Tää on komein..

...

8

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suvi

      Niin onki.. Se on aivan ihQ. Oon muutes Veikon hoitaja ;)

    • fazer.

      jaa-a.. :) onko se sun mielestä maailman komein ori, maailman komein suomenhevonen vai kaikista maailman hevosista komein? :D olihan tuo aika komea, mutta on niitä komeampiaki nähty :p mm. tallilla jolla käyn ratsastamassa.. :) siellä on ruunikko suomenhevos ori joka on aivan hurmaava komistus :D

      • ...

        Mun mielest se on komein suokkari.. Hyppää hyvin ja on tosi suosittu tunneilla ja sillee.. Kaikki tykkää siitä meidän tallilla.. Tuon haluaisin ittelleni :)


    • P.P.p

      kauneus on katsojan silmissä.. katsoppa vaikka etain royal tai varenne... komeimpia minussa... tai passionate kemp... Olleviiri kans on ihku

      • ...

        Ei se mun mielest oo mikään maailman komein, mut on on se silti tosi kivan näkönen :) (terkkuja sen hoitajalle, joka on mun kaveri)
        Kyllä mä oon komeempiikin nähny esim. Bandy on kans aika komee..


      • Suvi
        ... kirjoitti:

        Ei se mun mielest oo mikään maailman komein, mut on on se silti tosi kivan näkönen :) (terkkuja sen hoitajalle, joka on mun kaveri)
        Kyllä mä oon komeempiikin nähny esim. Bandy on kans aika komee..

        Kiitos terveisistä :) Takasin vaan, vaikka en kyllä tiiä et kuka ton kirjottaa..
        Eihän tuo Veikko oo mikään maailman komein hevonen..
        Itte fanitan mm. Matadoria, Flyinge Amiralia, Landgrafia ja tämmösii. On tuo Robin Z: kin aika kivan näkönen. Ja Cor dé la Bryeré ( en tiiä että onko kivan näkönen)

        Baikkia täytyy myöskin Fanittaa, onhan se aika ihana.. Terkkuja Lotalle...


    • katsoitteko

      myös ne hevosen pisteet , eipä ole mitenkään huippu kantakirja arvosanat ,
      onhan se hienon näköinen, mutta aika tavanomainen , tuollaisia löytyy joka pitäjästä ja ilman noita vikoja.
      en nyt oikein ymmärrä mikä tuosta niin kovin ihmeellisen tekee ?
      ei paha mutta ei niin ihmeellinen

      • ravineiti

        No ei tuonut mikään ihmeellinen ollut..
        Kyllä niitä komeimpiakin löytyy... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe