Auto alle kaksivuotta vanha! Kolmaskerta kolhittu parkkiksella. Nyt jo omalla pakkipaikalla.. Kiitos korkeinoikeus, kun opastitte etei vaan ilmoittaudu kolhija!
Vitunkolhijat!
20
<50
Vastaukset
- kyrsii
En voi edes kuvitella, kuinka paljon sinua vituttaa. Itse ajan 20 vuotta vanhalla autolla ja vituttaa suunnattomasti, kun parkkipaikoilla urpoilla on jokin ihmeen fetissi ajaa ihan kiinni meikäläisen autoon. Se on vanha ja arvoton auto, mutta siitä huolimatta sen on minun omaisuutta.
- xxxxxxxxxxxxxxxx
Itselläni on viisi vuotta vanha auto, ja kesällä takapuskuriin oli "ilmestynyt" useampi pitkä naarmu.
Tuosta jonkun toheloinnista tuli vakuutusyhtiölle käytännössä tonnin (taisi itseasiassa olla muutamaan euroa vaille) lasku, kun mukaan lasketaan itse korjaus maalauksineen ja vielä useammaksi päiväksi vuokra-auto. Ei sitä itsekään kuluitta päässyt, vaan omavastuu piti maksaa.
- KomiaBisnesmies
Palvotteko te niitä peltilehmiänne?
- diippaadaii
Eiköhän ne kuitenkin autoa kolhi?
- voipyhälehmäsentään
Seon pojut vain auto, ei sen kummosempi !
- Vitunhölmö
Tiedätkö pelle? Vitusti kallimpi, kuin sinun kirppiseltä pöllimä ulsa! Rahasta on kyse. Persaukiselle tutematonta!
- sossupummille
Pyhälehmälle!tullaan rikkoo sissukämppäs ikkunat, ne vain ikunoita, et kai niitä palvo!
- 123328
Vain auto, mutta silti mieluummin ajan kolhuttomalla autolla. Tuolla "se on vain auto" -logiikalla voi sitten varmaan esim. piirrellä talosi ulkoseinät täyteen kirkkoveneitä koska "ne on vaan ulkoseiniä"?
Normaalilla järjenjuoksulla varustettu ihminen osaa avata autonsa oven kolhimatta sillä muita.
- eli_suuri_tyhmyys
Kateelliset ja perheenäidit kakaroineen autojen kyljet kolhii.
- pikku-luntteja
Mullakin etuovi osuu hyvin naapurin auton oven kumilistaan, mutta kun nuoriso lähtee liikkeelle, niin taka-oven terävä kulma tekee helposti jälkeä naapurin takaoveen. Onpa noita soviteltu.
Omaan vanhaa autoon on marketin parkkipaikoilla tullut pikku luntteja oviin sekä muuallekin kylkiin, mutta eihän se käyttöä haittaa.
Jos olisi tuores auto, niin varmaan v-käyrä nousisi hieman.
Vihjeeksi voin kertoa, että tuttavamme pankinjohtajan rouva ajaa aina parkkiruutuihin niin että viiva jää auton alle, niin kaikille osapuolille jää hyvin tilaa availla ovia ja vääntää auto pois ruudusta.
- pientä-joustoa
senhän voi itse tarkistaa ,kysyy naapurilta, kuka muu se voi olla?kun itse parkkeeraa niin kannattaa ottaac huomioon miten sen auton ajaa parkkiin ,mutta aamulla jos on naapuri laittanur lliianvlähelle niin perheen pakkaaminen autoon onnistuu parhyaiten kun ajaa auton pois parkkiruudusta, niin kaikki mahtuu helposti sisään! ja parkkiin ajaessa voi matkustsjat jättää ennenkuin ajaa ahtaaseen parkkiin! autonhan voi lastata ja purkaa muuallakin kuin omalla paikalla! eikä tarvii varoa naapurin autoja!
- Voivoiromujanne
Mä ihan tahallani ajan työsuhde-Octavian parkkiin liian lähelle toista autoa ja joskus voi vähän osua ovikin. Vaimokin aukoo ovet ihan surutta.
- syrjäytynytLuuseri
ei alaikäisellä trollinreppanalla voi olla vaimoa, tuskin edes ystävää, kissakin välttelee raapii.
- vainokosejo
Nyt oli kyse oikein kolhinnasta.. Vedetty puskuriin kääntymisessä, jo toinen kerta vuoden sisään, eikä ole edes bemari! Valkonen auto, kun valkoinen raita puskurissa. Auto on merkattu, katsokaa lähellenne!
- miksineeitajua
aja parkkipaikalla siihen valkoisen viivan keskelle viet näin 2 parkkipaikkaa eikä kukaan mahdu kummallekaan puolelle sun viereen. Monet arvokkaampien autojen omistajat tekee justiin niin. Monesti näkyy mersuja bemareita audeja ja volvoja jotka parkkeeraa niin. Ei pääse kusipäät iholle tökkimään ovilla.
- Framtid
Kyseinen ilmiö johtuu siitä, ettei papparaiset jotka suosii näitä menneisyyden autoja osaa enää tähdätä ruutujen väliin, valitettavasti.
- Katsonjanauran
Noin pysäköivien viereen minä ajan yhtä leveästi, niin lähelle, että loistoautoilijalla on vaikeaa saada suuri vatsansa autonsa sisään.
Framtid kirjoitti:
Kyseinen ilmiö johtuu siitä, ettei papparaiset jotka suosii näitä menneisyyden autoja osaa enää tähdätä ruutujen väliin, valitettavasti.
Nykyiset autot on myös liian leveitä parkkiruutuihin.
- einäkynyt
M1978 kirjoitti:
Nykyiset autot on myös liian leveitä parkkiruutuihin.
Tai tumpelot lisääntynyt.. Uskon että taas oli joiku tukityöllistetty lippispää vetänyt puskuriin kiinni ja naarmut! Voi aikaa, kun oli mustat kumipuskurit!
- rahapalaa
Sanoivat, että ihmisistä tullut sellasia, ettei välitetä mitään! Pakko pitää kallis lommovakuutus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292468- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141851Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151673Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171232
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868