Rivi-demarin kannattaa miettiä pari kertaa, tilatakko enää Hesaria siinä mielessä, että ko. lehden linja ajaisi tai edistäisi riutuvaa "Sosialidemokratiaa".
Asia selviää tarkemmin seuraavasta linkistä:
http://www.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=1250269
Pressiklubissa puhunut Korhonen puhui miljardöörin lehdestä tai EK:n erikoispainoksesta.
Itse puhuisin suoraan varsinaisesta KÄÄRMEEN nahanluonnista. Lehtihän on uusi UUSI SUOMI, "demari"-kaapuun puettuna. Ja MANIPULOINTI on sen mukaista !
Helsingin Sanomat ei enää aikoihin "demari"-lehti
5
177
Vastaukset
- näinsinuavietiin
Aika osuvasti asia ilmaistu. Hesari ei todellakaan ole enää mikään "demari"-lehti tai jos on, demuista on tullut puhtaita porrvareita:
Antti Herlin
Hallituksen puheenjohtaja
Antti HerlinSanoman hallituksen puheenjohtaja vuodesta 2013.
Pekka Ala-Pietilä
Anne Brunila
Hallituksen jäsen
Anne Brunila
Susan Duinhoven
Hollannin kansalainen
Mika Ihamuotila
Nils Ittonen
Denise Koopmans Hollannin kansalainen
Robin Langenskiöld
Rafaela Seppälä
Kai Öistämö
Siinä sitä "työväenkaartia" Hesarissa "marxin" oppia jakamassa ? - kehtaansanoa
Kepulaisten Mikael Pentikäisen aikana Hesarista tuli toinen Maaseudun tulevaisuus, koska siellä ei juuri käsitelty pääkaupunkilaisten asioita, vaan turvesuon reunamien uutisia. Tämän takin olen lopettanut lehden tilauksen ja en ole katunut päivääkään. Iso tukku säästyy rahaa ja paperin keräykseenkään ei tarvitse niin usein viedä roskaa.
Kummia nämä kepulaisten kierrätykset, Mikael Pentikäinen sai potkut Helsingin sanomien päätoimittajan paikalta. Sitten tuo kepulainen henkeen ja vereen pyrki EU-parlamenttiin, mutta äänet eivät riittäneen. Hyvä Veli-verkosto järjesti sitten Mikael Pentikäiselle työpaikan yrittäjien levissä. Eli siellä on näitä kepulaisia pyöräytelty, on Matti Vanhasta ja on Anne Berneriä. - säälikskäy
Tuo Pentikäinen ei muuten onnistu yhdessäkään hommassa. Mies on omahyväinen ja tekopyhä luuseri. Ei semmosta ole mihinkään. Sääliksi käy nyt yrittäjiä. Järventaus sentään ollut kunnon mies.
- Meetwursti
Mielestäni muidenkin kuin demarien kannattaa miettiä onko järkevää jatkaa Hesarin tilausta. Itse luovuin ko. lehdestä 1,5 vuotta sitten.
HESARI on luopunut vapaa-ehtoisesti roolistaan tiedonvälittäjänä, ja siitä on tullut "propaganda-lehti", jonka artikkelit eivät tarjoa ennalta-arvaamatonta uutta näkökulmaa asioihin. Sen uutisointi ja uutisvalinta on muodostunut ennalta-arvattavaksi, ja siksi lehdestä on tullut tarpeeton.
Noin nopeasti sanoisin neljä uutisaihetta joista aina kirjoitus on samansuuntainen:
1. ISRAEL ja juutalaiset
2. Suomen hallituksen toimet
3. Venäjä ja Putin
4. NATO ja Euroopan Unioni
Voisin kuvitella että Hesari tulee ottamaan pakolaismyönteisen kannan, sillä se on muotia tänä päivänä. Mutta tiedonvälityksellä joka seuraa trendejä, ei ole kysyntää.
Hesarin ja YLEN heikkoudeksi voisi molemmille sanoa että ne ovat hallituksen virallisen kannan äänitorvia, kun niiden tulisi demokraattisessa maailmassa olla nimenomaan hallituksen kyseenalaistaja. - tämänkinvoinsanoa
Pääkaupunkiseudulla asuvanan lopetin lehden ehkäpä juuri samoihin aikoihin. Lehti teki eduskuntavaalityötä keskustan ja kokoomuksen puolesta koko edellisen hallituksen ajan. Vaikka tuota hallitusta johti kokoomus ja porvareilla oli hallituksessa enemmistö, niin silti kaikki pistettiin SDP:n syyksi.
Hyvin näytti uppoavan kölin alta vedettäviin, lehti nosti kepulaiset 16% rökäletappiosta valtakunnan suurimmaksi puoleeksi. Kepulaisilla on toimiva Hyvä veli järjestelmä, sekä politiikoita voitelevat hyvin toimivat rahapesäkkeet. Konkurssiin menneet firmatkin ovat olleet tekemässä maallemme porvarihallitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181