Viikon päästä tulee sossutuki. Silloin ostan pakastimen täyteen maksalaatikkoa.
Maksalaatikko
20
2280
Vastaukset
- ahistaA
teepä itse... maksaa jauhettuna 3 kiloa ja riisiä ja siirappia
- äläkerjääpummi
Pistä sinä ne rahat nyt siihe äitees.
- mutperästäkuuluu
Minä ostan herenekeittopurkkeja.Siinä ei tarvita pakastinta.Säästyy nekin sähkörahat hernekeittopurkkeihin.
- Pakastaja_Pave
mutperästäkuuluu kirjoitti:
Minä ostan herenekeittopurkkeja.Siinä ei tarvita pakastinta.Säästyy nekin sähkörahat hernekeittopurkkeihin.
Minä ostan pakastimia, säästyy nekin rahat pakastimiin ja sähköön kun en osta hernekeittopurkkeja.
- palstanmuuväki
äläkerjääpummi kirjoitti:
Pistä sinä ne rahat nyt siihe äitees.
Tää oli paras. Meni loispummilta jauhot suuhun.
- RöissäOlen
Minä olen röissä
- hernariavaa
Sanoisin, että ostamalla hernekeittoa 0,62€/purkki, saat edullisesti ruokaa, eikä tarvitse pakastinta. Hernekeittopurkeissa lisäksi pitkä päiväykset ja ei mene miksikään vaikka on viisi vuotta yli parasta ennen päiväyksen, jos purkit säilyttää hyvin.
Maksalaatikko on eineksenä 400g pakkauksissa ostettuna turhan kallista, vaan vaihtelu tietty virkistää ja onhan maksalaatikko hyvää. Ei säily pakastimessa pitkään hyvänä.
http://www.kauppahalli24.fi/valmisruoka/saarioinen-maksalaatikko-400g-laktoositon-rusinato- MaksalaatikkoNam
Maksalaatikko on erittäin hyvää.
Kun maksalaatikko on kuumennettu mikrossa, niin laitan sen jälkeen voisiivuja maksalaatikon päälle, niin että voi sulaa.
Tai sitten voisulaa.
Lisäksi makeaa hillopuolukkaa, niin on kyllä maksalaatikko erittäin hyvää. - MaksalaatikkoNam
Josku kun tekee makeaa mieli niin laitan maksalaatikon päälle kaakaojauhetta ja mikroon.
- HaePatenttiHeti
Älä paljasta uusia innovaatioita köyhyys palstalla.
Joku voi kokeilla ja sitä, todeta sen olevan uusi makuelämys ja varastaa sen omiin nimiinsä todeten, että minä tämän olen itse keksinyt ja tahkoaa sillä rahaa satoja tuhansia.
Aattele nyt, jos jonain päivänä kävellessäsi ohi jonkun 10 tähden michelin ravintolan ohi, niin ikkunassa ruokalistalla komeilee sun suklaamaksalaatikko 45€ hintaan/annos.
Mä suosittelen hakemaan patenttia tuolle idealla. - mutperästäkuuluu
Minun täytyy saada hernekeittoon välillä vähän lihaakin.
Kerrostaloalueella liikkuvia kulkukissoja ja rottia on sopivanlaisesti joten likvidoin aina välillä yhden ja sekoitan osan elukoiden kankkusesta keittooni.Näin tulee vähän proteiiniakin.
Mitään sianlihap.askaa en sinne laita.Siitä tulee syöpä. - hernariavaa
MaksalaatikkoNam kirjoitti:
Maksalaatikko on erittäin hyvää.
Kun maksalaatikko on kuumennettu mikrossa, niin laitan sen jälkeen voisiivuja maksalaatikon päälle, niin että voi sulaa.
Tai sitten voisulaa.
Lisäksi makeaa hillopuolukkaa, niin on kyllä maksalaatikko erittäin hyvää.Kyllä minäkin maksalaatikkoa syön ja se on ihan hyvää, mutta hernari on vaan halvempaa ja säilyy tosi pitkään purkeissa. Voi ostaa hernaria tarjouksesta vaikka kolmen vuoden tarpeen kerralla, jos vaan hinta passaa. Hernaria saa halvimmillaan 0,19€/purkki tarjouksesta, niin jo 50€ irtoaa 263 purkkia hernaria ja siitä syö tosi pitkään. http://aijaa.com/XTPb5D
Ostan maksalaatikkoa vaan tarjouksesta, en muuten koskaan täydellä rahalla. Maksalaatikko on hyvää mangohillolla. http://aijaa.com/6uBUJn
- Pikkuveli
Maksalaatikko ketsupilla on herkkua!
- köyhämies
Kannattaa tehdä makaroonilaatikkoa
- Sossumies
Höpö höpö. Maksalaatikko on parasta.
- tane_
Ostan pakastimen täyteen grillimakkaraa tilipäivänä.
- rahat.loppu
Minä olen käynyt monena päivänä tonkimassa s-marketin roskista, mutta ei sieltä ole mitään syötävää löytynyt. Moneltakohan sinne kannattaisi mennä? ensi viikolla saan vasta rahaa, että voin ostaa ruokaa, niin nyt pitäisi jostain saada sitä ilmaiseksi. Yritän tänään taas roskista.
- hyvätkokitharvassa
Purkkihernekeitolle ääni täältä! Loistava säilyvyys,kun pitkään liemeen tekee niin on myös riittoisaa. 4 litraa vettä, 3 pippuria, 2 rkl. suolaa ja pilkottu sipuli (halvat mausteet,pippuri ja suola teboililta). Kiehauta vesi,lisää hernekeittopurkin sisältö ja mausteet. Hauduta isossa kattilassa miedolla lämmöllä n. 2 tuntia. Kata sillä välin pöytä,siivoa eteisen lattialta sekä ikkuna laudalta yölliset oksennukset, kipaise hakemassa teboililta sinappi pusseja mauste hyllyltä. Kun keitto on valmis niin NAUTI!!! Ensi viikolla ohjeet miten maustat vanhentuneen koiran makkaran loistavaksi välipalaksi.
- leipäkassi
Pakastimen kannattaja täällä olen käyttänyt jo 3 vuotta pakastettuna ollutta Hirveä, ei mitään tason laskua lihassa. Oli muuten kääritty ensin Elmukelmuun sitten muoviseen pakastuspussiin.. (oli peräkammarinpojan pakkasessa sulatin koko pakasteen ja tein raa'at elintarvikeet ruuiksi.)
Sähkön säästää kun sulattaa tuotteet vuorokautta ennen käytöä jääkaapissa. Ainoa jotka eivät pysy edes tasossaan ovat peruna ja perunajauhoa sisältävät elintarvikeet. - Anonyymi
Hieno elämä 🙊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574