Mikä on puoliposliini?

paljasuneksija

Tapasin tuossa kuukausi sitten muodokkaan 50 punapään, joka kertoi, kun virvokkeita oli jo aika runsaasti nautittu, että hänellä on alakerrassa puoliposliini. Kun sitten myöhemmin päästiin itse asiaan, niin selvisi, että hänellä oli ajettu häpykumpu paljaaksi ja huulien ympäröimät karvat oli siistitty. Olin erimieltä siitä,että hänellä olisi puoliposliini,mutta punapää ei antanut asiasa periksi, tosin kyllä antoi erimielisyydestä huolimatta.

Olen aina luullut, että puoliposliini on sellainen, jossa häpykummulla voi olla vähän karvoja tai sitten ns kiitorata.

Voisi joku viisaampi kertoa, miten tämä puoliposliini määritellään, vai ovatko molemmat muotoilut puoliposliineja

14

2917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäposliini

      Minusta hyvin lyhyt karvoitus on puoliposliini. Sellainen teinimallinen joka on kaililla tytöillä nuorena ja joillakin aikuisilla sitä mukaileva.

    • jehku

      huulet paljaat kumpu siistitty reunoilta.

    • Ihmeellistä

      Vai niin.

    • Jorma_Kolmonen

      Puoliposliini on sitä kun vasemman puolen huulet ovat posliinina ja oikean puolen taas luomuna.

    • Nreilunelkyt

      Tuohan on kuin pukisi hupparin takaperin päälle.

    • Ennen_vanhaan

      Mielestäni punapää oli väärässä. Ainakin 90-luvulla termillä tarkoitettiin sellaista että edessä oli ns. häveliäisyyskolmio, ei anoppi eikä äiti kurtistele kulmia saunassa, mutta alempaa karvaton.

    • avio

      Minun vaimo sen plus 50 ja punapää myös, pillu pitää sheivata posliiniksi. Itse väittää sen olevan puoliposliini, mutta ei ne muutamat karvahaituvat minusta siitä posliinia tee. Mut ei anna periksi vaikka muuten antaa. Toisaalta olisi vaihtelun vuoksi välillä mukava saada sellaista siistittyä luomua.

      • avio

        Piti sanoa puoliposliinia tee.


    • antsu-

      Ihan uteliaisuudesta kysyn. Kuulostaa niin tutulta, ehkäpä minäkin olen saanut tältä runsasmuotoiselta plus viisikymppiseltä naiselta posliinipimpsaa eiku puoliposliinia. Taisin olla pohjois-suomessa pienehkössä merenranta kaupungissa. Hyvältä se maistui ja oli mukavan äänekäs ja kiimainen tämä minun tapaama puoliposliini eikä haitannut yhtään vaikka oli varattu rouva.

    • paljasuneksia

      Antsu
      Minun tapaus oli Helsingissä. Ehkä se minunkin oli varattu, en paljoa kysellyt perhesuhteista, kun olimme minun kämpillä. Ei ollu pelkoa, että joku ylättäisi.

    • kaikki_Oikein

      Kai sen voi määrittää niin että on joko oikein lyhyenä karva n. 2-5mm, tai että on ylhäältä paljas ja häpärit karvassa tai ylhäällä pikkusen ja häpärit posliinina.. koska jos mietitään noita kahta ensimmäistä vaihtoehtoa.. niin miten muuten kuvailisitte sen tilanteen? kun on kuitenkin jonkinverran karvaa ja ei oo ihan kunnolla posliinikaan niin eikä se ole ihan selvää että se on sitten puoli posliini! Toki kun puhutaan puoli posliinista on varmasti monen ensimmäinen ajatus että muuten on posliini paitsi kummulla jonkinlainen pieni karvoitus (kolmio/viiva tai jotain).

    • asjantntija

      Juu, kyllä puoli posliini on alta pillunviivan molemmin puolin kiiltävän posliiniseksi ajeltu ja häpykummulla vaan karvaa , karvaraja lähtee pillun viivan päältä eli koko pilliviiva näkyy

    • banom

      näin just viivasta alaspäin karvat pois,yläpuoli olkoon vaikka kuinka pitkä.

    • monia.kauniita.tapoja

      Naisen karvoitus on yleensä käki alaspäin olevan kolmion muotoinen. Miehen karvoitus taas on kärki ylöspäin osoittavan kolmion muotoinen, jopa napaan asti.

      Jos nainen korostaa naisellisuuttaan, hän ajaa klitoriksen yläpuolelta karvoituksen pois jättäen ajolinjan vaakasuoraksi. Klitoris näkyy, jos se on luonnostaan ulkoneva. Muussa tapauksessa häpyviivan yläosa jää hiukan näkyviin. Klitoriksen alapuolinen karvoitus lyhennetään ja reunoistaan siistitään. Tärkeää on, että karvoituksen yläosa muodostaa suoran viivan ja että se on riittävän alhaalla.

      Vaimoni kummityttö oli saunassa näin kaunistautunut. Suosittelen. Erittäin sievä! Vaimollani on ollut kokoposliini. Myös se on erittäin sievä.

      Yläkarvoituksenkin poistoa voi nimittää puoliposliiniksi, kuten mitä tahansa osittaista ajelemista. Ei puoliposliinilla ole vakiintunutta määritelmää.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe