtia,riskeerausta on myös pikkasen mukana.Star pilotin olen joskus nähnyt oliko siinä tuo Mark Hamill (robotronics)(tähtien sota)(wing commander peli).Kun en nyt oikein tahdo muistaa....hhmm..se on aika tuollainen perus sci-fi paukuttelu B-hengessä...jos nyt ei muisti petä.Atlantiksen kostajat en muistaakseni ole nähnyt...kumma kyllä yleensä muistan aivan liian hyvin B-irroittelut.Etv voi helvetti jumalaa ei ole olemassa....älä nyt kuule laita tuollaasta.....sehän on pahempi kuin kaikki huonot lasetnohjelmat yhteensä,pienen kakkosen transukin häpeäisi tuota ei ei ja ei.Saksalaiset sellaiset hilpeät filmitkin ovat parempia.Taistelijoiden saari...ei tule mittän mieleen....ööö...pitää etsiä kans jostain itelle nuo kyseiset leffat..mutta? ei etev.Equinox elikkä luultavsti sci-fi tai thrilleri jossa on sci-fi vaikutteita....tapahtuu avaruudessa tai vedenalla...niin tuota kun minä rakastan noita SPLATTEREITA....siinä on minun hommani kommentoida niitä.Tottakai myös vanhoja muita pikkubudjet leffoi.Katujen kuningas olisiko joku tuollainen missä on joku prinssi tai siihen malliin että jotakin köyhää nuonukaista alettais nimittää katujen kuninkaaksi.Siinähän voisi olla jotain toimintaa itämaisilla kaduilla....tai sitten kyseessä on joku poliisi pamputtelu,kopistelu ihmetys....niin kumpi tahansa voi olla mahdollista.Luultavasti tuohon on kyllä käytetty vähän enemmän sitä rahaa ainakin tehosteisiin samaa voisi sanoa tuosta Equinoxista....ainakin osittain.Captain America....mutta? siinäpä vasta leffa joka yrittää olla niin Usa...ja ihmisten puolesta sekoilu,no kyllähän siitä ihan hyvät fiilikset lähti...todellista Captain Americaa ei ole kyllä nähty...ei sitten mitään siitä...siinäpä on monenlaista pöljää mutta? jollakin ta´solla myös toimivaa.Sitten se että onko nyt kyseessä se joka perustuu Marvel sarjakuviin vai joku muu Captain America....sillä kylläpä noita elementtejä ja juttuja on muissakin B-irroitteluissa.

• TRÄSHMÄN

Niin, koko läjä on joulun pyhinä katottu! Huh-HuH!! Ja kyllä tosi kovan läjän ostinkin! Kaikki ihan sairaan kovaa träshiä! Mä en oo mikään splätter-fani, vaan muhun iskee juuri kunnon koomiset kökköilyt, semmoset joissa on ihan naurettavan paperiset tehosteet, vaikka on yritetty tehdä tosi kovaa juttua, siis tämmöset träshiset toimintakökköilyt. Niin, ja tietenkin maustettuina ihanan pökkelöillä dialogeilla. Nauru Maittaa!! Niin, ja nyt näihin leffoihin: Star Pilot on japsisifeilykökköily, Atlantiksen Kostajat jenkki-italotoimintaträshäily, Taistelijoiden Saari jenkki-japsitoimintaroskailu, Captain Americasta en tiedä onko se jostain sarjakuvasta, mutta se on taiten kieli poskessa tehty supersankariparodia. Kapteeni on leffan alussa juoppo! No entäpäs Equinox sitten? Se on ihanan sekavajuoninen "itse pääpiru sheriffinä"- leffa josta löytyy näkymättömiä ovia metsän keskellä, josta päästään vihreään maahan, Ray Harryhousenin dinoja sekä aikuisia näyttelemässä nuoria. Täyttä avantgardea siis! No, Trogi on hirviöroskailuiden aatelia. Mutta entäpäs ETV sitten? Se vaatii jo syvää perehtyneisyyttä träshiin ja sitä kautta saatua avarakatseisuutta. Kannen mukaan sitä luulisi lastenelokuvaksi, mutta onkin kummallinen sekoitus "lasten"-ja "aikuisten" elokuvaa. If you know what I mean? I don´t! Mutta mie pidin!

• TRÄSHMÄN
        TRÄSHMÄN kirjoitti:

Niin, koko läjä on joulun pyhinä katottu! Huh-HuH!! Ja kyllä tosi kovan läjän ostinkin! Kaikki ihan sairaan kovaa träshiä! Mä en oo mikään splätter-fani, vaan muhun iskee juuri kunnon koomiset kökköilyt, semmoset joissa on ihan naurettavan paperiset tehosteet, vaikka on yritetty tehdä tosi kovaa juttua, siis tämmöset träshiset toimintakökköilyt. Niin, ja tietenkin maustettuina ihanan pökkelöillä dialogeilla. Nauru Maittaa!! Niin, ja nyt näihin leffoihin: Star Pilot on japsisifeilykökköily, Atlantiksen Kostajat jenkki-italotoimintaträshäily, Taistelijoiden Saari jenkki-japsitoimintaroskailu, Captain Americasta en tiedä onko se jostain sarjakuvasta, mutta se on taiten kieli poskessa tehty supersankariparodia. Kapteeni on leffan alussa juoppo! No entäpäs Equinox sitten? Se on ihanan sekavajuoninen "itse pääpiru sheriffinä"- leffa josta löytyy näkymättömiä ovia metsän keskellä, josta päästään vihreään maahan, Ray Harryhousenin dinoja sekä aikuisia näyttelemässä nuoria. Täyttä avantgardea siis! No, Trogi on hirviöroskailuiden aatelia. Mutta entäpäs ETV sitten? Se vaatii jo syvää perehtyneisyyttä träshiin ja sitä kautta saatua avarakatseisuutta. Kannen mukaan sitä luulisi lastenelokuvaksi, mutta onkin kummallinen sekoitus "lasten"-ja "aikuisten" elokuvaa. If you know what I mean? I don´t! Mutta mie pidin!

Se Katujen Kuningas unohtu! Se on oikeastaan Terminator uskonnollisena elokuvana. Uskonnollinen elokuva jossa on väkivaltaa, karatea ja discoilua hillittömissa vetimissä! Funky!!

• TRÄSHMÄN
        TRÄSHMÄN kirjoitti:

Se Katujen Kuningas unohtu! Se on oikeastaan Terminator uskonnollisena elokuvana. Uskonnollinen elokuva jossa on väkivaltaa, karatea ja discoilua hillittömissa vetimissä! Funky!!

Mä löysin nää Valtterista, Helsingistä. Myyjä oli träshfani joka siirtyy deeveedeihin. Ostin häneltä myös Voodoovuoren Salaisuuden joka ei ollut ihan ykkösträshiä,ässäträshiä, mutta ihan mukava apocalypseleffan, amatsoniheimon ja muinaisen avaruusrodun sekoitus. Mutta nyt mä lopetan! Hyvää Yötä ja Hyvää Uutta Vuotta!

• mystery-86
        TRÄSHMÄN kirjoitti:

aivan onhan tuossa jo aika valaisevaa tekstiä (halpa lamppu kyseessä joka välkkyy).Metkaa meininkiä yllin kyllin ja tuntuu aivan vatsan ja takaraivon pohjassa saakka.Mukavasti kutkuttaa tyylitajua ja hämmästely pistettä.Kyllähän nyt nuo leffat pitää katsoa....tsiikaan kyllä noista ne mitä en ole nähnyt,mutta? nyt en ole päässyt etsimään niitä Tampereelta....olin kyllä tuol Ruutanassa,mutta? eipä päästy menee Tampereelle,siletä olisin ostanut kaikkee kovaa SPLATTERIA ym.....hippi jai jee.........uh oh.Etv todella on tuollainen välillä yrittää olla tosissaan otettava aikuisten Draama ja saippualiukastelu mömmö.Sitten yrittää olla aidosti jännittävä kuin joku kauhuleffa....pitkälle ei ole päästy ei edes lähelle toista mielen ulottuvuutta ja neroutta...no jaa yritystä on ollut....tahatonta huumoria alusta loppuun saakka....joka aivan vähän saa hymyilemään ja nauramaan,mutta? on tuossa kuitenkin se että sitä katsoo jo sen omituisuuden takia ja sen että se ei eds näytä eikä tunnu sci-filtä.

• mystery-86
        TRÄSHMÄN kirjoitti:

ou jees....pitää tuotakin metsästää...niin katso muuten tuota....STARCRYSTAL ja PUPPET MASTERIT ja THE DOLLS sekä PULSE ja tietenkin EPÄKUOLLEET ja FRÄNKENSTRÖM.

• mystery-86
        TRÄSHMÄN kirjoitti:

Mä löysin nää Valtterista, Helsingistä. Myyjä oli träshfani joka siirtyy deeveedeihin. Ostin häneltä myös Voodoovuoren Salaisuuden joka ei ollut ihan ykkösträshiä,ässäträshiä, mutta ihan mukava apocalypseleffan, amatsoniheimon ja muinaisen avaruusrodun sekoitus. Mutta nyt mä lopetan! Hyvää Yötä ja Hyvää Uutta Vuotta!

hän on suositellut mulle tosi hyvii SPLATTEREITA ja vanhoja pikku budjetin peruskauhu leffoi ym....hienoa että löysit taas lisää haluamaasi.Kuulostaapa moniuloitteiselta....hmm....tulee ihan Troma mieleen ja myös muut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3485
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1194
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      213
      886
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe