Minulla ei ole ketään

yksinäinen.neito

Olen tosi yksinäinen. Äitini, isäni, isovanhempani, sisarukseni, muut sukulaiset ja ystävät eivät pidä minuun enää mitään yhteyttä. Olen heille kuin kuollut. Olen yrittänyt saada ystäviä opintojen kautta, mutta kaikki tuntuvat olevan tosi kiireisiä ja itse olen aina se ekana yhteyttä ottava osapuoli. En näe elämälläni mitään merkitystä. En tiedä kauanko jaksan tälläistä, nyt on vuosi mennyt.. Olen entinen Jehovan todistaja, siinä syy mikseivät sukulaiseni pidä minua minää , sillä olen ns. luopio. Mistä voisin löytää iloa elämääni? Lääkkeet eivät houkuta

21

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisaaantaaperiksi

      Kiinnostaisiko sua järjestötoiminta, tai vapaaehtoistoiminta. Tai jos laitat lehteen kirjeenvaihtoilmoituksen. Vika on sukulaisissasi kun eivät pidä yhteyttä sinuun, ei sinussa. Älä anna periksi. Elämälläsi on merkitystä. Mä olen kanssa aina se jonka pitää ottaa ekana yhteyttä tuttaviini, ystävinäni en heitä pidä, koska ystävä ei hylkää.Tämä oli laiha lohtu, mutta toivon sulle kaikkea hyvää nyt ja aina. Tsemppiä !!

    • MullaOnJoPari

      Pullo kossua päivässä TAKAAN ETTÄ SAAT AINAKIN PARI MIELIKUVITUS YSTÄVÄÄ riittääkö se sinulle on sitten sinun huolesi

      • joojoo11122

        onko nyt hyvä mieli?


    • Mies_27v

      Olen itse 27-vuotias mies ja sairastan myös masennusta. Yksinäisyyden ja ulkopuolisuuden tunteetkin ovat tulleet aika tutuiksi elämän varrella. Niin ja minullakin on Jehovan todistaja -taustaa... Äitini oli Jehovan todistaja ja yritti tietysti kasvattaa minutkin Jehovan todistajaksi, mutta suunnilleen yläasteikäisenä aloin tajuta uskonnon huijaukseksi ja irtauduin siitä. En nyt ala tässä kertoa koko elämäntarinaani, mutta jos kiinnostaa tutustua, minulle saa kirjoittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected]

    • juutt

      Itse jouduin työttömäksi ja siitä alkoi minun jyrkkä alamäki.. Itselläni myös väheni ystävät ympäriltä ja kukaan ei tunnu ymmärtävän tilannetta ja on käynyt mielessä pahatkin asiat.. Mutta ilman lääkkeitä olen paranemaan päin ja alan löytämään ilon elämästä tosin päivä kerrallaan. Ei saa antaa periksi! kyllä se siitä

    • Terkuinmervi

      Mää oon ihan kipsissä elämäni syövereissä,tuntuu että tukehtuu kaikkeen.

    • Älä-kysy-

      mitä elämä on antanut sinulle vaan mitä sinä olet antanut elämälle...

      Toi on ilmainen resepti = taas sait jotakin.

    • kassuliini

      Tiedätkö ketään toista ''luopiota''? Voisit yrittää ottaa selvää muista nuorista jotka ovat lähteneet Jehovan todistajista. Entä uskonnon uhrit?
      Varmaan on niin, että kaltaistasi ymmärtää täysin vain sellainen joka on kokenut saman. Hylkäämiskokemuksesi on varmaan musertava!
      Älä luovuta. Varmaan jossain vaiheessa löydät ystäviä vaikka tuo kuulostaakin nyt typerältä.
      Voimia sinulle!

    • Vapaakirkko

      On sulla, Jumala! Olen 14-vuotias uskovainen tyttö. Kuulun vapaakirkkoon. En siis pidä jehovantodistajien uskontoa oikeana. Itsellänikin on ollut vaiheita jolloin olen tuntenut itseni yksinäiseksi masennus, mutta rukouksen voimalla olen selvinnyt, kiiitos siis Jumalalle! Olen itse nähnyt ja kokenut monia ihmeitä. Usko myös että Jumala antaa sinulle vielä paljon kavereita ja minäkin rukoilen puolestasi. Siunausta sinulle!

    • Unohda jeesushommat, tarvitset juttukaveria :)

      Minusta on mukava jutella uusien ihmisten kanssa, pistä viestiä. Kiva saada uusia tuttuja.

    • tsemppiä

      Saattaisit löytää vertaistukea "uskontojen uhrit"-järjestöstä ja täällä suomi 24.sakin on vastaava sivu tuolla uskontopuolella.
      Hyvä, että osasit tehdä ratkaisusi itsenäisesti ja itseäsi kuunnellen. On olemassa ihmisiä, joille kristillisyyskin merkitsee jotain muuta, kuin niille, jotka ovat oman tyttärensä valmiita uhraamaan.
      Kaikkea hyvää sulle elämässä eteenpäin. Tämä hetki on vain, pieni hetki koko elämästäsi.

    • LETITBEEE

      Beatles auttaa :D

    • ohan-sulla-saatanan

      iso suku... mulla ei ole melkein ketään enkä siitä huolimatta ole yksinäinen....

      vittuako valitat...

      • sllaval

        Katkera puhuu.... Ja ketään ei kiinnostanu sun mielipide.


    • zzzghdgjtjndn

      Juu lääkkeitä ei kannata harkita. Ja jos menet kertomaan jollekin lääkärille tuosta niin niitä saatetaan kohta pakkosyöttää sinulle. Mieliala lääkkeet kun on sellaisia, että ne korjaavat yhden asian, ja aiheuttavat par ongelmaa lisää.

      Mistäpäin mahdat olla kotoisin? Onko isokin paikkakunta?

    • olenuskovainen

      Olet ollut pitkään vain tuon yhteisön jäsen ja sinulla voi olla jotain sosiaalisista taitoista hukassa ja et osaa ottaa vastaan ihmisiä, jotta syntyisi yhteys ja ystävyys.
      Jumala ei ole sinua jättänyt. Löydät mahtavan elämän Hänen suunnitelmissa. Taivaan Isä tahtoo, että me ihmiset pidämme yhtä ja rakastamme toisiamme. Saat vielä ystäviä. Auttaisko vertaisituki toisten entisten jh:n kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      81
      3328
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      88
      2903
    3. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2299
    4. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      51
      2149
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      85
      2129
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1727
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1696
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1677
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      263
      1554
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1479
    Aihe