Tänään tulee sit kotimainen nuorisoelokuva. Kyseinen teoshan on menestynyt ja saanut paljon arvostusta myös maamme rajojen ulkopuolella.
En tähän halua tehdä mitään arvostelua kyseisestä elokuvasta, mutta toivoisin, että yle näyttäisi paljon enemmän tämän tyylisiä filmejä ja mielummin päiväsaikaan. Esimerkiksi nyt joulunaikaan ei telkkarista tunnu tulevan juurikaan mitään katsottavaa.
Menolippu Mombasaan!
17
2388
Vastaukset
- Palautteen antaja
Kannattaa antaa palautetta ylelle mitä haluaa nähdä. Minulle vastattiin henk.koht maililla että toiveeni toteuteaan loppuvuodesta.
- NKL
Ihan positiivista, että noinkin iso laitos kuin yle vastaa palautteeseen ja pyrkii myös toteuttamaan toiveita. Pitää kokeilla. Toivottavasti muutenkin nuoret lähtevät liikkeelle niin saadaan vastinetta lupamaksuille.
Niin unohtui tuosta edellisestä viestistä, että kannattaa katsoa tuo tämän päiväinen elokuva.
- eukko
ihan hyvä kuva.
- Ukko
Ei kummonen kuva. Sekava ja lapsellinen. Varsinkin alku. Ne alun musa-ja keikkakohtaukset olivat tosi korneja. Miks nuortenleffoissa-ja kirjoissa kaikki keikka-ja musakohtaukset on aina niin surkuhupasia? Siksi kun ne on yleensä tehny tyypit jotka ei oo siinä maailmassa olleet, eivät käsitä sitä maailmaa, täysin vieras, outo maailma niille.
- EIIen
Pidin elokuvasta, näin ekan kerran
surullinen, mieleen painuva, hyvät näyttelijäsuoritukset, vakava aihe.
kaikinpuolin ihana elokuva, kannatti katsoa :D - 787
tekikö vaan yhden elokuvan
- jäsen J
787 kirjoitti:
tekikö vaan yhden elokuvan
Eipä ole näkynyt muissa elokuvissa. Mutta olihan siellä meidän Katri.
- Turunmaa
jäsen J kirjoitti:
Eipä ole näkynyt muissa elokuvissa. Mutta olihan siellä meidän Katri.
Minua järkytti elokuvan alku myös... Miksi tehdä elokuva syöpää sairastavista nuorista, ja siten saada pahin mahdollinen alku ko elokuvalle ?
Oli melkein kuin Kaurismäen " Mies ilman kasvoja " elokuva, ja siten ihan pohjalta aloitettiin... - Mannen från Mallorca
Turunmaa kirjoitti:
Minua järkytti elokuvan alku myös... Miksi tehdä elokuva syöpää sairastavista nuorista, ja siten saada pahin mahdollinen alku ko elokuvalle ?
Oli melkein kuin Kaurismäen " Mies ilman kasvoja " elokuva, ja siten ihan pohjalta aloitettiin...Alussa elokuviin koetetaan hakea oikeaa " fiilistä ".
Jostakin juoni alkaa, ja siten alussa on hyvä tapahtua jotakin " mietittävää "...
Monasti kotimaisissa elokuvissa ei ole tätä, ja siten moni kyllästyy jo alussa ?
- PÖFF
Minusta elokuvassa oli menoa ja meininkiä.
Tämä kuuluu harvoihin, ja niihin elokuviin missä juoni ei ole ennalta arvattavissa.
Toivonkin tekijälle hyviä jatkoja, ja alkanutta Uutta 2005 vuotta. - You Bet
Ollaanko elokuvan lopussa Kalajoella vai Yyterissä ?
Tietääkö kukaan, mikä ranta toimii Mombasana ?- Boogie Club
Elokuvaassa Mombasana toimii kuulut Yyterin hiekat.
Se tunnistaa elokuvassa Reposaaren silta kohtaus, missä ajetaan kohti Mombasan rantaa.
Monet eivät tiedä, että loppukohtaus on filmattu Suomessa. - jepjepjep
Boogie Club kirjoitti:
Elokuvaassa Mombasana toimii kuulut Yyterin hiekat.
Se tunnistaa elokuvassa Reposaaren silta kohtaus, missä ajetaan kohti Mombasan rantaa.
Monet eivät tiedä, että loppukohtaus on filmattu Suomessa.Missä muualla se ois sitten muka kuvattu ku suomessa? Eiköhän ne jsut siks muka aja vaan sinne rannalle, et se tyyppi muka ns pääsis sinne "mombasaansa". Mäntyjähän siinä rannalla kasvaa eikä palmuja.
- pitopalvelu
Kenen kappale oli alunperin MOMBASA ?
Milloin se esitettiin ensi kerran ja missä ?- tälläistä lisää
Taiskan levyhän se mombasa on.
Elokuva muuten on mielestäni yksi kaikkein aikojen parhaista kotimaisista.
Kun saa nauraa ja itkeä samassa kuvassa, silloin ollaan jo paljon saavutettu.
Näin elokuvan sekä teatterissa, että ruudussa.
Ehkä elokuvanautintoa lisäsi vielä se, että olen savolainen lapinhullu, ja elokuvissa käytiin sekä Kuopiossa, että Saariselän maisemissa.
- valkotakki
Keitä olivat päänäytteijät elokuvassa ?
kumpi heistä ei päässyt ylioppilaaksi. - hessu51
Tämä elokuva oli erikoinen,näin sen eräänä yönä Kanal ,kuvaa todellistä ystävyyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484